Domaći reli – Vladica Rabrenović na Hella rally-u

Na jubilarnom tridesetom izdanju bivšeg Saturnus, a danas Hella relija, nastupiće i jedna posada iz Srbije. Vladica Rabrenović i njegov suvozač Radmil Radivojević nakon završenog domaćeg šampionata i gostovanja u Hrvatskoj na INA Delta reliju, ovoga puta našu zemlju predstavljaju u Ljubljani.

Eksluzivno za Automagazin, Vladica nam daje kratak osvrt na tek završenu reli sezonu u Srbiji i upoznaje nas sa planovima za Hella Rally. “ Protekla sezona je za nas bila veoma loša. Mnogo kvarova u vrlo bitnim momentima za krajnji rezultat. Na prvom reliju, na Košutnjaku, spadne buksna sa bobine, stajemo na brzincu i posle nekoliko minuta nastavljamo. Drugi reli idemo u Hrvatsku i sve je super dok nas ne diskvalifikuju zbog nevažeće homologacije na rukavicama. G.A.G.A reli ok, sve super završavamo, napokon prvi, sve izgleda kako treba za nastavak prvenstva. Četvrti reli, Interspeed, dobri smo u plasmanu kada na trećem brzincu šaltam iz 4-te u 5-tu, sve krca, menjač ostao u 4-toj a ušao u 5-tu. Naravno odustajemo! YU reli prvi dan prvi krug se vozimo lepo, popisujemo pesak i novine u radaru a posle ceo dan na tri cilindra radi auto! Drugi dan opet 3 cilindra!?! Niko ne zna šta je. U zadnjem krugu nađemo kvar i pođemo uz Perućac ono pukne nosač od alternatora. Dovučemo se do vrha, startujemo Mitrovac, ponovo spada pk kaiš i Škoda počinje da kuva. Ja ga tu zabijem u livadu i eto, sasvim dosta za ovu sezonu!”

Da li to znači da je vreme za rastanak sa vremešnom Felicijom? ” Imamo tri interesanta za Škodu za sledecu sezonu. Ako se odlučim da je prodam, mada mi pada teško jer počela je da liči na trkački auto, i ako dobijem nadoknadu koju mislim da je realna, onda ću preći u noviji, ali isključivo fabrički spremljen auto, pa bilo koji samo da nije sporiji od Škode. Ali teško ću se odvojiti od Felicije. Nije ona kriva što pada na gluposti nego mi koji je spremamo!” Otkud odluka o nastupu na Hella Rally-u? ” Odluka za Hella reli je pala zato što smo upitani da idemo tamo, i pošto auto nije nešto jurcan na YU relliju i u OK je stanju onda idemo za svoju dušu i dušu resto neizigranog tima. Tako smo odlučili da putujemo i završimo ovu mučnu sezonu. U Hrvatskoj ste ostavili odličan utisak. Očekujete li da takav performans ponovite i u Sloveniji? ”Ne očekujemo rezultat kao u Hrvatskoj jer smo onda išli da se oprobamo a ovaj put da se izjurcamo. Čuli smo da u Sloveniji ima mnogo automobila klase A5. Šalim se naravno, vozićemo koliko znamo a koliko to bude vredelo neka pokazu konkurenti.”

Automobil je znači spreman a koliko ste Vi upoznati sa stazama Hella relija? ” Škoda ništa posebno nije spremana za Sloveniju jer je nismo baš terali do kraja za YU reli. Staze u Sloveniji znam ono što sam popamtio iz 99-te, ali to je mnogo malo, ali mislim da će da nam odgovaraju ako su kao na postojnskom reliju, ravno ili nizbrdo. Škoda ide mnogo dobro nizbrdo!” Znači li to da Vam mnogo više odovaraju brzinci koji se voze nizbrdo? ” Fali mi jači auto jer ceo život vozim civilno mnogo jači automobil nego na trkama pa nikako da se dogovorimo ja i auto kako da se vozi, široko ili ekonomično, a nizbrdo je definitivno više po mom ukusu.” Toliko za sada od Vladice Rabrenovića koji nam se javlja i Švedske. Poslati su zahtevi za vize pratećoj ekipi koja se u Ljubljani očekuje u utorak. Sreda i četvrtak će biti rezervisani za upoznavanje sa stazom, u petak je tehnički pregled i nakon toga kreće akcija. Automagazin će pokušati da Vas obaveštava o svim zanimljivostima i rezultatima vezanim za posadu WRR Racing Teama iz Čačka i njihovog gostovanja u Sloveniji. Petar Janković - Automagazin