Domaći reli – Vladica Rabrenović u Renault Clio-u

Prva lepa vest za sezonu 2008 domaćeg reli šampionata. Vladica Rabrenović, vozač WRR Racinga iz Čačka, nakon nekolko godina u klasi A5 sa Škodom Feliciom 1.3 u Švedskoj je pazario odlični Renault Clio čime će naš šampionat biti pojačan za jedan visokokvalitetni automobil. Eksluzivno za Automagazin iz daleke Švedske Vladica nas upoznaje sa Renaultom koji je već u njegovoj garaži u Stokholmu.

Prvo pozdrav i čestitke sa naše strane a onda nas Vladice sve upoznaj sa novim prevozom. Zanimljivo je da je automobil bivše vlasništo JRC Šampiona Patrika Sandella. ” Clio je fase 2 Ragnotti light, auto br 114. 2004-to godište kupljen od strane Jonas Kruse za Patrika Sandella koji je te godine bio prvak Švedske sa njim. 2005-tu je stajao a 2006-tu ga je vozio dečak Lofstrom Simon u prvenstvu Švedske i bio treći na krajugodine. 2007-e je ponovo odmarao a sledeće će da provede u Srbiji sa mnom. Auto je iz Alpina kuće u Francuskoj, laka verzija Ragnotti. Tačno koliko je težak ne znam za sada. Poseduje Sadev menjač dogbox 5 stepena, Ohlins garantuje lepo ponašanje za sada na makadamu ali za koji dan i na asfaltnoj podlozi. Xenon lamppod hella na haubi da bi videli po mraku , trapovi i resto auta je sve Ragnotti Alpina i to je to. Ma sve je vrh.“

Kako ste se odlučili baš za Clia i da li je u opciji bilo više automobila? “Razmišljao sam između Honde type R, Peugeota 206RC i Clia iz Bugarske . Odluka je pala na ovaj jer je meni tu na dohvat ruke i što je Renault-Motorsport Sweden nedaleko od mene i što je auto u takvom stanju kakvom ja želim. Kada sam ga probao prvi put vozio sam po makadamu i nisam se nešto baš oduševio, ali za takvu podlogu treba mnogo više snage nego za asfalt. Zato sam i znao da kada budem stavio slikove biće druga priča. Ima tu i mnogo njih koji su gurali i navijali baš za ovaj Renault. Delova uz auto sam dobio dobru dozu da napunim kombi i dve debele knjige sa upustvom za upotrebu i telefon za podršku.“ Prve test vožnje su odrađene i ne skrivate zadovoljstvo? (kratak video pogledajte ovde uz izvinjenje za loš kvalitet ali akcenat je ovaj put na zvuku.) “Danas je bila prva proba na asfaltu i nisam se pokajao ni malo. Naprotiv, sve ono što sam želeo sam dobio i to sa plusom.Pposle 20 minuta igranja smo se upoznali i verujem da ćemo se MNOGO lepo družiti kada se budemo upotpunosti dogovorili kako da se te putanje prođu . Danas sam ponovo bio u pubertetu. Bilo mi žao da se rastavim od Škode ali brzose zaboravlja stara devojka kad stigne nova, neko reče. Ovaj auto ima manje stvari nego Škoda, ali verujem da ćemo brže putovati kroz brzince jer više meni leži da vozim auto ovog karaktera. Nadam se da će i mene poslužiti kao i stare vlasnike. Do sada ima tačno 37 trka i samo jedno odustajanje. Sasvim OK za jedan trkački auto.“

Možda je jo rano ali kakvi su sada planovi za sledeću sezonu i šta će biti sa Škodom koja je takođe vrhunski pripremljena? “Planovi za ovaj auto je da se ova sezona, 2008, odvozi pametno i bez zaletanja kao školska a sledeća da se zapne pa da imamo neki uspeh. Mislim da sam savladao asfalt kao podlogu u Škodi, sad i da auto legne pa da se jurimo. Moram da se zahvalim Srđanu i jednom i drugom (Višnjić i Petrović) za savete dok je trajalo ovo oko kupovine. Meni je sve novo pa mi je dosta pomoglo. Thanks. Škoda i Suzuki traže nove nade za sledeću sezonu. Škoda nije za sada na prodaju jer ju je jedan dobro poznat decko trkač bukirao i dok on ne proba i kaže šta hoće sa njom - status quo.“ Toliko za sada od Vladice Rabrenovića iz Štoholma. Nadajmo se da će nas i ostali domaći relisti uskoro obradovati ovako lepim vestima a mi se pozdravljamo od Vladice uz pozdrav i želje da ga auto dugo i dobro služi. Petar Janković - Automagazin