Domaći Reli – Srđan Petrović, novi auto, stari problemi

Srđan Petrović sezonu 2008 je započeo u novom automobilu. Mitsubishi Lancer Evo VIII je sigurno automobil koji može do šampionske titule. Ipak pored vozača ovakva ozbiljna mašina traži i ozbiljna ulaganja i logistiku. Petrović je u Srbiji i pored bolida sa šampionskim pedigreom za sada naišao na zatvorena vrata sponzora.

Eksluzivno za Automagazin portal Srđan prenosi prva iskustva iz novog bolida sa nedavno završenog Sajamskog Relija i obelodanjuje probleme sa kojima se susreo odmah na startu ambicioznog projekta. -Automobil je stigao neposredno pre prvog relija sezone. Prvi utisci i potencijal automobila? Auto je stigao par dana pred reli i imao sam samo 10 kilometara uvozavanja pred sam početak takmičenja jer nisam imao gume a ni odgovarajući benzin koji nema kod nas da se kupi. Mislim da je auto dovoljno brz ali da mu je vešanje jako loše i da bi to trebalo da se promeni. -Ima li Vlada Petrović razloga da se "plaši" u budućnosti? Vlada nema razloga da se plaši od mene zato što, kako stvari stoje, auto ću vrlo brzo da prodam jer nemam ni jednog sponzora a troškovi su ogromni. -Treće mesto u generalnom plasmanu i prvo u klasi 5. Jeste li zadovoljni postignutim? Meni rezultat na zemuncu nije uopšte bio bitan jer sam hteo da polako shvatim auto i da se uvozam koliko je to moguće. Čak sam pre relija mislio da neću biti brži od sebe u Cliu ali u principu jesam bio. Auto se lakše vozi od Clia ali je održavanje i sama trka drastično skuplja.

Prvi reli je uglavnom otkrio sve karte konkurenata. Kako ocenjujete konkurenciju u domaćem reli šampionatu u 2008-moj godini?i> Konkurencija meni je Vlada, kada pričam o generalnom plasmanu, mada kakvo je stanje i besparica moguće je da i neko iz manje klase bude šampion. - Zanimljivo da niste nastupili za G.A.G.A. Racing Team. Otkud promena tima? Promenio sam klub bukvalno pred sam reli zato što sam imao dogovor sa Gagom ali su se njemu iskomplikovale neke stvari pa jednostavno nije u mogućnosti da me podrži. Ali zahvalan sam mu za prošlu sezonu gde je dosta odvojio za sport. Prelazak u drugi klub, Duck Racing, je isključivo što je to klub koji ima najlepšu predsednicu i da je to klub u usponu. -Prošle godine ste imali odličnu sezonu na brdu. Hoćemo li Vas gledati i na brdskim stazama u novom automobilu kao konkurenciju Draganu Simiću? Da, rado bih voleo da vozim brdski šampionat koji je dosta laganiji od relija. Manje se troši auto i odlična je šansa za uvozavanje i trening ali kao i sve ostalo traži ozbiljne finansije.

Petar Janković - Automagazin