Najnovije vesti iz auto industrije
Reli, Srđan Višnjić – Cilj je jasan, šesta titula!
Objavljeno: 07.04.2010.
Nakon trinaest godina u reli sportu i pet osvojenih titula, Srđan Višnjić sa nesmanjenim optimizmom kreće u novi pohod ka najsvetlijem odličju. Prva violina XM Racing Teama pred početak sezone 2010 na Beogradskom reliju svojim navijačima ne mora da daje obećanja jer svi znaju da popularni Buda uvek pruža samo jedno, maksimum bez kalkulacija!
I dalje za volanom Renault Clia RS grupe N3 Višnjić nam poručuje - ”Planovi za 2010-tu su mi u prvom redu vezani za plasman kluba i ekipe sponzora. Mislim da XM racing ima izuzetno jaku ekipu (Toša-Stamenković, Dika-Zečević, Peki-Matović, Ćima-Mandić i ja) koja bi trebala da donese titulu klubu i sponzorima. Moji planovi su vezani za rezultate na brzincima. Za generalni plasman ne mogu da konkurišem sa N3 automobilom, ali zato mogu da popravim svoje rezultate i probam da osvojim šestu titulu Šampiona.”
Renault Clio RS kao proverena trkalica ne posustaje - ”Za moj Clio zaduženi su u prvom redu majstor Sale i Miško Trovač dok im asistiramo Peki i ja. Naš auto je stari model koji se još uvek dobro nosi protiv mlađih modela, a pošto ga nećemo menjati tokom sezone priuštićemo mu evoluciju već za sledeći reli. Novi motor je u fazi izrade, pokušali smo da realizujemo neke nove ideje što bi trebalo da rezultira sa dodatnih 10 KS. Ovo nije presudno kod performansi već više kao dokaz kvaliteta razmišljanja i ideja našeg tima. Napredujemo veoma brzo i svi projekti su prošli više nego dobro. Završava se i motor za Peugeot 106 grupe A koji bi trebao po proceni da ima oko 135 KS. Testiraće ga Stojke (Dejan Stojić) na brdskoj trci Lopare. Nadam se da ćemo uskoro imati prilike da se bavimo pripremom i nekog ST automobila, mislim da bi i tu imali nešto da kažemo.” - otkriva eksluzivno za Automagazin Srđan Višnjić.
Postojale su i “kombinacije” za promenu automobila - ”Da, postojala je mogućnost da se proda Clio i kupi Mitsubishi Evo IX u osrednjem stanju. Odlučili smo da za sada novac usmerimo u klub i pomognemo još nekim vozačima da nastupaju. Smatram da ukoliko imamo mogućnosti treba da pomognemo jedni drugima a posebno početnicima koji su najveće žrtve ove krize. Teško mi je da gledam trkačke automobile po garažama. Kada sagledam stvari iz ovog ugla ostaje mi samo da se radujem recimo novom klubu iz Užica i masovnom nastupu XM Racing Teama.”
Kada se već pomene uvek prisutna kriza obavezno pitanje su finansije. Kome treba zahvaliti jer XM Racing Team kao i svake godine ima jaku i kvalitetnu postavu - ”Miša XM i Mićko AS su nas naoružali za ovu sezonu i uspeli da AIK Banku i AS Osiguranje organizuju kao ekipu sponzora tako da sa pravom očekuju najbolje rezultate.” Na kraju pogledajte kako izgleda deo brzinskog ispita Avala iz ugla Srđana Višnjića...
Juče je na kartodromu Ada Huja održana promotivna vožnja, kao deo programa 1. Beogradskog relija. Start relija je ispred Skupštine grada u 10:00 časova, sledi devet brzinskih ispita na lokacijama Avala i Košutnjak, a cilj je oko 15:30. Klikom na
LINK možete pogledati prvi deo fotografija, snimljenih na stazi Ada Huja...
Pred nama je 1. Beogradski reli, koji će biti održan u nedelju, 11. aprila. Start takmičenja je ispred Skupštine grada u 10:00 časova, sledi devet brzinskih ispita na lokacijama Avala i Košutnjak, a cilj je istog dana oko 15:30 časova, takođe ispred Skupštine grada. Na startnoj listi se očekuje oko 30 najboljih domaćih posada, i gosti iz BiH...
U nedelju, 11. Aprila, odrzace se 1. Beogradski reli-Memorijal Mirko Martinović, koji se boduje za Šampionat Srbije, u organizaciji MM Power tima iz Beograda.Užice rally team će se u Beogradu pojaviti sa 2 posade-Aleksandar Cvijović-Milan Novaković u Suzuki Swiftu GTi i Sreten Todorović-Ivan Savić u Yugu 55.
Reli u Srbiji i dalje živi, opstaje bolje je reći! Na tek objavljenoj listi prijava za 1. Beogradski reli nalaze se 32 posade. Mnogo nije, ali nije ni malo. To je realnost srpskog relija sa kojom se moramo pomiriti i pozdraviti hrabrost i istrajnost kako organizatora tako i učesnika koji nam pored svih problema pružaju zadovoljstvo praćenja kraljice automobilizma.
Reli sezona u Srbiji samo što nije započela i pripreme vozača i timova su u punom jeku. Pred Beogradski reli koji se vozi predstojećeg vikenda svoje planove za sezonu 2010 sa nama je podelio popularni Pančevac, Dušan Duca Borković. Planovi su veliki i ciljevi visoki, možda tako i treba ako se želi postignuti vrhunski rezultat.
Predstojećeg vikenda startuje prva trka domaćeg reli šampionata 2010, "Beogradski reli", koji će se održati na obroncima Avale i Košutnjaka. Lepa vest za sve fanove reli sporta je povratak Srđana Petrovića, Foxa, koji će na prvom reliju sezone nastupiti u automobilu Mitsubishi Lancer EVO VI...
Neko je konačno odlučio da upali svetlo u tami domaćeg auto-moto sporta! Vest koju smo upravo dobili i koju Vam eksluzivno prenosimo obradovaće sve ljubitelje automobilizma, posebno relija jer prema najavama Srbija će biti jedna od baza velikog svetskog tima...
Kada uporedimo predstojeći Serbia Rally sa onima održanim u poslednjih desetak godina naćićemo veoma malo sličnosti. Osim organizatora i povratka na staze u okolini Valjeva (a i one su donekle izmenjene) nov je termin, nov je grad domaćin, nov je drugi dan takmičenja... Ali da krenemo od početka.
Zvanični Šampionat Srbije u reliju za sezonu 2010 počinje u nedelju 11. aprila, kada će se na poznatim stazama Avale i Košutnjaka po prvi put voziti Beogradski Rally, iza koga je hrabro stao novoosnovani AK MM Power iz Beograda. Ekipa koja stoji iza ovoga projekta daleko je od novajlija u reli sportu, pa sa pravom očekujemo vrhunsku organizaciju i spektakl za gledaoce.