Najnovije vesti iz auto industrije
Serbia Rally - Promene u sezoni 2010
Objavljeno: 25.03.2010.
Kada uporedimo predstojeći Serbia Rally sa onima održanim u poslednjih desetak godina naćićemo veoma malo sličnosti. Osim organizatora i povratka na staze u okolini Valjeva (a i one su donekle izmenjene) nov je termin, nov je grad domaćin, nov je drugi dan takmičenja... Ali da krenemo od početka.
43-će izdanje relija Srbija umesto u septembru je svoje mesto u kalendaru za Šampionat Srbije, Bugarske i FIA Evropski Kup Istok (koeficient 10) našao u drugoj polovini juna, tačnije u terminu od 18-20.06. Odmah na početku pohvale organizatoru (Auto Moto Savez Srbije) koji je na radost ljubitelja relija uspeo da takmičenje “uglavi” u Šampionat Bugarske koji će prema najavama ove sezone biti izuzetno zanimljiv. Nakon Bajine Bašte i Užica, ceremonijalni start se seli u centar Beograda odakle će se posade uputiti put Divčibara na čijim će se obroncima voziti prvi dan takmičenja, tačnije tri puta po tri brzinska ispita, Rajković, Divcibare i Lastra u ukupnoj dužini od bezmalo 145 kilometara. Biće to zasigurno i odlučujući dan relija jer drugog dana pred posadama je samo 84 kilometra na dobro poznatim stazama Košutnjak i Avala uz dodatak novog brzinskog ispita Lisović. Ukupna dužina relija koji će se sastojati od 18 brzinskih ispita je 675.07 (229.14 takmičarskih). Klikom na LINK možete preuzeti kompletan pravilnik 43. Serbia Rallya.
Ekluzivno za Automagazin sa predstojećim takmičenjem bolje nas upoznaje derektor relija i glavni “krivac” za održavanje istog i pored teške finansijske situacije, Momčilo Milojković - ”Nakon 13 godina, tačnije od 1997-me godine i 30-tog izdanja YU Rally-a start i cilj takmičenja biće u Beogradu. Ceremonijalni start od koga želimo da napravimo spektakl održaće se ispred skupštine grada. Na žalost oko Beograda nemamo veliki izbor kvalitetnih brzinskih ispita pa se dve trećine relija vozi na Divčibarama. Prvi dan – Rajković, start je iza same raskrsnice ka Brežđu a cilj nakon poslednje harnadle. Start Divčibara je na oko 500 metara pre raskrsnice za Tometino polje kod divčibarskog zamka a cilj klasično u Podbukovima. Start BI Lastra pomeren ka kamenolomu nekih 500 metara a cilj je na starom mestu. Drugi dan je klasika. Start Košutnjaka je kod igrališta, cilj kod Košute. Start BI Avala je za malo pomeren, cilj je ostao na istom mestu dok je prava novost brzinski ispit Lisović. 12.2 kilometra svega! Uzbrdo, nizbrdo, brzo, usko, više vrsta asfalta, pravi brzinac! Na kraju moram napomenuti da se ponovo bodujemo za Šampionat Bugarske pa možete očekivati elitu iz susedstva.” Pripreme su kao što vidite u punom jeku, ono što je najbitnije tradicija se nastavlja, organizator obećava lepu predstavu, a mi se nadamo da ćemo nakon uspešnog 43-ćeg izdanja Serbia Rallya biti još jedan korak bliže nekom prestižnijem šampionatu.
Petar Janković – Automagazin portal
Juče je na kartodromu Ada Huja održana promotivna vožnja, kao deo programa 1. Beogradskog relija. Start relija je ispred Skupštine grada u 10:00 časova, sledi devet brzinskih ispita na lokacijama Avala i Košutnjak, a cilj je oko 15:30. Klikom na
LINK možete pogledati prvi deo fotografija, snimljenih na stazi Ada Huja...
Pred nama je 1. Beogradski reli, koji će biti održan u nedelju, 11. aprila. Start takmičenja je ispred Skupštine grada u 10:00 časova, sledi devet brzinskih ispita na lokacijama Avala i Košutnjak, a cilj je istog dana oko 15:30 časova, takođe ispred Skupštine grada. Na startnoj listi se očekuje oko 30 najboljih domaćih posada, i gosti iz BiH...
U nedelju, 11. Aprila, odrzace se 1. Beogradski reli-Memorijal Mirko Martinović, koji se boduje za Šampionat Srbije, u organizaciji MM Power tima iz Beograda.Užice rally team će se u Beogradu pojaviti sa 2 posade-Aleksandar Cvijović-Milan Novaković u Suzuki Swiftu GTi i Sreten Todorović-Ivan Savić u Yugu 55.
Nakon trinaest godina u reli sportu i pet osvojenih titula, Srđan Višnjić sa nesmanjenim optimizmom kreće u novi pohod ka najsvetlijem odličju. Prva violina XM Racing Teama pred početak sezone 2010 na Beogradskom reliju svojim navijačima ne mora da daje obećanja jer svi znaju da popularni Buda uvek pruža samo jedno, maksimum bez kalkulacija!
Reli u Srbiji i dalje živi, opstaje bolje je reći! Na tek objavljenoj listi prijava za 1. Beogradski reli nalaze se 32 posade. Mnogo nije, ali nije ni malo. To je realnost srpskog relija sa kojom se moramo pomiriti i pozdraviti hrabrost i istrajnost kako organizatora tako i učesnika koji nam pored svih problema pružaju zadovoljstvo praćenja kraljice automobilizma.
Reli sezona u Srbiji samo što nije započela i pripreme vozača i timova su u punom jeku. Pred Beogradski reli koji se vozi predstojećeg vikenda svoje planove za sezonu 2010 sa nama je podelio popularni Pančevac, Dušan Duca Borković. Planovi su veliki i ciljevi visoki, možda tako i treba ako se želi postignuti vrhunski rezultat.
Predstojećeg vikenda startuje prva trka domaćeg reli šampionata 2010, "Beogradski reli", koji će se održati na obroncima Avale i Košutnjaka. Lepa vest za sve fanove reli sporta je povratak Srđana Petrovića, Foxa, koji će na prvom reliju sezone nastupiti u automobilu Mitsubishi Lancer EVO VI...
Neko je konačno odlučio da upali svetlo u tami domaćeg auto-moto sporta! Vest koju smo upravo dobili i koju Vam eksluzivno prenosimo obradovaće sve ljubitelje automobilizma, posebno relija jer prema najavama Srbija će biti jedna od baza velikog svetskog tima...
Zvanični Šampionat Srbije u reliju za sezonu 2010 počinje u nedelju 11. aprila, kada će se na poznatim stazama Avale i Košutnjaka po prvi put voziti Beogradski Rally, iza koga je hrabro stao novoosnovani AK MM Power iz Beograda. Ekipa koja stoji iza ovoga projekta daleko je od novajlija u reli sportu, pa sa pravom očekujemo vrhunsku organizaciju i spektakl za gledaoce.