Domaći reli – Dušan Borković: Idemo dalje!
Na brzinskom ispitu Avala, zbog kvara na motoru, 1. Beogradski reli pre kraja je završio favorit broj jedan, Dušan Borković. Razočaranje pre svega za samog Borkovića ali i mnogobrojne fanove kraj staze. Popularni Pančevac nije previše razočaran. Pokazao je da je Mitsubishi Lancer Evo IX veoma brz u njegovim rukama i spreman je za nove izazove.
Performans je dakle bio kratak ali sladak, rekli bi svi prisutni pre svega na Adi Huji gde je Beogradski reli otvoren promotivnim vožnjama takmičara i gde je Dušan prisutnima pokazao koliko je Mitsubishi brz i atraktivan automobil - ”Da prvo pohvalim organizatore i da im čestitam kako su u ova teška vremena smogli snage i novaca da organizuju takmičenje. Zahvaljujem se i za foto aparat koji sam dobio za vožnju na Ada Huji. Čestitam Srđanu Petroviću na najbržem vremenu na Adi, a ja se nadam da sam opravdao cilj i da se publika dobro zabavila.”
Sam takmičarski deo relija je započeo fantastično. Dušan je uspešno nizao avalske krivine i postigao odlično vreme sa rezervisanom vožnjom - ”Što se tiče samog relija situacija je tekla super sve do kobnog momenta. Krenuli smo na Avalu onako rezervisano, jer ipak sam prvi put tu sa ovim automobilom. Trudim se da ne pravim greške iz prošlosti i plan je bio da prvi krug bude samo ispitivanje mogućnosti, kako moje tako i automobila. Međutim toliko sam se oduševio automobilom da je to sve išlo super i vozili smo se veoma brzo. Gledao sam da vožnja bude brza, tečnija, a manje atraktivna. Pred cilj sam i dosta ranije popustio gas. Na upisu vremena video sam da je postignuto vreme dosta dobro i da imamo rekord staze što me je naravno obradovalo jer sam znao da vreme može ići još dole. Kako je ispred nas išao Vladica (Rabrenović) koji je imao dosta lošije vreme (slabija klasa), ostalo je da vidim kako idu Srki (Petrović) i Tajvanac (Đorđević). Kada sam shvatio da je razlika dosta velika lakše je bilo. Na Košutnjaku sam se naravno trudio da napravim najbolje vreme a da sama vožnja ne bude baš skroz napeta. Tako je i bilo do krivine na raskrsnici, gde sam dobro pripremio automobil i planirao da prođem čisto kada sam u centru krivine iznenadio sam sebe i povukao ručnu (i to mi je bukvalno sama ruka pošla, ne umem ni da objasnim - smeh). Da sam planirao da idem tako trebao sam samo malo ranije da je povučem i bilo bi super, ovako je usledilo okretanje. Na cilju sam se oduševio kada sam video vreme 5:02 i sada sa sigurnošću mogu da kažem da, uz vožnju bez većih grešaka, Košutnjak može voziti ispod 4:50. Čestitao bih još jednom Fox-u (Srđan Petrović) što je sa Evo VI, bez obzira na 34mm restriktor bio brži i od Borisa Đorđevića sa daleko naprednijim autom i samo 1mm manjim restriktorom. Takođe bih čestitao i Toši (Stamenković) jer je, kako mi kažu, leteo sa onom starom Xsarom i priveo reli kraju. Moram pomenuti i svog klubskog kolegu Miodraga Šarca sa kojim nastupam za AK Pančevo i koji ovoga puta nije uspeo da pokaže svoj pun potencijal zbog kvara na menjaču njegovog VW Pola.”
A onda je došao na red baksuzni brzinski ispit Avala 3, leptir gasa se odšrafio a jedan od šrafova je završio u unutrašnjosti motora - ”Na drugoj Avali sam malo pojačao tempo. Na delu nizbrdo odjednom auto je ostano na punom gasu i malo je nedostajalo da doživimo ozbiljnu havariju. Kada su došli ljudi iz ekipe, kojima se ovom prilikom zahvaljujem, ustanovili su da je jedan od dva šrafčića uleteo u motor i napravio ozbiljan problem. Ovakav peh mislim da se nikom nije desio i ostaje mi jedino da se nadam da će ovo biti kraj malerima. Automobil se već radi i uskoro će sve biti gotovo. Odmah će uslediti i test. Velika je šteta što opet nisam izvozao automobil kako treba već samo 20km. Ali moram da priznam da sam veoma zadovoljan kako se auto i ja slažemo. Opet, i uvek, se zahvaljujem kompaniji Vitro Group, gradu Pančevu, pokrajni Vojvodina i ostalim sponzorima.” - završio je eksluzivni razgovor sa Automagazin internet portalom nada automobilizma u Srbiji, Dušan Duca Borković.
Petar Janković – Automagazin portal