Domaći reli – Vladica Rabrenović: Taktika i mehanika!
Beogradski reli još jednom je pokazao da je reli pre svega tehnički sport i da dobro pripremljen automobil ima najviše udela u uspešnom dolasku do cilja. Ako se tome doda tačna i konstantna vožnja, uspeh je zagarantovan. Sa ovom formulom za uspeh u ovogodišnji Šampionat ušao je Vladica Rabrenović, i pobedio!
Aktuelni Šampion sada je na dobrom putu da titulu i odbrani jer glavni konkurenti za najviši plasman 1. Beogradski reli nisu priveli kraju. Konkurencija je tako izgubila dragocene bodove u situaciji kada se ne zna koliko će Šampionat Srbije tačno imati relija (tri ili četiri). Eksluzivno za Automagazin Vladica Rabrenović nam pre svega otkriva tajne uspešnog nastupa na stazama Avala i Košutnjak - ”Odmah nakon poslednjeg rellija prošle godine, tačnije dva dana kasnije, počelo sa revizijom celog automobila za sezonu 2010. Znači svaki šrafčić , kablić, sve je rastureno na molekule. Karoserija je išla na fixturu gde je provela pet dana nategnuta u farbricke kote i tako prevarena ponovo. Imali smo problem sa ležanjem dve zadnje sezone i onda nema druge nego sve iznova. Uz to kupljeni su napokon Ohlins amortizeri za asfalt. Makadamski su voženi dve godine i dojadilo mi više! Sad auto leži kao ... kao... kao, ma extra. Nisam mogao da sanjam da Clio može ovo! (smeh) Menjač smo odradili normalno sve novo iz Sadeva. Što je potrebno izmenjeno je, nove su i lamela i korpa iz Alpine. Motor je doživeo totalnu reviziju sa novim klipnjačama i klipovima, itd, itd. Auto su radili majstor Miloš iz Kragujevca i Nešec WRR. Radi kao Kawasaki po zvuku. Mnogo sam zadovoljan i onda naravno i lepše se vozimo. Mi smo se spremali da imamo besprekoran auto ove sezone i izgleda da smo uspeli sa tim planom.”
Rabrenović je pokušao organizatoru da pomogne i dovođenjem jedne posade iz Švedske gde Vladica inače živi i radi - ”Obradovao sam se kada sam čuo ko organizuje Beogradski reli. MM Sportu sam hteo da izađem u susret i pozivom na učešće Šveđaninu Carlu Wardu. Mladić koji nastupa u novoj Ford Fiesi R2 nema iskustva na asfaltu pa je takmičenje hteo da iskoristi kao svojevrstan trening. Na žalost, zbog nerazumevanja njegovog sponzora nije došao ali je izjavio da će kad-tad doći.” I naravno da se upoznamo kako je tekao sam tok 1. Beogradskog relija - ”Mi smo radili auto do 06 00h u subotu i iz radionice otišli u Beograd. Nismo očekivali neki visoki plasman jer imali smo neisproban auto. Ja sam samo na ulici probao malo sa glanc novim nerazrađenim motorom. Prošli smo kao i uvek radar tri puta po brzincu. Ali kada smo seli prvi put na zatvorenoj stazi odmah je bilo jasno da ovo nije više onaj Clio od prošlih sezona. Mnogo je lep osećaj kad auto sluša i možeš da ga voziš a ne da se voziš! Startovali smo prvi i nismo imali vremena drugih takmičara. Nakom trećeg brzinca kada smo došli u servis niko ništa ne zna. (smeh) Tako smo otišli na drugi krug i samo smo slutili da je tempo siguran i dosta dobar. Posle smo saznali da je Dika (Zečević) nestao i kratko posle i Buda (Višnjić). Onda je nas napao Đorđevic ali nismo se dali uplašiti. Ostali smo na svom tempu. Na cilj smo stigli ubeđeni da smo drugi, a ono iznenđenje! Znam da je voznja na brzinskom ispitu veoma važna za pobedu ali pošto nismo planirali da budemo najbrži mi smo bili najspremniji. Mislim da je ceo taj sklop mnogo važan za uspeh na reliju - od održavanja preko majstorstva Savića, suvozača i čuvanja materijala na samoj trci do pobede. Svaki član tima je jednako važan i jedan bez drugoga ne može do kraja i uspeha. Tako barem ja to sve gledam. Na kraju, ukazala nam se prilika za odbranu titule pa ćemo i dalje raditi po istom receptu – jedan tempo, pažljivo prema materijalu i onda nek konkurencija odluči koliko ko vredi ove sezone.”
Na kraju uz čestitke na uspešnom startu sezone posebno nas je zanimalo da li lider WRR Teama iz Čačka i ove sezone planira neki nastup van granica Srbije - ”Planiramo pre svega nastupe na svim relijima u Srbiji. Daću sve od sebe da se pojavimo u Bugarskoj na WRC reliju. San mi je da učestvujemo na tako velikom takmičenju pa ako bude sve kako treba, vidimo se na stazi!”
Petar Janković – Automagazin portal