Eksluzivno: Vladica Rabrenović i Automagazin.rs na WRC Bulgaria!

Jedini predstavnik Srbije na Šampionatu Sveta u reliju (WRC) za sezonu 2010 biće branilac titule Šampiona Srbije, Vladica Rabrenović. Zajedno sa svojim WRR Team-om iz Čačka, Rabrenović je pokrenuo projekat koji će obeležiti njegovu karijeru i srpski reli sport ove godine. Na licu mesta u Bugarskoj, zajedno sa posadom WRR-a, biće i Automagazin web portal.

Rally Bulgaria vozi se kao sedmi reli WRC-a 2010 u terminu 9-11. jula i bitan je kao prvi od četiri asfaltna takmičenja koja se voze u drugom delu sezone. WRR tim put Bugarske kreće već u nedelju 4. jula a iz servisnog parkirališta, epicentra svetskog reli dešavanja tog vikenda, o učešću srpske posade Rabrenović-Radivojčević iz dana u dan čitaćete na stranicama Automagazina. Za početak obreli smo se u prostorijama WRR-a u Čačku kako bi proverili tok priprema za predstojeće veliko takmičenje.

Ono što prvo „zapada“ za oko je potpuno novi dizajn spoljašnjosti Renault Clia RS klase N3 sa kojim Vladica kreće u borbu sa konkurencijom – „Cilj nam je bio da napravimo automobil za kojim će se svako okrenuti, i mislim da smo u tome uspeli.“ – zadovoljan je novim izgledom svoje trkalice Rabrenović ali ono što je mnogo važnije od spoljne „šminke“ je tehnička pripremljenost takmičarskog automobila – „Ozbiljno se pripremamo jer je pred nama ozbiljno takmičenje. Clio je rastavljen u potpunosti, pregledani su motor i menjač, zamenjene su sve istrošene komponente. Kada ga sklopimo, a nedostaje još nekoliko delova koji treba da pristignu iz Francuske od sportskog odeljenja Renaulta, automobil će biti u vrhunskoj formi jer samo takav može savladati tih napornih 1000 kilometara koliko iznosi ukupna dužina WRC takmičenja u Bugarskoj. Do polaska odradićemo i nekoliko desetina kilometara testova kako bi izvršili poslednje korekcije na setapu i nakon toga smo spremni za polazak.“

Tri dana trkanja sa elitom svetskog relija nosi nebrojeno mnogo zamki ali Rabrenović ništa ne prepušta slučaju a tim i sve oko njega deluje nestvarno profesionalno za srpske uslove – „U Bugarsku putujemo kao ozbiljan tim. Tim menadžer Aleksandar Jeremić zadužen je za sva pitanja oko logistike a moja dva iskusna mehaničara Savić i Milojković pružaju mi neophodnu tehničku podršku. Kako je reli tehnički sport trudim se da oni u servisu imaju sve ono što je potrebno u slučaju nepredviđenih situacija. Spremili smo i 20-tak novih pneumatika tako da je jedino preostalo da Radmil i ja odvozimo pametan reli i stignemo do cilja 11. jula.“

Osvrnućemo se i na konkurenciju u klasi N3, a sa nekima od njih naš Šampion je snage odmerio na upravo završenom Serbia Rally-u. Srpska posada je na cilj u Beograd stigla kao ubedljivo prvo ali to ne znači da ih u Buraskoj čeka lak posao – „Očekujem 7-8 automobila u mojoj klasi, uglavnom domaćina, a to znači da teren i brzince poznaju mnogo bolje od nas. Ali trka je duga i pokušaćemo da ih dobijemo pametnom vožnjom. U svakom slučaju dolazak do cilja relija koji se boduje za Šampionat Sveta, uspeh je sam po sebi.“

Na Serbia Rally osvrnućemo se i iz ugla Šampionata Srbije. Rabrenović je na cilj stigao kao treći iza Hirvonena i Petrovića uknjiživši nove važne bodove sa kojima se nakon dva održana takmičenja nalazi na prvom mestu generalnog plasmana sa sasvim realnim šansama za odbranu titule – „Verujte da ne razmišljam previše o tome. Na Serbia reliju smo vozili svoju vožnju. Imali smo cilj i da automobil sačuvamo za reli u Bugarskoj. Postigli smo odličan rezultat i dodatno se udaljili od konkurencije. Do kraja sezone je ostao Sliven Rally, koji se takođe vozi kod naših komšija Bugara, pa ćemo nakon njega videti da li imamo razloga za novo slavlje.“ – završava eksluzivan razgovor za Automagazin Vladica Rabrenović. Ono što je najbitnije je pozitivna atmosfera koja vlada oko cele ekipe što uz hrabrost koja je u svakom slučaju potrebna da se pokrene ovakav projekat daje nadu da će srpski navijači imati čemu da se raduju 11. jula 2010. godine.

- Petar Janković – Automagazin portal