Brdske trke, IHCC Bor 2008 – Stankovič pobednik

Na startu trke u Boru, koja se pored domaćeg boduje i za FIA Internacional Hill Climb Championship, danas se našlo ukupno 47 vozača iz pet zemalja uključujući i Srbiju kao domaćina. U generalnom plasmanu pobeda je pripala iskusnom gostu iz Slovenije sa F3000, Vladimiru Stankoviču.

Stankovič je u zbiru nakon dve vožnje postigao ukupno vreme 5:06.760 ispred Borisa Miljevića (5:28.514) i svog zemljaka Andraza Hribara koji je od vozača SAK Prodrivea iz Banja Luke bio sporiji za 1.5 sec. U konkurenciji FIA IHCC-a nastupilo je ukupno 12 vozača i svi su uspešno okončali trku. U konkurenciji za Šampionat Srbije, nakon Goča, do još jedne pobede u generalnom plasmanu stiže Dušan Borković sa Citroenom C2R2 ispred „monster“ Golfa Vitomira Cvetića i Toyote MR2 Bobana Atanackovića čiji su bolidi ovaj vikend ipak „proradili“. Sa druge strane na startu nije bilo aktuelnog Šampiona Dragana Simića, čiji Mitsubishi nije bio spreman za nastup. Ta činjenica će dodatno zakomlikovati situaciju u generalnom plasmanu jer se „zahuktali“ Borković i pored toga što nije startovao na prve dve trke Šampionata ubrzano približava i već je na drugoj poziciji tačno 20 bodova iza Simića.

Klasa I pripala je sve boljem i sve bržem Urošu Brkiću, koji je stigao i do rekorda staze u konkurenciji jugića, ispred Saše Jankovića i njegovog prezimenjaka Stefana. U hibridima, tj. klasi II, po treći put ove godine je najbrži Aleksandar Pantelić, drugoplasirani je Darko Božilović, trećeplasirani Pavličević Marko, kakav je bio poredak u generalnom plasmanu pre ove trke. Klasa III, 1400N, repriza trke na Goču tačnije poredak Vidosavljević, Arsić, Vojinović. Klasom IV nastavlja da „hara“ Saša Toroman, ovoga puta ispred Borisa Šelembe kome je ovo drugo mesto donelo i skok za jednu poziciju u generalnom plasmanu klase 2000ccm N i SP. Njegov najveći konkurent, Dragomir Milenković, ovoga puta nije mogao više od trećeg mesta. Još jednom da Vam napomenemo da svi pomenuti protagonisti klase IV nastupaju sa Opel Astrama F GSi.

Klasa V, poredak naravno kao i u generalnom plasmanu, a u klasi VI u izostanku Simića do pobede dolazi Milutin Milić sa Peugeotom 206 RC ispred Stanojević Dragoslava u Toyoti Celici. GAGA Racing Team je kao organizator trku uspešno priveo kraju ali moramo Vam napomenuti da su rezultati još uvek nezvanični zbog nekoliko uloženih protesta, pre svega u manjim klasama. Petar Janković - Automagazin