Najnovije vesti iz auto industrije
WRC Meksiko - Loeb u vođstvu, otvoren rat za drugo mesto
I posle jučerašnjeg odustajanja Pettera Solberga, vodeći Sebastien Loeb zadržao je visok tempo i trenutno se nalazi u sigurnom vođstvu sa skoro minut prednosti ispred Marcusa Gronholma, koji je danas pronašao pravi ritam. Ipak, Finac ne može biti spokojan, jer se u samo 9 sekundi za njega nalaze tri razjarena mladića koji žele njegovu poziciju: Hirvonen, Atkinson i Sordo!
Ako je prvi deo današnje etape pripao Solbergu, drugi deo je definitivno najbolje "odradio" šampion Loeb. Francuz je od samog početka drugog kruga krenuo silovito pobedama na SS4 i SS5. Posao mu je dodatno olakšao Petter Solberg odustajanjem, čime Loeb trenutno ima prednost od skoro 30sec ispred fenomenalnog Atkinsona.
Prošlogodišnji vicešampion Evrope i naš dobar poznanik sa staza u Srbiji, Bugarin Krum Donchev promenio je klupske boje. Od sezone 2007 Krum i njegov suvozač Stojko Valchev će nastupati za Prista Oil Rally Team za volanom Subaru Impreze N12B.
Sva tri završena brzinska ispita WRC runde u Meksiku osvojio je Petter Solberg, u bolidu Subaru, čiji veliki potencijal potvrđuje 3. mesto Chrisa Atkinsona. Marcus Gronholm hendikepiran ulogom "čistača" staze nalazi se na petoj poziciji, Loeb drugi, Sordo četvrti. Аl-Attaiyah doživeo teško izletanje...
Shakedown pred WRC rundu u Meksiku protekao je u znaku Citroenovog dvojca, Dani Sorda i Sebastien Loeba. Deonicu od 4,95 km, najbrže je prešao Španac, Dani Sordo (2:42,2). Sebastien Loeb bio je sporiji za 0,6 sekundi, a prijatno su iznenadili vozači Subarua, Petter Solberg i Chris Atkinson, zauzevši treći i četvrtu poziciju...
Dugo očekivana premijera Suzukijevog bolida, SX4 biće odložena do relija Korzika. Kako kažu čelnici japanskog proizvođača, ima više tehničkih razloga zbog kojih se debi odlaže za predstojeću jesen.
Posle nekoliko meseci napornih pregovora između F1 ekipa, FIA-e i Bridgestone-a,
o čemu smo već pisali, Međunarodna Auto Federacija, FIA, jednoglasno je odlučila da od ove sezone ekipe moraju koristiti vizuelno različite pneumatike, kako bi gledaoci mogli lakše razumeti strategiju svakog pojedinačnog vozača...
Premijeru u WRC kalendaru reli u Kraljevini Jordan će imati u sezoni 2008 dok će nekrunisani kralj sporta posetiti državu na obali Mrtvog mora već ovog maja.
Nakon predstavljanja prvog reli automobila koji je pogonjen tečnim gasom ( Mitsubishi Lancer EVO6 u prošlogodišnjem šampionatu Austrije ), OMV nastavlja svoju "kampanju" za čistiji reli!
Biti vozač fabričkog tima nije ni malo lako. U vrhunskom sportu se očekuju i vrhunski rezultati, posebno kada su velike svote u opticaju. Mladom Špancu ponestaje izgovora a njegova omiljena asfaltna podloga je još daleko.