BMW M3 - facelift za sedan i kupe

Kompanija BMW nastavlja osvežavanje game svojih modela za 2009. godinu. Iako smo Vam facelift modela serije 3 nedavno predstavili (možete pročitati OVDE), o osveženoj nabildovanoj, M verziji, proizvođač iz Minhena nije objavio ni reč...

Iako smo držani na "Stand-by" režimu, BMW nam nije pokazao ništa revolucionarno. Kao što smo očekivali, osveženi BMW M3 sedan i kupe oslanjaju se na promene koje smo videli na standardnoj "trojci". Redizajnirana su prednja i zadnja svetla, izmenjen je poklopac prtljažnika i proširena je paleta boja karoserije sa atraktivnom "Le Mans" plavom.U unutrašnjosti su izmenjeni naslon za ruke, instalirana je nova generacija iDrive sistema, sa redizaniranim kontrolama i novim LSC monitorom dijagonale 8,8 inča. Unapređem je navigacioni sistem, novo je i "start-stop dugme, kao i klima uređaj.

M verzija serije tri razlikuje se od "običnog" modela po proširenim blatobranima i dodatnim otvorima za vazduh, brojem izduvnih cevi deljivim sa četiri i felnama prečnika 18 inča, s pneumaticima 245/40 napred i 265/40 pozadi. BMW će kao opciju ponuditi atraktivne felne prečnika 19 inča. Pod haubom ništa novo. Dobro poznati agregat predstavljen u modelu M3 Coupe meri 4 litra zapremine, V8, na radilicu isporučuje 420 konjskih snaga. Iz mesta do stotke stiže za 4,9 sekundi (Coupe za 4,8), dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Proizvođač navodi prosečnu potrošnju agregata od 12,5 litara na 100 pređenih kilometara. Više detalja o motoru možete pročitati klikom na LINK.

Kvalitet automobila dovoljno nam dokazuje činjenica da je raspored mase prednja-zadnja osovina 50:50, čime se ne može pohvaliti ni jedan predstavnik ove klase automobila. U opremi( standardno ili opciono) nalaze i elektronski sistemi kao što su ASC (Automatic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control), CBC (Cornering Brake Control) i EDC (Electronic Damper Control) sa tri moda podešavanja : Sport, Normal i Comfort.

Goran Sarić - Automagazin