Najnovije vesti iz auto industrije
FIA IRC - Luca Betti u šampionatu
IRC porodica svakog dana je sve veća. Vozači koji nikada nisu mogli da pronađu sebe ( čitaj angažman ) u WRCu, donose novom šampionatu novu draž.
Legendarni Citroen C3 stiže u Srbiju, još bolji sa više prostora
Testirali smo: Dacia Duster Extreme 1.2 Tce 130 4x4
Testirali smo: BMW i4 M50 - tiha zver koja kida asfalt (FOTO)
Testirali smo: Kia Sorento 2.2 TCi 4WD 8DCT (FOTO)
ISC ( International Sportsworld Communicators, u prevodu David Richards ), vlasnik TV prava za sva WRC dešavanja, tvrdi da se "populacija" koja prati reli u periodu od 2002-ge godine do danas uvećala za 46%, tj. sa 554 miliona na 807 miliona, dospevši u domove gledalaca u skoro svakoj državi na planeti! Lepa igra brojki i slova koja ima i drugu stranu medalje.
Andrea Navarra za volanom Fiat Grande Puntoa S2000 privodi kraju testove u Keniji blizu glavnog grada Najrobija. Nikakvi problemi nisu primećeni na bolidu i tim je spreman za afričku avanturu.
Nova evolucija Focusa WRC stiže pred reli "Hiljadu jezera", u pravo vreme da finski dvojac vozača Forda iskoristi pun potencijal novog bolida na domaćem terenu.
Pripremajući se JRC debi u Portugalu posada Interspeed Racing Teama je "skoknula" do Italije da bi se malo bolje upoznala sa podlogom koja ih očekuje na drugoj rundi Juniorskog Šampionata Sveta.
Kompanija Mazda jutros je predstavila svetu oficijelne fotografije nove Mazde 2, modela razvijenog na platformi "baby Ford" (Ford je vlasnik kompanije Mazda). Automobil će premijerno biti prikazan na sajmu automobila u Ženevi. Atraktivni Wallpaper novog japanskog "malog velikog auta" mogu se pronaći u
galeriji...
Gospodin Matthias Jeschke odlučio se da krene u neobičnu avanturu. Matthias će pokušati, u automobilu Jeep Wrangler Unlimited Rubicon, da se popne na nadmorsku visinu od 6.892 metra, tj. na vrh čileanskog vulkanskog venca Ojos del Salado...
Više od dvadeset godina "veliki brat" posmatra vozače i bolide Formule 1. U današnjioj Formuli 1 inženjeri i tehničari prate skoro sve što se dešava unutar bolida, uprkos činjenici da se kreću brzinama i preko 300 km/h. Drugi inženjeri koji nisu prisutni na stazi, u prostorijama sedišta ekipe, kilometrima daleko, takođe prate i proveravaju iste podatke. Sve ovo moguće je samo uz pomoć telemetrije...
Ako se svetski reli šampionat može nazvati "cirkusom", takmičenje u Meksiku je u tom slučaju definitivno nastup na trapezu. Jedina runda WRCa koja se održava u Centralnoj i Severnoj Americi, najzapadniji reli šampionata ima još jednu osobenost. Svaki brzinski ispit se vozi na nadmorskoj visini većoj od 2000m!