Najnovije vesti iz auto industrije
WRC - Južna Afrika povukla kanditaturu
Zulu Rally više nije kandidat za ulazak u kalendar Šampionata Sveta u reliju. Na sreću organizatora relija Poljska i Kipar, Južnoafrikanci su povukli svoju kandidaturu.
Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO
Geely EX5: električni SUV sledeće generacije stigao u Srbiju
AMG Experience 2025 u Srbiji - testirali smo najnovije Mercedes-AMG modele (FOTO)
Legendarni Citroen C3 stiže u Srbiju, još bolji sa više prostora
1.6 Turbo agregat sa direktnim ubrizgavanjem benzina koji je razvila grupacija PSA Peugeot Citroen u saradnji sa BMW grupom, dobio je prestižnu nagradu "Internacionalni motor 2007. godine", u kategoriji motora zapremine između 1.4 i 1.8 litara. "Internacionalni motor godine" je jedna od najcenjenijih nagrada za konstruktore automobila...
Pravila su jasna. Ukoliko tim želi da se boduje u konkurenciji "manufactures" mora nastupiti sa dva vozača na najmanje 10. relija Svetskog Šampionata. OMV Kronos Citroen je nakon finansijskih problema i odustajanja od daljih nastupa Daniela Carlssona suočen sa visokom kaznom od strane FIA. Da li je zbog toga Šveđanin dobio instrukcije da startuje i odustane odmah nakon startne rampe?
Ono što je Sebastiena Loeba koštalo prvog mesta na reliju Sardinija i prve pozicije u generalnom plasmanu Šampionata Sveta je prosto previše "optimističan" radar. Incident se dogodio negde na polovini SS13-S.Giovanni, kada je posle skoka Citroen C4 završio u jarku sa slomljenim vešanjem.
Tih godina samo nekoliko Srba se pojavljivalo u šampionatu Jugoslavije, 1990. najbolje se sa "zapadnjacima" nosio povratnik na stazu, Dubljanin. U klasi 1300/N, jedino je od njega bio brži Slovenac Samo Urek. Obojica su vozili mališana sa "biberom" u nosu, Suzuki Swift i bili prava poslastica za ljubitelje relija kraj staze.
I Japanskom pogonu Ujina, više od 500 ljudi je proslavilo početak prpizvodnje modela Mazda 2, koji bi se na evropskom tržištu trebao pojaviti još na jesen tekuće godine...
Maske su pale. Pod haubom novog supersedana (i superkaravana) disaće desetocilindrično srce zapremine 5 litara, opremljeno sa dva turbo punjača, koje isporučuje neverovatnih 579 konjskih snaga...
Već na prvom reliju u 1988. godini, na 15.INA Delti, Filipović je zabeležio pobede na pojedinim brzincima. Doduše, bilo je to na makadamu, a Tihomir je vozio robusni Audi 200 Quattro grupe A, koji je bio znatno jači od Kizmičevog Renaulta. Međutim, zagrebačka posada Filipović/Krlić odustaje, kao i dve Lancie u rukama Vojka Podobnika i Marjana Zorca.
Budućnost izgleda blistava za mladog Finca. Malcolm Wilson, šef BP Ford tima izjavio je da "Jari nema potrebe da se više dokazuje", svi sada znaju da je "tamo". Brzinu poseduje, sada bi trebalo da radi na "konstantnosti sva tri dana". Sve u svemu Wilson Latvalu vidi kao budućeg šampiona.