Najnovije vesti iz auto industrije
        
        
            Voće kao moćno biogorivo budućnosti
            
        
        Nalazišta nafte je sve manje, a trka u pronalaženju alternativnih goriva postaje sve zanimljivija. Američki naučnici su nedavno objavili studiju prema kojoj šećer iz voća (jabuke, pomorandže...) može da se pretvori u vrstu pogonskog automobilskog goriva. Ovo gorivo, napravljeno od fruktoze, sadrži više energije od etanola.
        
        
    
    
            
                Testirali smo: KGM Korando 1.5 GDI Turbo (FOTO)
                
            
        
        
            
                TEST: Lexus LBX 1.5 Hybrid
                
            
        
        
            
                Testirali smo: Mazda CX-80 2.5  e-Skyactiv PHEV (FOTO)
                
            
        
        
            
                Porsche SUV dan u vinariji Draganić (FOTO)
                
            
        
            
        
        
        Šef McLarena, Ron Dennis, već nekoliko puta ove sezone je naglašavao da Fernando Alonso i Lewis Hamilton imaju isti status u ekipi, i da im je u toku trke dozvoljeno međusobno preticanje. Četvorostruki šampion sveta (tri puta u McLarenu), Alain Prost smatra da takva politika ekipe može dovesti do problema.
        
                
        
        Rivalitet kineskih i evropskih automobila se zahuktava. I dok nemački ADAC javnost uporno obaveštava o katastrofalnim rezultatima crash testova kineskih automobila, kineske kompanije galopirajući povećavaju svoju produktivnost...
        
                
        
        U junu mesecu tekuće godine kompanija Renault na francusko  tržište plasiraće verziju Megane opremljenu agregatima koji su sposobni da za pogon koriste benzin u kombinaciji sa etanolom...
        
                
        
        Prema pisanju Švedskog dnevnka "Swedish dagens industry", najozbiljniji kupac kompanije Volvo je alijansa Renault-Nissan. Švedski analitičari navode da Renault ima ozbiljne namere da preuzme Volvo, jer bi to bio važan strateški korak.
        
                
        
        Posle dva dana drame na stazi i nakon završetka relija Ypres uzbuđenja se ne stišavaju. Sećate se INA Delta relija i problema sa homologacijom Mitsubishi Lancera Evo IX? Slični problemi se ponavljaju i u Belgiji, samo su akteri drugi.
        
                
        
        Ma koliko Italijan bio brz i kvalitetan vozač, da li je iko smeo da stavi novac na njegovu pobedu? Sumnjam! Bitka koja se vodila u Belgiji završena je posle dva dana fantastičnih duela. Lideri su se smenjivali jedan za drugim i na kraju na najvišem postolju Luca Rossetti i Peugeot 207 S2000.
        
                
        
        Ispred zgrade Skupštine Srbije juče je na put oko sveta krenuo tročlani tim koji će u dugom putovanju preći 41.300 kilometara kroz 23 države sveta ( Mađarska, Ukrajina, Rusija, Kazahstan, Mongolija, Kina, Japan, SAD, Kanada, Portugalija,Španija, Francuska, Engleska, Holandija, Belgija, Nemačka, Češka, Austrija, Švajcarska, Monako, Italija, Slovenija i Hrvatska). 
        
                
        
        Ili prosto rečeno, nije bilo ni jednog brzinskog ispita u prvoj polovini druge etape Ypres relija da se nije dogodilo nešto uzbudljivo i dramatično! Triler koji samo reli sport može da izrežira! Šest brzinskih ispita drugog dana, ponovo mnogo promena na vrhu i na kraju, trenutno na čelu Bernd Casier u svom prvom nastupu sa Peugeotom 207 S2000 za Kronos Team. Ali da krenemo redom....