Najnovije vesti iz auto industrije
IRC – Uskoro IRC Classic reliji
Pod otkriljem Eurosporta, sada već poznati brend Intercontinental Rally Chalenge uskoro pokreće novu seriju takmičenja, IRC Classic. Biće to takmičenje koje će nas sve podsetiti na slavnu istoriju reli sporta.
Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Hybrid (HEV) GR SPORT (FOTO)
Testirali smo: Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D (FOTO)
Testirali smo: KGM Korando 1.5 GDI Turbo (FOTO)
TEST: Lexus LBX 1.5 Hybrid
Međunarodna automobilska federacija, FIA, odlučila je da promeni sadašnji
sistem kvalifikacija u Formuli 1. Kako bi se izbegli incidenti poput onog sa
kvalifikacija za VN Malezije, kada su Kovalainen i Hamilton kažnjeni zbog
usporavanja Alonsa i Heidfelda, FIA će ubrzati povratak vozača u boks...
Iako je sa lakoćom stigao do pobede u Argentini, Sebastien Loeb je na cilju u Cordobi uslove na reliju okarakterisao kao najteže u karijeri i pozvao organe FIA da razmisle o promeni pravilnika o pneumaticima koji trenutno ugrožavaju bezbednost takmičara.
I pored poteškoća prvog dana Andrej Jereb i Miran Kacin su stigli do cilja relija u Argentini. Poslednjeg takmičarskog dana nakon odvežena tri brzinska ispita Slovenci su uspeli da nadoknade još dva mesta i reli završe kao četrnaesti u Production klasi Šampionata Sveta.
Četvrtom uzastopnom pobedom u Argentini Sebastien Loeb je postao čovek sa najviše pobeda na reliju u Južnoj Americi i istovremeno je preuzeo lidersku poziciju u Šampionatu Sveta. Uspeh Citroena uvećao je i Dani Sordo trećim mestom što je francuskog proizvođača približilo na samo tri boda zaostatka za Fordom u konkurenciji konstruktora.
Na žalost po ambicioznog japanskog proizvođača četvrti reli ovogodišnjeg Šampionata Sveta nije doneo dobar rezultat. I Toni Gardemeister i Per-Gunnar Andresson za ono malo vremena što su vozili pokazali su odličan potencijal Suzuki SX4 WRC bolida ali na žalost bez rezultata.
Andrej Jereb se nakon dva dana napornog trkanja u Argentini nalazi na šesnaestom mestu u konkurenciji PWRC. Drugog dana Subaru Impreza Motoring Cluba je slušala bez većih problema što je rezultovalo napredkom od šest pozicija u generalnom plasmanu.
Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...
Na žalost loša vest dolazi iz Automeca Sport Teama za koji su u Turskoj trebali da nastupe Giles Panizzi i Arnaud Augoyard. Krajnji ishod, dva Abarth Grande Punta S2000 manje na startu u Istanbulu.