AutoMAGAZIN

WRC Rally Italia Sardegna 2025

Najnovije vesti iz auto industrije

Daihatsu Charade: Odlazeći Yaris počinje novi život

Daihatsu Charade: Odlazeći Yaris počinje novi život

Daihatsu Charade: Odlazeći Yaris počinje novi život

Toyota je vlasnik Daihatsu-a, i za razvoj nove generacije modela Charade, izabran je najjednostavniji put. Znak Daihatsu pojaviće se na odlazećoj, drugoj generaciji modela Yaris, a prodaja počinje već u maju mesecu tekuće godine...

Testovi

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel/Vauxhall planira da uvede dodatne smene u svojim fabrikama u Gljivicama (Poljska) i Elsmir Portu (Velika Britanija) kako bi zadovoljili veliku potražnju za  modelom Astra Sports Tourer i za modelom Astra sa petoro vrata. Ukupno osam dodatnih smena po fabrici se planira u maju, junu i julu...

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz je juče na bezbednoj stazi NAVAK, za predstavnike medija organizovao trening vožnju novih modela sa trokrakom zvezdom na masci. Svi učesnici treninga su mogli da uživaju u uzbudljivoj vožnji najnovijih i najboljih automobila, među kojima je nova generacija C-Class, C-Coupe i CLS, a vrhunac je bila vožnja AMG modela CLS 63 AMG i SL 63 AMG...

Video: Nova Subaru Impreza

Video: Nova Subaru Impreza

Četvrta generavija modela Subaru Impreza ima novi motor, lakša je i jednako velika kao prethodna generacija. Dizajn automobila je potpuno nov, ali su dimenzije gotovo identične: dužina automobila iznosi 4.414 mm (sedan: 4.580 mm), a međuosovinsko rastojanje produženo je sa 2.620 mm na 2.644 mm...

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

AMG Experience 2025
Slika nedelje
Vladan Petrović
Testira za vas

Galerije

Najnovije vesti iz auto industrije po sekcijama

Testovi

Kamioni

WRC

Formula 1