AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Krone suorganizator evropske trke u efikasnoj vožnji kamiona

Krone suorganizator evropske trke u efikasnoj vožnji kamiona

Jedan od vodećih evropskih proizvođača priključnih vozila, nemački Krone Trailer, zajedno sa Goodyear FIA Evropskim prvenstvom u trkama kamiona (ETRC), 10. jula 2025. organizuje Truck Efficiency Run powered by Krone…

... otvoreno takmičenje za vozače kamiona, u kojem je odlučujući faktor najefikasniji stil vožnje, a ne brzina ili konjske snage.


„Takmičenje čini efikasnost upravljanja kamionom opipljivim - izvan tehničkih specifikacija“, objašnjava rukovodilac marketinga u Krone Trailer, Simon Richenhagen. „Želimo da pokažemo koliki je uticaj vozača i kako se stvarni potencijal uštede može postići svesnom, anticipirajućom vožnjom.“


Takmičenje Truck Efficiency Run se organizuje za vozače iz Nemačke. Oni će se takmičiti jedni protiv drugih - sa različitim tegljačima, poluprikolicama i tipovima pogona. Samo je jedno odlučujuće: ko će postići najmanju potrošnju goriva u stvarnim uslovima? Cilj događaja nije samo podizanje svesti o ekonomičnoj vožnji, već i isticanje vozača kao najvažnije karike u lancu za smanjenje potrošnje komercijalnog, ali i svakog drugog drumskog vozila.

Krone suorganizator evropske trke u efikasnoj vožnji kamiona

Neobično nadmetanje se organizuje na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife, poznatoj kao "Zeleni pakao", jednoj od najlegendarnijih i najizazovnijih trkačkih auto staza u svetu. Izgrađena 1927. godine, staza ostaje zlatni standard za testiranje vozila i vozača. Za ovu trku je dostupno 24,358 km sa 73 krivine i ekstremnim promenama nadmorske visine, što su izazovi i za vozača i svako vozilo, posebno za teretnjake.


U trci će učestvovati 20 vozača sa CE kategorijom koji dovoze sopstvenu kombinaciju vozila (tegljač + poluprikolica). Tegljači moraju da ispunjavanju uslove za legalni drumski prevoz - komercijalno dostupni, bez modifikacija; minimalni standard emisije izduvnih gasova je Euro IV; dozvoljena dodatna oprema: standardni krovni usmerivač vazduha (spojler)/deflektor; poluprikolice takođe moraju da ispunjavanju uslove za legalni drumski saobraćaj (standardni modeli s dugom šasijom i tri osovine); teret u poluprikolicama nije dozvoljen; ukupna masa (tegljač + poluprikolica) minimalno može da iznosi 16, maksimalno 18 tona.


Vozila će se takmičiti u četiri nezavisne kategorije: klasa 1 - motori s potrošnjom konvencionalnih goriva (dizel ili HVO); klasa 2: električna vozila s baterijom - B.E.V. ili električna vozila s gorivnim ćelijama; klasa 3: motor s unutrašnjim sagorevanjem vodonika (H2); klasa 4: motor s unutrašnjim sagorevanjem bio tečnog prirodnog gasa (bio LNG).


Kotizacija za ovo nadmetanje je iznosila od 499 evra, a u nju su uključene i dve vikend ulaznice za četvrtu trku u ovogodišnjem FIA „kamionskom“ kalendaru, koja se 12. i 13. jula vozi na stazi Nürburgring Nordschleife.


Truck Efficiency Run powered by Krone je deo Kroneovog opsežnog učešća u evropskim trkama kamiona Truck Grand Prix, na kojima je kompanija tradicionalno predstavljena kao partner i izlagač.


PR
Foto: KRONE

Krone predstavio novi digitalni eko sistem

Krone predstavio novi digitalni eko sistem

Među mnoštvom noviteta koje je renomirani nemački proizvođač priključnih vozila Krone Tariler predstavio na sajmu transport logistic 2025, pažnju specijalizovane publike je privukao premijerno predstavljen mykrone.blue - novi digitalni eko sistem...

Krone TPMS: nadzor pritiska u pneumaticima kao standardna oprema

Krone TPMS: nadzor pritiska u pneumaticima kao standardna oprema

Na najvećem ovogodišnjem specijalizovanom sajmu komercijalnih vozila Solutrans 2023, održanom u francuskom Lionu od 21. do 25. novembra, Krone je predstavio svoj Smart Tyre Monitoring System (TPMS), koji omogućava praćenje najvažnijih parametara svih pneumatika u realnom vremenu...

123456. . .19
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje