AutoMAGAZIN - Kamioni

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

U prošloj i ovoj godini u Srbiji i regionu raste tražnja za niskopodnom Jumbo poluprikolicom Schwarzmüller Sattelanhänger RH 100, jedinstvenom takve vrste na ovim tržištima po svojoj univerzalnosti, jer je fabrički prilagođena i prevozima vangabaritnih tereta, pre svega, težih građevinskih i poljoprivrednih mašina...

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

„Već imamo kupce s pet i više ovakvih poluprikolica u njihovim prevoznim flotama, koje odlikuje mala sopstvena masa (oko 7,5 tona) i izdržljiva tovarna platforma, sposobna da prihvati teret mase i do 20 tona. Okvir šasije, niskog profila, izrađen je od posebne legure čelika izuzetno velike čvrstine, dok je čitava šasija specijalne konstrukcije: trpi tačkasto opterećenje od 28 tona na dužini tovarnog prostora od pet metara, što i omogućava da se ova poluprikolica koristi za prevoz teške opreme poput građevinskih ili poljoprivrednih mašina. A kada nije angažovana na takvim vangabaritnim zadacima, može da se koriti kao i svaka visokozapreminska poluprikolica, čiji pod podnosi opterećenja utovrano/istovarnog viljuškara mase do sedam tona“, ističe direktor Schwarzmüller Srbija, Siniša Stanojević.

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

„Bez obzira na teret koji prevozi, ona nudi izdašan prostor: unutrašnje visine tovarnog prostora napred (a to je oko četvrtine ukupne dužine poluprikolice) su od 2.895 do 3.015 mm, unutrašnje visine tovarnog prostora u ostalom delu od 3.135 mm do 3.255 mm, dok ukupne (spoljne) visine iznose od 4.010 do 4.130 mm, uz napomenu da se najveća zapremina postiže priključivanjem poluprikolice na sedlo visine 960 mm“, dodaje gospodin Stanojević.

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

Konstruktori Jumbo poluprikolice RH 100 su se postarali da utovar i istovar  tereta, posebno vangabaritnih bude što lakši, pa je, recimo, visina poda/tovarne platforme pozadi samo 830 mm; krov može da se podiže s obe strane za 400 mm (mehaničkim podizačima), dok zadnji stubovi imaju mogućnost širenja, po 490 mm sa svake strane. Za utovar vangabaritnih i drugih „pokretnih“ tereta služe aluminijumske navozne rampe dužine 2.400, širine 520 mm, nosivosti oko 15,8 t po paru, sopstvene mase oko 55 kg po komadu. Otvoreni nosač za navozne rampe je postavljen poprečno u odnosu na pravac vožnje skroz pozadi, iza nosača rezervnih točkova - po želji kupca se rampe odlažu jedna pored druge radi postizanja većeg odstojanja od tla (klirensa) pozadi. Za označavanje vozila kada se koristi za prevoz vangabaritnih tereta, do širine od 3.500 mm, služe napred (kod potpornih „nogu“) i pozadi ugrađene po dve upozoravajuće table na izvlačenje, sa LED pozicionim odnosno gabaritnim svetlima na njima, uključujući i dva „šaltera“ za uključivanje/isključivanje - jedan napred kod potpornih „nogu“, a drugi pozadi na šasiji.

Ova poluprikolica ima i inventivno osmišljen prostor za odlaganje lanaca, traka za pričvršćivanje tereta („gurtni“) i drugih sitnica u niskopodnom platou, između uzdužnih nosača šasije, odmah iza uzvišenog dela tovarnog prostora (prednja četvrtina vozila).


Premda u principu ne zahteva posebno održavanje, za eventualne redovne i vanredne intervencije na ovoj kao i drugim vozilima iz programa Schwarzmüller uvek je spremna široka mreža ovlašćenih servisa u 21 evropskoj državi, od kojih servisi u Austriji (pet), Nemačkoj (dva), Češkoj (dva), Rumuniji, Ukrajini, Mađarskoj, Hrvatskoj i Srbiji posluju u sastavu Schwarzmüllerovih lokalnih prodajno-servisnih kompanija. Svi servisi su odlično snabdeveni rezervnim delovima: u Srbiji je, recimo, vlasnicima vozila ovog proizvođača u svako vreme na raspolaganju više od 3.500 najčešće traženih delova.

Sve traženija Schwarzmüllerova Jumbo poluprikolica

PR

123456. . .17
Lexus LX (2022)
Slika nedelje