Početak prodaje modela Volvo FH16 Euro 6

Prodaja modela Volvo FH16 Euro 6 je upravo počela. Zahvaljujući motoru snage i do 750 KS i obrtnom momentu od 3.550 Nm i dalje je najsnažniji kamion na svetu. Prvi kamioni Volvo FH16 verzije Euro 6 biće isporučeni početkom juna...

Pogledajte vest: Novi Volvo FH u „društvu“ aviona.
Volvo FH16 je idealan kao tegljač za prevoz teške opreme i drvene građe, ali i za transportne zadatke koji moraju biti brzo obavljeni i zahtevaju vozilo izuzetnih voznih karakteristika i visoke produktivnosti. Najsnažniji serijski proizveden kamion na svetu sada ima 16-litarski motor nove generacija u tri verzije izlazne snage - od 750, 650 i 550 KS, usklađene sa Euro 6 standardom. Osim što imaju nižu emisiju štetnih gasova, novi pogonski agregati pružaju veći obrtni moment pri malom broju obrtaja, snažnije kočenje motorom i tiši rad.
Pogledajte vest: Volvo Dynamic Steering: Vožnja bez napora + VIDEO.
"Volvo FH16 sa Euro 6 motorom isto je pouzdan, ima istu potrošnju goriva i istu snagu kao i ranije. Međutim, vozač sada može da dođe do maksimalnog obrtnog momenta sa samo 900 ili 950 obrtaja u minuti - u zavisnosti od verzije motora. Poboljšana kriva obrtnog momenta korisnicima takođe omogućava da izaberu brži prenosni odnos pogonskih osovina radi efikasnije potrošnje goriva", kaže Astrid Drevsen /Astrid Drewsen/, menadžer proizvoda u sektoru za Pogonske grupe kompanije Volvo Trucks.

Pogledajte vest: Volvo Trucks povećava bezbednost na klizavim putevima.
Svi motori imaju automatizovani Volvo menjač, I-Shift. Za verziju od 550 KS postoji i opcija sa ručnim menjačem. U sve verzije motora može da se ugradi Volvo VEB + kočnica motora. Maksimalno kočenje motorom povećano je sa 425 na 470 kW pri 2.200 obrtaja u minuti, čime se dodatno poboljšava bezbednost i smanjuje habanje radnih kočnica (na točkovima).

Pogledajte vest: Novi Volvo kamioni napravljeni za najsurovije uslove na svetu + video.
Da bi se, u skladu sa Euro 6 standardom, postigao nizak nivo emisije azotnih oksida (NOx), inženjeri kompanije Volvo koristili su rashlađeni EGR (recirkulacija izduvnih gasova) u kombinaciji sa unapređenim sistemom za naknadni tretman izduvnih gasova. Novi dvostepeni turbokompresor pomaže napajanje EGR-a energijom i obezbeđuje veću izlaznu snagu. Karakteristika motora je predubrizgavanje. To znači da se mala količina goriva ranije ubrizgava u cilindar, čime se omogućava ravnomernije raspoređivanje pritiska i „mekši" rad motora.

Osnovni podaci - Volvo FH16 za Euro 6:
- Opremljen Volvo motorom D16K 550/650/750 - linijskim dizel motorom sa šest cilindara i dvostepenim turbokompresorom, bregastim vratilom u glavi, četiri ventila po cilindru i common rail sistemom ubrizgavanja n(„zajednička magistrala").
- U ponudi su verzije sa motorima od 750 KS (3.550 Nm), 650 KS (3.150 Nm) i 550 KS (2.900 Nm*).
- 50% niža emisija čvrstih čestica (čađi) i 80% niža emisija azotnih oksida (NOx) u poređenju sa verzijom Euro 5.
- FH16 sa Euro 6 motorima je raspoloživ na tržištu Evrope.
*2.800 Nm sa ručnim menjačem.
Volvo Trucks Serbia