Volvo Trucks:The Epic Split postaje deo zbirke Palate Luvr u Parizu
Film kompanije Volvo Trucks o test vožnji izvedenoj uživo, ‘The Epic Split’, sa Žan-Klod Van Damom u glavnoj ulozi pregledan je više od 68 miliona puta od novembra 2013. kada je postavljen na kanal YouTube. Sada će biti dostupan i posetiocima Muzeja istorije oglašavanja (Musée de la Publicité), smeštenom u Palati Luvr u Parizu, u Francuskoj.
Nedelju dana nakon pojavljivanja filma ‘The Epic Split', muzej se obratio kompaniji Volvo Trucks sa molbom da film uvrsti u svoju zbirku. Film je od danas na raspolaganju svim posetiocima, kao deo stalne muzejske kolekcije.
"Oduševljeni smo. Nije baš uobičajeno da vas pozovu iz muzeja kao što je ovaj, to je dokaz da je film izuzetno kvalitetan", kaže Lars Terling /Lars Terling/, direktor marketinških komunikacija u kompaniji Volvo Trucks.
"Ogroman uticaj na društvo"
Musée de la Publicité (Muzej istorije oglašavanja) je prva institucija ove vrste u svetu posvećena reklamama i propagandi, kako navode u samom muzeju. Od 1999. sakuplja propagandni materijal, u cilju očuvanja kolekcije i radi edukacije istraživača, studenata i cele javnosti.
"Neki od najblistavijih savremenih svetskih mislilaca i umetnika bavili su se oglašavanjem (advertajzingom). Nema sumnje da je to medij koji je imao ogroman uticaj na savremeno društvo", kaže Aksel Baruan /Axelle Baroin/, koji je u muzeju zadužen za prikupljanje reklama.
Inovativno i izvandredno
Jedan deo muzejske kolekcije sastoji se od filmova izabranih prema različitim kriterijumima. Prema rečima Aksela Baruana, izbor se pravi u zavisnosti od teme ili od planiranih izložbi, ali i da bi se izdvojili filmovi koji postižu uspeh vredan pažnje ili osvajaju mnoge nagrade, ili filmovi koji su jednostavno upečatljivi u nekom segmentu i ističu se, na primer, svojom pričom, režijom ili slikom.
"The Epic Split' je odmah ostavio upečatljiv utisak na muzej. Film je jednostavno izvanredan. Slike su fenomenalne, scena je prelepo snimljena. Ideja je inovativna zbog energije kojom promoviše kompaniju Volvo Trucks", kaže Aksel Barouan.
‘The Epic Split' će biti deo stalne postavke dostupne svim posetiocima, a može i da bude uvršćen u buduće izložbe koje muzej organizuje dva do tri puta godišnje.
Odlična polazna tačka na sastancima prodaje
‘The Epic Split' je deo serije reklama o novim Volvo kamionima. Svaki film opisuje neku inovativnu karakteristiku novih kamiona - ‘The Epic Split' se odnosi na inovativnu tehnologiju kompanije vezanu za upravljanje, Volvo dinamičko upravljanje.
"‘The Epic Split' je naša najuspešnija poruka, do sada. Širom sveta ljudi gledaju film i po nekoliko puta. Podiže naš ugled i jača Volvo brend, a što je najvažnije pokazalo se da je odlična polazna tačka na sastancima prodaje sa našim dilerima", zaključuje Lars Terling.
Osnovni podaci o Muzeju istorije oglašavanja (Musée de la Publicité)
Muzej istorije oglašavanja nalazi se u Palati Luvr (Palais du Louvre) u Parizu, kao deo Muzeja dekorativnih umetnosti (Musée des Arts Décoratifs) i bavi se prikupljanjem propagandnih eksponata iz celog sveta. U svojoj kolekciji, muzej ima više od 18.500 filmova, kao i mnoge druge reklamne forme (postere, promotivne objekte itd). Muzej je 1978. godine bio poznat pod nazivom Musée de l' Affiche (Muzej plakata). Godine 1990. preseljen je u Muzej dekorativnih umetnosti u Palati Luvr, da bi ponovo bio otvoren 1999. Svake godine, u muzeju se organizuju 2 do 3 izložbe.
Više informacija o Muzeju istorije oglašavanja potražite na: www.lesartsdecoratifs.fr
Osnovni podaci o filmu The Epic Split
Film ‘The Epic Split', u kojem se glavnoj ulozi pojavljuje sa Žan-Klod Van Dam, a muziku potpisuje kantautorka Enia/Enya/, lansiran je na Youtube kanalu, 14.11.2013. Polovinom decembra je proglašen za najgledaniju reklamu industrije motornih vozila na kanalu Youtube. Do sada je na ovom kanalu pregledan više od 68 miliona puta, a predstavljen je i u mnogim drugim medijima širom sveta.
‘The Epic Split' na globalnoj Youtube stranici kompanije Volvo Trucks:
Volvo Trucks Serbia PR