Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi
Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.
Pogledajte vest: Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju.
Tokom proleća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane "uživo", osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz celog sveta, festival Kanski lavovi /Cannes Lions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.
Pogledajte vest: Hrčak - kaskader u Volvo kamionu + VIDEO.
"Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima - distribuirani samo preko Interneta - mogu da dobiju ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo da napravimo vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business' proizvodima", kaže Per Nilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.
Pogledajte vest: Predsednik kompanije Volvo u ulozi kaskadera + VIDEO.
Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih „uživo" za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom je imao najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.
Kanski lavovi za kampanju
- Grand Prix u kategoriji Cyber
- Grand Prix u kategoriji Film
- Zlatna u kategoriji Film/Craft
- 3 zlatne u kategoriji Cyber
- Zlatna u kategoriji PR
- Zlatna u kategoriji Direct
- Zlatna u kategoriji Promo & Activation
- Zlatna u kategoriji Integrated
- Srebrna u kategoriji PR
- Srebrna u kategoriji Titanium
- 2 srebrne u kategoriji Media
- 3 srebrne u kategoriji Film/Craft
- 2 bronzane u kategoriji Cyber
- bronzana u kategoriji Film/Craft
Ovde možete da pogledate sve video snimke koji su se pojavili na Internetu:
Rezultati reklamne kampanje
- Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube, a prosleđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.
- U medijima širom sveta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.
- Procenjuje se da ovakav nivo publiciteta vredi 126 miliona evra (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrednosti oglasnog prostora.
- Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća verovatnoća da će sledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.
- The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTube, ima više od 73 miliona pregleda.
- Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svetu prosleđen drugim osobama.
Volvo Trucks Serbia