AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo Trucks:The Epic Split postaje deo zbirke Palate Luvr u Parizu

Volvo Trucks:The Epic Split postaje deo zbirke Palate Luvr u Parizu

Film kompanije Volvo Trucks o test vožnji izvedenoj uživo, ‘The Epic Split’, sa Žan-Klod Van Damom u glavnoj ulozi pregledan je više od 68 miliona puta od novembra 2013. kada je postavljen na kanal YouTube. Sada će biti dostupan i posetiocima Muzeja istorije oglašavanja (Musée de la Publicité), smeštenom u Palati Luvr u Parizu, u Francuskoj.

Nedelju dana nakon pojavljivanja filma ‘The Epic Split', muzej se obratio kompaniji Volvo Trucks sa molbom da film uvrsti u svoju zbirku. Film je od danas na raspolaganju svim posetiocima, kao deo stalne muzejske kolekcije.

"Oduševljeni smo. Nije baš uobičajeno da vas pozovu iz muzeja kao što je ovaj, to je dokaz da je film izuzetno kvalitetan", kaže Lars Terling /Lars Terling/, direktor marketinških komunikacija u kompaniji Volvo Trucks.

"Ogroman uticaj na društvo"

Musée de la Publicité (Muzej istorije oglašavanja) je prva institucija ove vrste u svetu posvećena reklamama i propagandi, kako navode u samom muzeju. Od 1999. sakuplja propagandni materijal, u cilju očuvanja kolekcije i radi edukacije istraživača, studenata i cele javnosti.

"Neki od najblistavijih savremenih svetskih mislilaca i umetnika bavili su se oglašavanjem (advertajzingom). Nema sumnje da je to medij koji je imao ogroman uticaj na savremeno društvo", kaže Aksel Baruan /Axelle Baroin/, koji je u muzeju zadužen za prikupljanje reklama.

Inovativno i izvandredno

Jedan deo muzejske kolekcije sastoji se od filmova izabranih prema različitim kriterijumima. Prema rečima Aksela Baruana, izbor se pravi u zavisnosti od teme ili od planiranih izložbi, ali i da bi se izdvojili filmovi koji postižu uspeh vredan pažnje ili osvajaju mnoge nagrade, ili filmovi koji su jednostavno upečatljivi u nekom segmentu i ističu se, na primer, svojom pričom, režijom ili slikom.

"The Epic Split' je odmah ostavio upečatljiv utisak na muzej. Film je jednostavno izvanredan. Slike su fenomenalne, scena je prelepo snimljena. Ideja je inovativna zbog energije kojom promoviše kompaniju Volvo Trucks", kaže Aksel Barouan.

‘The Epic Split' će biti deo stalne postavke dostupne svim posetiocima, a može i da bude uvršćen u buduće izložbe koje muzej organizuje dva do tri puta godišnje.

Odlična polazna tačka na sastancima prodaje

‘The Epic Split' je deo serije reklama o novim Volvo kamionima. Svaki film opisuje neku inovativnu karakteristiku novih kamiona - ‘The Epic Split' se odnosi na inovativnu tehnologiju kompanije vezanu za upravljanje, Volvo dinamičko upravljanje.

"‘The Epic Split' je naša najuspešnija poruka, do sada. Širom sveta ljudi gledaju film i po nekoliko puta. Podiže naš ugled i jača Volvo brend, a što je najvažnije pokazalo se da je odlična polazna tačka na sastancima prodaje sa našim dilerima", zaključuje Lars Terling.

Osnovni podaci o Muzeju istorije oglašavanja (Musée de la Publicité)

Muzej istorije oglašavanja nalazi se u Palati Luvr (Palais du Louvre) u Parizu, kao deo Muzeja dekorativnih umetnosti (Musée des Arts Décoratifs) i bavi se prikupljanjem propagandnih eksponata iz celog sveta. U svojoj kolekciji, muzej ima više od 18.500 filmova, kao i mnoge druge reklamne forme (postere, promotivne objekte itd). Muzej je 1978. godine bio poznat pod nazivom Musée de l' Affiche (Muzej plakata). Godine 1990. preseljen je u Muzej dekorativnih umetnosti u Palati Luvr, da bi ponovo bio otvoren 1999. Svake godine, u muzeju se organizuju 2 do 3 izložbe.

Više informacija o Muzeju istorije oglašavanja potražite na: www.lesartsdecoratifs.fr

Osnovni podaci o filmu The Epic Split

Film ‘The Epic Split', u kojem se glavnoj ulozi pojavljuje sa Žan-Klod Van Dam, a muziku potpisuje kantautorka Enia/Enya/, lansiran je na Youtube kanalu, 14.11.2013. Polovinom decembra je proglašen za najgledaniju reklamu industrije motornih vozila na kanalu Youtube. Do sada je na ovom kanalu pregledan više od 68 miliona puta, a predstavljen je i u mnogim drugim medijima širom sveta.

‘The Epic Split' na globalnoj Youtube stranici kompanije Volvo Trucks:



Volvo Trucks Serbia PR

Renault Trucks - Održavanje klima uređaja po specijalnim cenama

Renault Trucks - Održavanje klima uređaja po specijalnim cenama

Za pouzdanu svežinu u kabini vozila koja su fabrički već opremljena klima sistemima, za ugradnju klima uređaja u kamione koji ih još nemaju, kao i za nabavku originalnih rezervnih delova za ove uređaje, Renault Trucks je za vlasnike Reno kamiona u Srbiji pripremio posebne, osetno snižene cene...

Debi novih Renault kamiona na Danu otvorenih vrata + FOTO

Debi novih Renault kamiona na Danu otvorenih vrata + FOTO

Budući da ove godine u Beogradu nije bilo najavljene, pa, iz objektivnih razloga, otkazane međunarodne izložbe komercijalnih vozila, a da Renault Trucks od nedavno u svim kategorijama u prodaji ima potpuno nove kamione opremljene Euro VI, motorima, jedinstvena prilika da se potencijalni i sadašnji kupci, poslovni partneri i prijatelji brenda upoznaju sa nekim od najatraktivnijih noviteta bio je Dan otvorenih vrata...

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Dizajn nove Renault Trucks serije osvaja nagrade

Dizajn nove Renault Trucks serije osvaja nagrade

Neuobičajen dizajn izdvaja novu seriju Renault Trucks vozila od ostalih proizvođača. Dizajn je delo Renault Trucks tima Hall of Design (Dvorana dizajna) i njihovog direktora, Ervea Bertrana kome je italijanski časopis Il Mondo dei trasporti dodelio titulu "Ličnost godine", a osvojio je i nagradu "Slice" na prestižnoj ceremoniji D&AD Awards, u Londonu.

The Drivers’ Fuel Challenge nastavlja na tržištu Srednja i Istočna Evropa

The Drivers’ Fuel Challenge nastavlja na tržištu Srednja i Istočna Evropa

Ovogodišnje takmičenje The Drivers’ Fuel Challenge – globalno nadmetanje kompanije Volvo Trucks u ekonomičnoj potrošnji goriva – odvija se punom brzinom u državama tržišta Srednja i istočna Evropa. Do 14. juna završena su nacionalna finalna takmičenja u jednom broju država u regionu, dok će se takmičenja u ostalim državama održati tokom narednih nekoliko nedelja.

Volvo Trucks počinje da proizvodi jedinstven menjač za teška vozila

Volvo Trucks počinje da proizvodi jedinstven menjač za teška vozila

Volvo Trucks počinje da proizvodi I-Shift sa dvostrukim kvačilom, prvi menjač na tržištu sa dvostrukim kvačilom za teška vozila. Zahvaljujući promeni stepena prenosa bez ikakvog prekida toka snage, održava se vrednost obrtnog momenta i kamion ne gubi brzinu pri promeni stepena prenosa. Vozač se udobnije i efikasnije vozi putem...

Miško Đoković pobednik The Drivers' Fuel Challenge 2014 u Srbiji

Miško Đoković pobednik The Drivers' Fuel Challenge 2014 u Srbiji

U uslovima idealnim za vožnju, po sunčanom, toplom, danu bez daška vetra, 7. juna u prodajno-servisnom centru Volvo Trucks u Novim Banovcima održano je finalno nadmetanje u ekonomičnoj vožnji Drivers' Fuel Challenge 2014, koje kompanija Volvo kamioni u Srbiji organizuje treći put. Najumešniji u tome bio je prošlogodišnji pobednik istoimenog takmičenja - Miško Đoković, 40-godišnji vozač u kompaniji Grade Trans...

Renault Trucks - Garantovano proizvedeno u Francuskoj

Renault Trucks - Garantovano proizvedeno u Francuskoj

Kompanija Renault Trucks dobila je etiketu "Garantovano proizvedeno u Francuskoj” (“Guaranteed Made in France”) za vozila Renault Trucks T, C, K, D i D WIDE. Reč je o jedinom sertifikatu kojim se potvrđuje francusko poreklo proizvoda, a dodeljuje ga Udruženje ProFrance, kojim predsedava Iv Žego /Yves Jégo/...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje