AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju.

 

Tokom proleća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane  "uživo", osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz celog sveta, festival Kanski lavovi /Cannes Lions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Hrčak - kaskader u Volvo kamionu + VIDEO.


"Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima - distribuirani samo preko Interneta - mogu da dobiju ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo da napravimo vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business' proizvodima", kaže Per Nilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Predsednik kompanije Volvo u ulozi kaskadera + VIDEO.

 

Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih „uživo" za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom je imao najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Kanski lavovi za kampanju

- Grand Prix u kategoriji Cyber

- Grand Prix u kategoriji Film

- Zlatna u kategoriji Film/Craft

- 3 zlatne u kategoriji Cyber

- Zlatna u kategoriji PR

- Zlatna u kategoriji Direct

- Zlatna u kategoriji Promo & Activation

- Zlatna u kategoriji Integrated

- Srebrna u kategoriji PR

- Srebrna u kategoriji Titanium

- 2 srebrne u kategoriji Media

- 3 srebrne u kategoriji Film/Craft

- 2 bronzane u kategoriji Cyber

- bronzana u kategoriji Film/Craft

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Ovde možete da pogledate sve video snimke koji su se pojavili na Internetu:


 
Rezultati reklamne kampanje

- Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube, a prosleđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.

- U medijima širom sveta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.

- Procenjuje se da ovakav nivo publiciteta vredi 126 miliona evra (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrednosti oglasnog prostora.

- Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća verovatnoća da će sledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.

- The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTube, ima više od 73 miliona pregleda.

- Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svetu prosleđen drugim osobama.

Volvo Trucks Serbia

Volvo Trucks: Vozač iz Srbije u TOP 10 u ekonomičnoj vožnji u svetu!

Volvo Trucks: Vozač iz Srbije u TOP 10 u ekonomičnoj vožnji u svetu!

 Miško Đoković, vozač Grade Transa iz Čačka, u izuzetno jakoj konkurenciji – 23 vozača iz celog sveta - još jednom potvrdio svoje umeće u ekonomičnom upravljanju Volvo kamionom, svrstavši se među prvih deset na finalnom takmičenju Drivers’ Fuel Challenge, održanom 19. septembra u Geteborgu, u Švedskoj...

Renault Trucks T izabran za Kamion godine 2015

Renault Trucks T izabran za Kamion godine 2015

Renault Trucks T je 23. septembra 2014. proglašen za Međunarodni kamion godine za 2015. godinu od strane žirija koji se sastoji od 25 međunarodnih novinara iz auto industrije. Gianenrico Griffini, predsednik žirija, predao je prestižnu nagradu Brunu Blinu, predsedniku Renault Trucks, tokom 65. IAA sajma komercijalnih vozila u Hanoveru...

Vozač iz Estonije u finalu, zajedno sa vozačima iz Litvanije i Srbije

Vozač iz Estonije u finalu, zajedno sa vozačima iz Litvanije i Srbije

Prošlog petka na trkačkoj stazi Slovakia Ring, u blizini Bratislave, održano je regionalno finale takmičenja The Drivers’ Fuel Challenge 2014 za tržište Srednje i istočene Evrope. U poslednjoj rundi regionalnog finala, Estonac Are Muil /Aare Müil/, potvrdio je svoje nenadmašne sposobnosti kao vozač sa najmanjom potrošnjom...

Mercedes-Benz obuka za vozače kamiona

Mercedes-Benz obuka za vozače kamiona

Star Import, Generalni distributer Mercedes-Benz-a u Srbiji organizovao je petodnevnu obuku za vozače teretnih vozila od 26. do 30. avgusta u Mercedes-Benz Centru komercijalnih vozila u Krnješevcima. Zadatak obuke je bio da se vozači upoznaju sa ekonomičnim stilom vožnje i tehničkim karakteristikama vozila...

Miško Đoković u svetskom finalu u ekonomičnoj vožnji Volvo kamiona!

Miško Đoković u svetskom finalu u ekonomičnoj vožnji Volvo kamiona!

U vrlo jakoj konkurenciji, vozač Grade Transa iz Čačka osvojio treće mesto na regionalnom takmičenju Drivers’ Fuel Challenge (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), održanom 29. avgusta na Slovakia Ringu u blizini Bratislave i time se kvalifikovao za svetsko finale, zakazano za 19. septembar u Geteborgu, u Švedskoj...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje