AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Renault Trucks T je sada dostupan i u Optifuel verziji.  Poseduje sveobuhvatno rešenje sa ciljem da se smanji potrošnja goriva od prvog kilometra, koje spaja kvalitete Renault Trucks T, aerodinamičnu opremu, inteligentne tehnologije i posvećen servis...

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

S obzirom na to da je dizel gorivo najveći trošak kod transportnih kompanija, za Renault Trucks ušteda goriva je postala ključna briga od same početne dizajnerske faze nove T game. Jedinstven koncept kabine i svaki element pogonskog sistema napravljeni su s ciljem da se poveća ušteda goriva i da se ovaj kamion pretvori u pravi profitni centar.

Kao pionir u smanjenju potrošnje goriva, Renault Trucks sa predstavljanjem Renault Trucks T Optifuel game na IAA 2014 sajmu komercijalnih vozila, nastavlja sa svojim pristupom koji je inicirao 2009. Godine, kada uvodi Renault Premium Optifuel. Ovaj paket je kombinacija kamiona konfigurisana sa najboljim dostupnim tehnologijama i posebnog seta servisa. Zahvaljujući Renault Trucks T Optifuel sveobuhvatnoj ponudi, prevoznici imaju korist od uštede goriva kroz ceo operativni vek vozila, od samog prvog kilometra.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Biti efikasan u smislu potrošnje goriva, pre svega znači imati vozilo koje je pravilno konfigurisano. Dostupan u dve verzije, DTI 11 430 KS I DTI 11 460 KS, Renault Trucks T Optifuel je standardno opremljen svom aerodinamičkom opremom koja omogućava optimalan protok vazduha (krovni i bočni usmerivači vazduha - spojleri, dobojnici-deflektori vazduha ugrađeni u prednja svetla, ekstenzije na vratima i bočni spojleri). Takođe, kao standardna oprema, ugrađen je i niz pametnih tehnologija spojenih u Fuel eco paket (ograničavajući power mod, eco cruise kontrola sa Optiroll kontrolisanim modom praznog hoda, kompresor za vazduh sa isključivanjem i uključivanjem – u zavisnosti od radnog opterećenja motora, pumpa u servo mehanizmu upravljača s promenljivim režimom rada i automatsko isključivanje motora). Brzina vozila je konfigurisana tako da ne prelazi 85 km/h.

Da bi se optimizovala masa, nekoliko elemenata Renault Trucks T Optifuel je od aluminijuma (rezervoari za sabijeni vazduh, rezervoari za gorivo, naplaci i nosač spojlera). Konačno, kamion je opremljen i pneumaticima sa niskim otporom pri kotrljanju.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Ipak, da bi se smanjila potrošnja na duge staze nije dovoljno imati samo optimizovani kamion. Zato Renault Trucks T Optifuel dolazi sa programom obuke o ekonomičnoj vožnji i softverom za kontrolisanje i analizu načina vožnje vozača kamiona (Optifuel Programme).

Ovaj program obuke je od ključne važnosti za postizanje dugoročne uštede goriva i sprovodi ga stručnjaci Renault Trucks. Optifuel Infomax softver omogućava da se identifikuje i analizira potrošnja vozila na bazi 70 kriterijuma i sa lakoćom identifikuju oblasti u kojima vozači mogu da unaprede svoju vožnju.

Sa Optifuel programom vozači su uključeni u svoje poslovanje i suštinski doprinose smanjenju potrošnje goriva. Ova kombinacija obučenog vozača i optimizovanog vozila, omogućava prevoznicima da kamione u svojoj floti pretvore u prave profitne centre i da na taj način brzo i održivo smanje svoje operativne troškove.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Sa ciljem da čak i još više smanje potrošnju goriva svojih vozila, prevoznici imaju opciju da aktiviraju Optifleet, Renault Trucks sistem upravljanja flotom. Ovaj softver, dostupan u formi četiri modula, omogućava prevoznicima da u realnom vremenu lociraju geografski položaj kamiona (Map modul), na daljinu provere tehničke podatke (Check modul), prikupe podatke o vožnji I arhiviraju ih (Drive modul). Zahvaljujući programu Optifleet, vozači mogu da budu u kontaktu sa svojom bazom i komuniciraju elektronskim porukama (Link modul).

Konačno, Start&Drive ugovori o održavanju takođe doprinose konzistentnom radu vozila.

Optifuel Challenge 2014: Evropsko finale

U Nici, na jugu Francuske, 29 oktobra 2014. godine 28 kompanija iz 16 država učestvovaće na ovogodišnjem finalnom takmičenju Renault Trucks Optifuel Challenge u ekonomičnoj vožnji. Vozači će odgovarati na teoretska pitanja tako sastavljena da bi se testiralo njihovo poznavanje principa ekonomične vožnje, a potom će voziti Renault Trucks T Optifuel specifičnom rutom. Na cilju, njihova vožnja, brzina i potrošnja goriva će biti analizirani uz pomoć Optifuel Infomax softvera.

PR

U Novom Sadu predstavljen novi Feniksbus Euro 6

U Novom Sadu predstavljen novi Feniksbus Euro 6

U sedištu preduzeća FENIKSBUS d.o.o. u Novom Sadu održana je premijerna prezentacija nove generacije »midibusa« FBI 83-Euro 6, koju osim što ispunjava sve zahteve najnovijeg ekološkog standarda EURO 6, pored niza inovacija karakteriše i originalan dizajn...

Volvo Trucks Serbia: Priprema za zimu po konkurentim cenama

Volvo Trucks Serbia: Priprema za zimu po konkurentim cenama

Pod motom „Sklonite se od hladnoće“, vlasnicima Volvo kamiona i autobusa se nudi mogućnost da, ugradnjom originalnih rezervnih delova i uz visokostručne usluge u ovlašćenim servisnim radionicama, po povoljnim cenama, do 25% odsto nižim od regularnih, pripreme vozilo za period naporne i klimatski izazovne ekspoloatacije...

Ralu logistika u Srbiji kupila 32 nova Man tegljača

Ralu logistika u Srbiji kupila 32 nova Man tegljača

Kompaniji RALU Srbija uručena su 32 nova MAN TGX tegljača ekološke klase Euro 6, na svečanoj primopredaji održanoj u prostorijama MAN Importer Srbija. Cela RALU Grupa kupila je ukupno 90 najmodernijih tegljača ukupne vrednosti 6,5 miliona evra što ujedno predstavlja jednu od najvećih transakcija ovog tipa u regionu...

Dizajniranje kamiona zahteva da proniknemo u budućnost

Dizajniranje kamiona zahteva da proniknemo u budućnost

Proces razvoja novog kamiona počinje mnogo pre samog predstavljanja vozila. Tokom tog perioda dosta toga može da se promeni. Potrebno je sagledati budućnost da bi se razvio dizajn koji, u trenutku pojavljivanja, neće biti samo savremen, već i inovativan...

Renault Trucks započeo evropsko takmičenje post-prodaje

Renault Trucks započeo evropsko takmičenje post-prodaje

Renault Trucks voli takmičenja i sada najavljuje RTEC, takmičenje post-prodaje za svoju kompletnu evropsku dilersku mrežu. Cilj je unapređenje veština i isticanje stručnosti Renault Trucks mreže u pružanju post-prodajnih usluga sadašnjim i budućim korisnicima...

BMW M5 (2025)
Slika nedelje