AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju.

 

Tokom proleća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane  "uživo", osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz celog sveta, festival Kanski lavovi /Cannes Lions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Hrčak - kaskader u Volvo kamionu + VIDEO.


"Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima - distribuirani samo preko Interneta - mogu da dobiju ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo da napravimo vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business' proizvodima", kaže Per Nilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Predsednik kompanije Volvo u ulozi kaskadera + VIDEO.

 

Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih „uživo" za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom je imao najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Kanski lavovi za kampanju

- Grand Prix u kategoriji Cyber

- Grand Prix u kategoriji Film

- Zlatna u kategoriji Film/Craft

- 3 zlatne u kategoriji Cyber

- Zlatna u kategoriji PR

- Zlatna u kategoriji Direct

- Zlatna u kategoriji Promo & Activation

- Zlatna u kategoriji Integrated

- Srebrna u kategoriji PR

- Srebrna u kategoriji Titanium

- 2 srebrne u kategoriji Media

- 3 srebrne u kategoriji Film/Craft

- 2 bronzane u kategoriji Cyber

- bronzana u kategoriji Film/Craft

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Ovde možete da pogledate sve video snimke koji su se pojavili na Internetu:


 
Rezultati reklamne kampanje

- Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube, a prosleđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.

- U medijima širom sveta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.

- Procenjuje se da ovakav nivo publiciteta vredi 126 miliona evra (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrednosti oglasnog prostora.

- Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća verovatnoća da će sledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.

- The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTube, ima više od 73 miliona pregleda.

- Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svetu prosleđen drugim osobama.

Volvo Trucks Serbia

U Novom Sadu predstavljen novi Feniksbus Euro 6

U Novom Sadu predstavljen novi Feniksbus Euro 6

U sedištu preduzeća FENIKSBUS d.o.o. u Novom Sadu održana je premijerna prezentacija nove generacije »midibusa« FBI 83-Euro 6, koju osim što ispunjava sve zahteve najnovijeg ekološkog standarda EURO 6, pored niza inovacija karakteriše i originalan dizajn...

Volvo Trucks Serbia: Priprema za zimu po konkurentim cenama

Volvo Trucks Serbia: Priprema za zimu po konkurentim cenama

Pod motom „Sklonite se od hladnoće“, vlasnicima Volvo kamiona i autobusa se nudi mogućnost da, ugradnjom originalnih rezervnih delova i uz visokostručne usluge u ovlašćenim servisnim radionicama, po povoljnim cenama, do 25% odsto nižim od regularnih, pripreme vozilo za period naporne i klimatski izazovne ekspoloatacije...

Ralu logistika u Srbiji kupila 32 nova Man tegljača

Ralu logistika u Srbiji kupila 32 nova Man tegljača

Kompaniji RALU Srbija uručena su 32 nova MAN TGX tegljača ekološke klase Euro 6, na svečanoj primopredaji održanoj u prostorijama MAN Importer Srbija. Cela RALU Grupa kupila je ukupno 90 najmodernijih tegljača ukupne vrednosti 6,5 miliona evra što ujedno predstavlja jednu od najvećih transakcija ovog tipa u regionu...

Dizajniranje kamiona zahteva da proniknemo u budućnost

Dizajniranje kamiona zahteva da proniknemo u budućnost

Proces razvoja novog kamiona počinje mnogo pre samog predstavljanja vozila. Tokom tog perioda dosta toga može da se promeni. Potrebno je sagledati budućnost da bi se razvio dizajn koji, u trenutku pojavljivanja, neće biti samo savremen, već i inovativan...

Renault Trucks započeo evropsko takmičenje post-prodaje

Renault Trucks započeo evropsko takmičenje post-prodaje

Renault Trucks voli takmičenja i sada najavljuje RTEC, takmičenje post-prodaje za svoju kompletnu evropsku dilersku mrežu. Cilj je unapređenje veština i isticanje stručnosti Renault Trucks mreže u pružanju post-prodajnih usluga sadašnjim i budućim korisnicima...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje