Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom
![Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom](slike/vesti/20151030145044_photo_0.jpg)
Kompanija Damnjanović Špeding iz Platičeva kod Šapca prvi je kupac Međunarodnog kamiona godine 2015 (International Truck of the Year) – Renualtove perjanice iz najteže serije T sa najvećom, najkomfornijom i najopremljenijom kabinom High Cab.
![Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom](slike/vesti/20151030145044_photo_1.jpg)
Renault Trucks je upravo za vozilo sa takvom kabinom dobio najprestižniju kamionsku titulu koju svake godine dodeljuje žiri specijalizovanih novinara iz tridesetak evropskih država.
Izbor dugoprugaša iz serije T sa najvećom kabinom nije slučajan, budući da transportna kompanija Damnjanović Špeding u voznom parku od ranije poseduje dva Renault Magnuma. Taj kamion je, podsećanja radi, pune 23 godine (od 1990. do 2013.) bilo predvodnik u proizvodnom programu Renault Trucksa, a popularnost stekao, pre svega, zbog kabine originalne konstrukcije sa natprosečnom prostranošću i udobnošću za vozačku posadu. Takve najbolje osobine ima i kabina naslednika – nove familije T.
![Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom](slike/vesti/20151030145044_photo_2.jpg)
Kupac iz Platičeva, koji se bavi međunarodnim transportom (pretežno na turama do Španije Portugala i Francuske), opredelio se za verziju sa 13-litarskim Euro VI motorom od 480 KS (2.448 Nm maksimalnog obrtnog momenta) i automatizovanim Optidriver menjačem. Inače izdašna standardna specifikacija je proširena kožom na sedištima i kolu upravljača (volanu), hladnjakom za namirnice i osvežavajuće napitke zapremine 40 litara, gornjim krevetom u verziji Ultimate koji se transformiše u police za odlaganje a do njih se stiže sklopivim merdevinama, parkirnim klima uređajem (kada vozilo stoji radi na struju, nezavisno od motora), dodatnim (air/air) „noćnim“ grejačem kabine od 4 kW, Alcoa Dura-Bright aluminijumskim naplacima i dodatnim aluminijumskim rezervoarima za gorivo (ukupne zapremine 1.305 litara) itd.
![Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom Kupcu iz Platičeva isporučen prvi Renault T serije sa najvećom kabinom](slike/vesti/20151030145044_photo_3.jpg)
Prvenac u floti Damnjanović Špedinga ima međuosovinsko rastojanje od 3.800 mm a predviđen je za ukupno opterećenje do 44 tone. Njegova kabina u High verziji ima spoljašnju visinu od 3.961 mm (računajući usmerivače vazduha – spojlere). Bogata oprema, kao i unutrašnja visina – od poda do tavanice – od 2.053 mm i širina od 2.260 mm nude sav komfor koji je posadi u dugolinijskom transportu od presudnog značaja. Vlasnik kompanije, Darko Damnjanović, na listu opreme je uvrstio i vrlo udobno, vazdušno oslonjeno suvozačko sedište sa lakim zaposedanjem (Easy Access), budući da će na dugim putovanjima ponekad u kabini pored njegovog brata, Dejana Damnjanovića, biti i Dejanova supruga Ana Marija, koja takođe poseduje dozvolu profesionalnog vozača.
PR