Intervju - Miloš Pavlović, World Series Renault
Eksluzivno za Automagazin, Miloš Pavlović, jedini Srbin koji poseduje Formula 1 licencu, govori o prošloj sezoni i planovima za predstojeću godinu. Planove nam otkriva as koji u Renault World Series na najbolji način prezentuje našu zemlju i čiji uspesi znače mnogo za popularizaciju auto sporta u Srbiji.
- Kratak osvrt na sezonu '06. Već posle prve trke u Zolderu shvatio sam da moj tadašnji tim Cram, nije u stanju da mi da pobednički auto, a posle trke u Mizanu da nema auto ni za prvih deset pozicija. Bio sam primoran da promenim tim i u ovome sam uspeo samo zahvaljujuci mom kolegi Tokacelu koji je baš posle trke u Misanu napustio svoj dotadašnji tim Eurointernacional. Sa mojim prelaskom u Eurointernacional sve je krenulo na bolje. Već na prvoj trci na stazi Spa sa njima postižem pol u mojoj grupi i najbrži krug u trci. Od tada, pa do kraja sezone, vozio sam na svim trkama boreći se za jedno mesto na podijumu. U Doningtonu stižem treći a u Le Manu drugi. Naravno, sve ovo ne znači da sam sa sezonom 2006 zadovoljan, naprotiv.
- Promena tima i utisci. Moj prelazak u tim Draco Multiracing na kraju 2006 godine, zapravo i jeste moj najveći uspeh u toj godini. Najzad, i po prvi put u mojoj karijeri našao sam se u timu sa kojim se može pobediti. Iskreno se nadam da će se ovakvi pokazati i u ovoj godini, i da ću se zajedno sa njima moći boriti za osvajanje ovogodišnjeg šampionata. - Plan testova i priprema do prve trke. Moje psiho-fizicke pripreme za ovogodišnju sezonu praktično su počele sa krajem prošlogodišnjeg šampionata. Trenira se dva puta dnevno, tj, svakoga dana pre i posle podne. Subotom se trenira samo pre podne, a nedelja je slobodna. Pored ovoga, jednom nedeljno vozimo karting, i imaćemo 5 dana pravih test vožnji pre početka šampionata. Jedan dan privatnih testova i četiri dana kolektivnih, tj. zajedno vozimo sa svim ostalim timovima iz našeg šampionata. Kolektivni testovi voze se u Barceloni (dva dana) i u Nirburgringu (dva dana).
- Konkurencija u sezoni 07. Konkurencija u ovoj godini biće vrlo jaka, možda i najjača od kada se vozi World Series sa Reno motorima. Biće najteže pobediti zvanične tester vozače F1 od kojih neki voze sa nama. Oni su u velikoj prednosti u odnosu na nas, s obzirom da su praktično “stalno” na stazi. Da bude još sve paradoksalnije, nama ostalima, zabranjeno je da vozimo bilo šta drugo sem zvaničnih testova organizovanih od strane organizatora našeg šampionata. - Da li je pomoć države i sponzora intenzivirana u sezoni 07? Postoji velika razlika između ove i prošle godine. Pre svega u tome, što sam ove godine dobio pomoć na vreme i tako uspeo da obezbedim mesto u dobrom timu. Pored ovoga, ove godine imam neophodni minimum, što je za mene potpuno nova dimenzija.
- Šta dalje, kada pobediš u seriji Renault 2007? Iskreno rečeno o ovome u ovom trenutku ne razmišljam. Žao mi je što ove godine nisam mogao da vozim GP2 (finansiski problemi), s obzirom da se iz ove kategorije lakše prelazi u F1. Ipak, pobednika mog šampionata čeka test u F1, što u principu može otvoriti neka vrata. Toliko od Miloša za sada. U ime redakcije a i svih navijača iz Srbije želim mu dosta sportske sreće i dobrih rezultata. Da Vas podsetimo, prva trka Renault World Series se održava u terminu 14-15.aprila u Monci. Petar Janković - Automagazin