AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

BMW 4 Coupe uživo ćemo videti na ovogodišnjem međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu, ali nas je proizvođač iz Minhena danas "počastio" prvim zvaničnim informacijama i fotografijama. Kao što smo i najavili, novi kupe iz Bavarske ne spada u seriju 3, već je dobio oznaku za broj veću...

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

Pogledajte vest BMW 328i - Prvi utisci Vladana Petrovića.

 

Aktuelna serija 3 minhenske marke BMW još ove godine će biti podeljena na "trojku" (sedan, liftback GT i karavan Touring) i seriju 4, koju će reprezentovati kupe (F32) i kabriolet (F33). Da li će se ovaj, po mnogima marketinški korak, isplatiti, ostaje nam da vidimo. Vratimo se automobilu - novoj seriji 4.

Pogledajte vest BMW 4: predstavljen koncept kupea na bazi serije 3.

 

Što se dizajna tiče, velika iznenađenja nismo očekivali. Automobil jasno pokazuje da je blisko povezan sa serijom 3 (F30), odnosno da je njena kupe verzija. Podsetimo, koncept serije 4, minhenska kompanija je predstavila i decembru mesecu prošle godine, na NAIAS u Detroitu. Serijska verzija se od koncepta ne razlikuje dramatično, kao što smo navikli u BMW-u. Enterijer je vidno bliži realnosti, iako su bazne linije zadržane.

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

Pogledajte vest BMW 4 Cabrio (F33) - Špijunske fotografije.

 

BMW serije 4 Coupe ima međuosovinsko rastojanje dužine 2.810 milimetara, meri dužinu od 4.640 mm, širinu od 1.830 mm i visinu od 1.360 mm. U poređenju sa istom karoserijskom verzijom prethodne generacije "trojke" (E92), nova "četvorka" je za 26 mm duža, za 42 mm šira i za 16 mm niža, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 50 mm, što je ekvivalentno sedanu i karavanu serije F30/31.

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

Ponuda benzinskih motora u Evropi počinje dobro poznatim turbo 4-cilindarskim motorom zapremine 2 litra (428i, 180 kW). Uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, model 428i prosečno troši 6,6 l/100 km, a sa osmostepenim automatizovanim menjačem je za tri "decilitra" štedljiviji. Snažniji benzinski motor u ponudi (dok ne stigne verzija M4), jeste 6-cilindarski motor zapremine 3.0 litra, koji pokreće verziju 435i. Ovo je, takođe, turbo motor, koji u kombinaciji sa menuelnim menjačem prosečno troši 7,9 l/100 km, a u kombinaciji sa automatizovanim menjačem je za 0,7 L štedljiviji.

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

Osnovna dizelska verzija biće BMW 420d, kojeg pokreće 4-cilindarski turbodizel motor zapremine 2.0 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 135 kW. Ukombinovan sa osmostepenim automatizovanim menjačem, 420d prosečno troši 4,6 litara na 100 pređenih kilometara. Kod svih verzija se obrtni moment prenosi na zadnje točkove, a pogon na sve točkove (xDrive) biće dostupan uz benzinske verzije.

BMW 4 Coupe: Trojka sa jednim parom vrata je tu!

Automagazin.rs

Najbolje ocene za Hankook EV i letnje gume

Najbolje ocene za Hankook EV i letnje gume

Dobro pozicionirani u odnosu na konkurenciju: Na brojnim najnovijim uporednim testovima, premium gume kompanije Hankook impresioniraju svojom udobnošću i sigurnošću, a prema pisanju specijalizovanih medija, pružaju i odličan odnos cene i performansi...

123456. . .1596
Renault Symbioz
Slika nedelje