CUPRA kampanja redefiniše pojam „trka“

Da li ste znali da, ako pretražite na Googlu “Značenje trke” prva definicija iz Oxford Languages se odnosi na konjske trke?
„Redefining Racing“ je naziv upečatljive globalne društvene kampanje, koju je CUPRA upravo pokrenula sa jasnom i ambicioznom vizijom: da se zvanična definicija pojma „trkanje“ u digitalnoj verziji Oxford Languages ažurira, tako da auto-trke budu vidljivo i ravnopravno predstavljene kao savremeni odraz te reči. Brend osnovan 2018. godine s ciljem da izazove ustaljena pravila, poziva širok spektar entuzijasta – od kreatora sadržaja i specijalizovanih automobilskih novinara, do profesionalaca iz industrije i ljubitelja trkanja – da se pridruže ovoj uzbudljivoj inicijativi.

Trenutno, dominantna definicija „trkanja“ u online verziji Oxford Languages-a i dalje se uglavnom odnosi na konjske trke – nasleđe prošlosti koje, iako vredno poštovanja, više ne odražava ono što milioni ljudi danas povezuju sa brzinom, takmičenjem i inovacijama. CUPRA je sada spremna da predvodi promenu koja nadilazi sam jezik – želi da pokrene globalni dijalog o tome kako reči treba da se razvijaju u skladu s tempom kulture, tehnologije i strasti.
CUPRA pleme deluje: Kako da i ti postaneš deo promene?
„Redefining Racing“ nije samo kampanja – to je pokret, usmeren ka ljubiteljima vožnje i trkanja. A svaki pokret treba glasove. Zato CUPRA poziva kreatore sadržaja, pripovedače, vizuelne komunikatore i novinare da se aktivno uključe u ovu inicijativu, donesu svoja gledišta, kreativnost i uticaj kako bi poruka stigla još dalje.
Svi koji žele da se priključe pokretu mogu to učiniti na više načina i kroz različite platforme:
1. Kreiraj sopstvenu priču
CUPRA poziva i kreatore i širu javnost da podele svoju ličnu viziju toga šta za njih znači „trka“. To može biti kratki video, promišljen tekst, audio-vizuelni rad ili podcast. Najvažnije je da bude autentično i da doprinese otvorenom dijalogu.
2. Reaguj, komentariši, preispitaj
Upotrebi trenutnu definiciju „trka“ kao polaznu tačku. Reaguj na nju u realnom vremenu, snimi svoje iznenađenje ili razmišljanje. Uporedi tu definiciju sa stvarnošću. Poveži se sa publikom iz mesta iskrenosti i spontanosti.
3. Potpiši peticiju i pokreni svoje mreže sa svrhom
Potpiši peticiju i dodaj svoje video svedočenje na: change.org/Redefiningracing Koristi zvanični hašteg #RedefiningRacing. Taguj @cupra_official na Instagramu i TikToku. I obavezno podeli link do peticije change.org u svim svojim objavama. Zajedno, menjamo značenje – i pravac trke.

Svedočenja. Događaji. Akcija.
Kampanja će da uključi svedočenja lidera iz sveta auto-moto sporta – od vozača CUPRA KIRO tima u Formuli E do ambasadora brenda i ključnih influensera iz trkačke kulture. Svako svedočenje biće deo kolektivne poruke: automobilske trke su trkanje naše generacije.
Pored toga, biće organizovane fizičke aktivacije tokom trka Formule E, gde će fanovi moći da potpišu peticiju i uživo podele svoje poruke. CUPRA želi da prenese ovu debatu iz digitalnog prostora u stvarni svet – na ulice, u tehničke zone timova i na trkačke staze.
Redefinisanje pojma trke nema cilj da delegitimizuje konjske trke. Naprotiv, priznaje njihovu istorijsku vrednost, ali istovremeno tvrdi da jezik mora da se razvija, i da današnja mentalna slika koju reč „trka“ priziva podrazumeva pravac pun adrenalina, električni izlet iz krivine i zajednicu ujedinjenu emocijom, dizajnom i inovacijom.
PR