AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

64. godišnjica modela 500 proslavlja se premijerom novog modela 500 u prvoj državi van Evrope: Izraelu

64. godišnjica modela 500 proslavlja se premijerom novog modela 500 u prvoj državi van Evrope: Izraelu

4. jul je uvek specijalna prilika da se proslavi godišnjica modela 500. Simbol brenda Fiat radi isto i ove godine: Novi 500, električan i samo električan, izlazi na tržište u Izraelu danas, praveći svoje prve korake van Evrope...

„Izuzetno sam ponosan što proslavljamo godišnjicu našeg poznatog modela sa veoma značajnim simboličnim korakom: Novi 500 – treća generacija ikone kreirane pre tačno 64 godine u Torinu, gradu gde se i proizvodi – sada izlazi na svoje prvo tržište van Evrope, Izrael,“ istakao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis. „I ne postoji bolja lokacija da vam sve o tome ispričamo: staza na krovu zgrade Lingotto. Ona je bila staza za testiranje modela 500 i nalazila se tačno ovde na krovu fabrike gde se proizvodio automobil. Sada igra ulogu mosta između brenda Fiat i prošlosti i budućnosti modela 500. Upravo ovde na ovom krovu, radimo na stvaranju najvećeg visećeg vrta u Evropi, koji će se zvati La Pista 500 („Staza 500“). Vrt za grad Torino, zelena pluća u srcu grada otvorena za sve, predstavljaju zeleni put kompanije Fiat. Ima iste vrednosti: po našem mišljenju, „zeleno je samo ako je zeleno za sve“. To je DNK brenda Fiat i naša obaveza“.


La Pista 500, most između prošlosti i budućnosti


Inspirativna video poruka Olivijea Fransoe je napravljena na krovu kompleksa Lingotto u Torinu, simboličnoj lokaciji koja spaja slavnu istoriju italijanskog brenda i njegov najpoznatiji model, sa vizijom održivije budućnosti. Lingotto je bila fabrika u kojoj je model 500 napravljen, i na njegovom krovu je bila legendarna staza na kojoj je prvi 500 testiran. Prava staza za testiranje sa 2 podignute površine. 500 je odavde simbolično krenuo „u osvajanje sveta“. I ovde na krovu kompleksa Lingotto – bivše fabrike koja je bila jedna od prvih konverzije industrijske arheologije 1990-ih godina – će spojiti prošlost i budućnost kako bi se napravo najveći viseći vrt u Evropi. Takođe u kompleksu Lingotto, inovativna struktura koja je oduševila čak i arhitektu Le Korbizjea, je novi muzej Casa 500, ugnežden unutar prestižne umetničke galerije Pinacoteca Agnelli. On istražuje prošlost i budućnost, kulturu i ikonu koja igru ulogu ambasadora italijanske proizvodnje u svetu.


Novi 500 je otelotvorenje ekologije za gradsku mobilnost budućnosti


Dizajniran, konstruisan i proizveden u Torinu, Novi 500 je prvi model u istoriji brenda Fiat koji je potpuno električan i 100% napravljen u Italiji.


On je model za primer što se tiče dometa i brzine punjenja, prelazi do 320 km (WLTP ciklus) sa svojim litijum-jonskim baterijama od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW, potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50 km. Potrebno je 35 minuta da se baterija napuni do 80%.


Performanse: Passion, Icon i La Prima imaju električni motor od 87 kW (118 KS), maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu), ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,0 sekundi i od 0 do 50 za 3,1 sekund. Verzija Action ima e-motor od 70 kW sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi, maksimalnog brzinom od 135 km/h i dometom od 190 km (WLTP ciklus). ADAS i Assisted Driving drugog nivoa: Novi 500 takođe sadrži napredne sisteme za pomoć pri vožnji (ADAS), čineći vožnju lakšom, bezbednijom, jednostavnijom i zabavnijom i prvi je automobil u svom segmentu koji je opremljen Assisted Driving sistemom 2. nivoa. Uvek povezan: Novi 500 je opremljen sa novim R1 sistemom za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Uvek je povezan, ažurira se onlajn i može se upari sa dva pametna telefona istovremeno za manje od pet sekundi.


U Izraelu, Novi 500 će biti dostupan u 4 nivoa opreme, od Action – dostupan po istoj ceni kao i SUS zahvaljujući subvencijama – do La Prima i u tri karoserije cabrio, hečbek i 3+1.


Legendarna istorija ukorenjena u prošlosti ali sa jasnim pogledom u budućnost


Kako bi zamislio budućnost modela 500 i kako bi udahnuo život u Novi 500, Fiat je počeo od svoje najveće dragocenosti, koja je uticala na navike vozača i istoriju vožnje sa svojim dizajnom, stilom, značajem i jakim karakterom. Isto važi i za prvu generaciju, koja je nudila mobilnost i slobodu još 1960-ih godina, postajući pravi društveni fenomen i etablirajući se kao „ljubavni brend“. Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007 godine, Fiat 500 je uveo koncept popularnosti i šarma u gradsko vozilo, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet. Model koji stalno evoluira inspiriše umetnike i muzičare preko 13 godina, uvek je ostajao aktuelan sa preko 30 posebnih izdanja. Godina 2020. se pojavila njegova 3. generacija, Novi 500, spreman da pokrene revoluciju u održivoj gradskoj mobilnosti, kojeg pokreće privrženost, inovativnost i tehnologija. Osvojivši 10 nagrada i pre nego što se pojavio na tržištu – uključujući Red Dot nagradu, IF nagradu za dizajn i nagradu za najbolji zeleni automobil u Francuskoj, sada pošto Novi 500 osvaja Evropu, stiže u Izrael da napravi svoje prve korake ka osvajanju ostatka sveta.


PR

Otvorena prva Galerija automobila Srbije

Otvorena prva Galerija automobila Srbije

Jedan od najvećih događaja na Balkanu iz sveta autoindustrije Galerija automobila Srbije, svečano je otvorena 23. septembra u u TC “Galerija” u Beogradu, a izložba četvorotočkaša najnovije generacije trajaće do 30. septembra...

Novi Nissan Qashqai u Srbiji

Novi Nissan Qashqai u Srbiji

Nissan danas ojačava svoju poziciju lidera u evropskom segmentu crossovera predstavljanjem potpuno nove, treće generacije Qashqaia. Od trenutka kada je Nissan 2007. godine uspostavio segment prodato je više od tri miliona primeraka Qashqaia...

Mercedes-Benz C-Class All-Terrain (2022)
Slika nedelje