AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

BMW grupa premijerno predstavila BMW i3 i BMW i8 koncepte

BMW grupa premijerno predstavila BMW i3 i BMW i8 koncepte

Kako bi odgovorila na sve izazovnije zahteve mobilnosti sutrašnjice, BMW grupa je razvila sub-brend - BMW i. Krajem jula u Frankfurtu, ovaj prvi vizionaski brend u premium segmentu, premijerno je javnosti prikazao dva nova koncepta, BMW i3 i BMW i8...

BMW i3 koncept, ranije poznat kao Megacity vozilo, nedvosmisleno se usredsređuje na izazove pokretljivosti u gradskoj zoni, i kao prvo premium električno vozilo, otkriva BMW atribute za budućnost. BMW i8 koncept je koncept sportskog automobila sa savremenom raznolikošću, inteligentan i inovativan. Njegova jedinstvena “plug-in” hibridna rešenja doprinose sagorevanju i sistemu električne vožnje kako bi se omogućilo izvanredno vozačko iskustvo upotpunjeno krajnje niskom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom gasova.

BMW i3 koncept - dinamičan, urban, bez izduvnih gasova.

BMW i3 koncept je bezkompromisno održivo vozilo dizajnirano za gradsku zonu. Potpuni pogon daje električna snaga i namera da se ispune zahtevi održivosti i pokretljivosti bez izduvnih gasova, doprinosi inteligentnoj formi gradske vožnje i svakodnevnog odlaska na posao. Osim inovativne upotrebe materijala i lakog dizajna, i3 koncept pored pružanja mogućnosti za putovanja na duže destinacije sa jednim punjenjem i bezbednost u slučaju sudara, takođe pomaže da automobil postigne izvanrednu dinamiku u vožnji. Električni motor proizvodi učinak od 125 kw/170 ks i impresivni obrtni moment od 250 nm (184 ib-ft) iz zastoja, BMW i3 koncept ubrzava od 0 do 60 km/h (37 mph) za manje od četiri sekunde i ostatak do 100 km/h (62 mph) dostiže za manje od osam sekundi.  

BMW i8 koncept - emotivan, dinamičan i efikasan.

BMW i8 koncept predstavlja viziju održivog savremenog sportskog automobila. Njegov inovativni “plug-in” hibridni koncept kombinuje modifikovani sistem električne vožnje BMW i3 koncepta, postavljen iznad njegove prednje osovine, sa visokom performansom unutrašnjeg sagorevanja bazirano na tri cilindra, proizvodi 164 kw/220hp i 300 Nm (221 ib-ft) na zadnjem delu. Radeći u tandemu, oni omogućavaju dva pogona za prikaz njihovih mogućnosti u potpunosti, pružajući performance sportskog automobila sa potrošnjom goriva malih automobila. Ubrzanje od 0 do 100 km/h (62 mph) se dostiže za manje od pet sekundi. Zahvaljujući povećoj litijum - jonskoj bateriji, koja se može napuniti preko domaćih izvora napajanja, automobili BMW i8 koncepta mogu da putuju i do 35km samo na električan pogon. Uz to, 2+2-sedišta nudi dovoljno prostora za četiri osobe, dajući mu visok nivo svakodnevne praktičnosti.

Dodatna ponuda usluga mobilnosti, koje se takođe mogu koristiti nezavisno od automobila biće sastavni deo serije BMW i. Potpuno novi razvoj u ovoj oblasti biće vozilo nezavisne mobilne usluge. Ovde je fokus na rešenje koje će unaprediti korišćenje postojećih parking prostora kao i inteligentne navigacione sisteme sa lokalnim informacijama, intermodalno planiranje rute i car-shering vozila premium segmenta.

Delta Motors

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

VIVA proslavlja ovogodisnji „Dan kafe“

Na OMV benzinskim stanicama sa VIVA 1. oktobar je već postao tradicija: Po peti put VIVA proslavlja „Dan kafe“ i poziva svoje potrošače da besplatno uživaju u šoljici svoje najomiljenije kafe. Potrošači na OMV benzinskim stanicama sa VIVA restoranima mogu besplatno da se 1. oktobra počaste šoljicom kafe...

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Bussines Exit na Petrovaradinskoj tvrđavi

Na Petrovaradinskoj tvrđavi održan je događaj pod nazivom Bussines Exit. Otvorio ga je Njegova ekselencija ambasador Brazila u Srbiji. Bila je to manifestacija na kojoj je dimničarska firma iz Novog Sada prikazala kako se održavaju odžaci, a domaćice sa sela svoje proizvoda urađene po tradicionalnoj recepturi...

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Volkswagen predstavlja najbolji ekološki Golf svih vremena

Juče je Volkswagen u Parizu predstavio sedmu generaciju najpopularnijeg evropskog automobila – najbolji ekološki Golf svih vremena. U pogledu kritika upućenih od strane nekih ekoloških aktivista, Volkswagen je obnovio svoje tvrdnje da nova serija ima optimizovanu potrošnju goriva,  i znatno povećava vrednosti kada je u pitanju ekološka kompatibilnost.

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Sajam automobila u Parizu 2012 - Chevrolet

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine...

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Sajam u Parizu 2012: Kia predstavlja 4 premijere

Novi Kia Carens, kompaktni monovolumen i novi Kia pro_cee’d danas su doživjeli svjetsku premijeru na pariskom Mondial de l’Automobile 2012. Osim njih u Evropi se prvi put predstavljaju i limuzina Optima Hybrid i restilizovani sportski terenac Kia...

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Sajam automobila u Parizu: Premijerno predstavljen novi Golf

Na sajmu automobila u Parizu koji počinje danas, sve se vrti oko novog Golfa. Pri prikazivanju prototipa izuzetno ekonomičnog modela Golf BlueMotion i posebno sportskog Golfa GTI, oba modela skoro spremna da krenu u punu prozvodnju, Volkswagen takođe pruža mogućnost da se prvi put pogledaju neki budući modeli...

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Jedinstveni Opel ADAM je vaš za 11.500 evra

Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje