AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Coca-Cola Hellenic Srbija se priključila kampanji “Bezbedna vožnja”

Coca-Cola Hellenic Srbija se priključila kampanji “Bezbedna vožnja”

Povodom Evropske nedelje bezbednosti i zdravlja na radu, koja se obeležava od 24. do 28. oktobra, Coca-Cola Hellenic Srbija priključila se svojim aktivnostima ovoj velikoj kampanji koja se ove godine održava pod sloganom “Bezbedna vožnja“...

„Dobro došli u nedelju bezbedne vožnje 2011“, je poruka sa kojom je kompanija otpočela kampanju, obraćajući se prvenstveno svojim zaposlenima, a zatim i svim sugrađanima kako bi istakla značaj sigurne vožnje i poštovanja saobraćajnih pravila. Jedna od mnogobrojnih aktivnosti, koju će kompanija organizovati ovim povodom, biće i podela nalepnica za bezbednu vožnju.

„Kao kompanija koja aktivno učestvuje u životu lokalne zajednice, odlučili smo da damo svoj doprinos u podizanju svesti o značaju bezbedne vožnje. Nadamo se da ćemo dodatno motivisati naše zaposlene, ali i sve građane, da preuzmu veću odgovornost za sopstveno zdravlje i bezbednost, kao i da smanjimo broj ljudi koji strada u saobraćajnim nezgodama. Poslovne aktivnosti koje trenutno sprovodimo u ovoj oblasti uključuju centralizovanu politiku bezbednosti voznog parka i različite obuke i treninge za pravilno ponašanje u vožnji“, izjavio je Sotiris Janopulos, generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija.

Veliki doprinos ovoj akciji pružiće deca zaposlenih u kompaniji, tako što će odevena u uniforme policajaca zaustavljati vozače koji u petak, 28. oktobra 2011. godine budu prolazili pored punionce kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija. Oni će vozačima deliti promotivne nalepnice, sa porukama da učine napor da ulice postanu sigurnije prvenstveno za decu, ali i sve ostale učesnike u saobraćaju. Kao poklon što su podržali ovu akciju, vozači će od dece dobijati Coca-Cola napitak.  

Takođe kompanija će organizovati takmičenje za najlepši crtež na temu „Bezbedna vožnja“, na kom će priliku da pokažu svoja slikarska umeća dobiti deca svih zaposlenih u kompaniji. Coca-Cola Hellenic ovu akciju sprovodi u svih 28 zemalja u kojima posluje, a od februara 2011. godine ona je i potpisnik Evropske povelje o bezbednosti na putu, koju je pokrenula Evropska komisija u cilju smanjenje žrtava na putevima i spasavanje 25.000 života do 2020. godine.

Coca-Cola Hellenic Srbija

Tuning: Vorsteiner GTRS5 - Još bolji BMW M3

Tuning: Vorsteiner GTRS5 - Još bolji BMW M3

Američka kompanija za modifikaciju automobila, Vorsteiner, opremila je BMW M3 atraktivnim bodykit paketom. Naravno, u pitanju je karbonski paket, a zanimljivo je da će biti proizvedeno samo četrdeset primeraka. Zato, nemojte oklevati...

Nova servisna akcija kompanije FAS

Nova servisna akcija kompanije FAS

Preduslov za sigurnu vožnju i bezbedno putovanje je ispravno vozilo. Kompanija Fiat Automobili Srbija zbog toga je pozvala vlasnike vozila marki Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo i Lancia da pre polaska na odmor obave besplatnu kontrolu u nekom od servisa iz ovlašćene mreže...

BMW Serije 6 Gran Coupe otkriven u Beogradu

BMW Serije 6 Gran Coupe otkriven u Beogradu

Dokaz da postoje stvari vredne dugog čekanja je novi automobil BMW Serije 6 Gran Coupe i njegova nesvakidašnja lepota, koju u BMW-u upoređuju sa doživljajem retkih fenomena, kao što je, na primer, senzacija pomračenja Sunca. U to ime, Delta Motors je sinoć premijerno predstavio ovaj model  u klubu "Privrednik", u Beogradu.

Subvencije za KIA ekološke automobile

Subvencije za KIA ekološke automobile

Kompanija KIA MOTORS jedan je od lidera na polju razvoja i primene savremenih ekoloških rešenja u svojim automobila. Pored hibridnih i elektricnih vozila, KIA je lider u pogledu niske potrošnje i niskih emisija izduvnih gasovima u svojim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem...

Opel Adam Opus 3: Adamova Muzika

Opel Adam Opus 3: Adamova Muzika

Velika tajna je konačno otkrivena. Pravo ime našeg novog, malog, urbanog četvoroseda je Opel Adam, a svoju svetsku premijeru imaće na Salonu automobila u Parizu u septembru 2012. Pred nama su nove informacije...

Modriča predstavila novi dizajn ambalaže

Modriča predstavila novi dizajn ambalaže

U sredu, 20. juna, 2012. godine u centru NAVAK upriličena je svečanost povodom predstavljanja nove ambalaže za proizvode ove kompanije koja je kroz dugi niz godina stekla poverenje svojih kupaca...

Michelin je stvorio novi hibridni trkački pneumatik

Michelin je stvorio novi hibridni trkački pneumatik

Trka 24 časa La Man 2012 je svedok kako MICHELIN vodi sa svojim novim hibridnim ‘umereno veštim’ pneumatikom za LM P1 automobile (prednji: 36/71-18 / zadnji: 37/71-18). Ova MICHELIN-ova inovacija omogućava vozačima da nastave trku ‘glatko’ na vlažnim putevima – čak i ako staza ima suve delove – umesto da promene pneumatike...

Renault Symbioz
Slika nedelje