AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Na štandu Audija na IAA u Frankfurtu, dominiraće S-verzije ovog nemačkog proizvođača. Pored ostalih modela, tamo će svetlost dana ugledati sportski orjentisane verzije modela više srednje klase A6 i A7. Logično, sva tri modela imaju istu motorizaciju...

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Pod haubom modela Audi S6, S6 Avant i S7, smešten je V8 4.0 TFSI motor, koji je opremljen sa dva turbopunjača. Agregat razvija 420 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 55 Nm u rasponu obrtaja od 1.400 do 5.300 o/min. Iz mesta do "stotke" modeli S7 i S6 Avant stižu za 4,9 sekundi, a model S6 za 4,8 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Motor je opremljen sistemom, koji deaktivira određene cilindre, u situacijama kada nije potrebna potpuna vozna dinamika, što prosečnu potrošnju smanjuje na 9,7 litara na 100 pređenih kilometara. Jedini dostupan menjač u modelima S6 i S7 je sedmostepeni dvolamelasti S-Tronic, a zadnja osovina će standardno biti opremljena aktivnim diferencijalom. Sportski orjentisane Audi limuzine, standardno su opremljene adaptivnim sportskim vazdušnim oslanjanjem i sistemom Audi Drive Select, preko kojeg vozača podešava razne sisteme u vozilu. Kočioni sistem može se pohvaliti većim komponentama i unutrašnjim hlađenjem i kočionim čeljustima u mat crnoj boji i natpisom S6 ili S7. Na zahtev, kupac može dobiti i karbon-keramičke kočione diskove i felne prečnika 20 inča (standard su felne prečnika 19 inča).

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Pored unapređene tehnike i smanjene visine za 10 milimetara, S6 i S7 se i vizuelno razlikuju od svojih baznih verzija. U single-frame masci se pojavilo nekoliko aluminijumskih detalja, a u prednjem braniku svoje mesto pronašao je i hrom. Spoljni retrovizori tradicionlano su u srebrnoj boji, a vizuelni utisak je kao da su napravljeni od aluminijuma. Zadnjim delom dominiraju četvorostruki završeci izduvnog sistema i diskretan spojler na prtljažniku.

Frankfurt 2011: Audi S6, S6 Avant i S7 - 420 biturbo konja

Prodaja modela S6 i S7 počeće u proleće sledeće godine.

Automagazin.rs

Nova Mercedes-Benz A-klasa na novom videu

Nova Mercedes-Benz A-klasa na novom videu

Posredstvom kratkog filma, Mercedes-Benz predstavlja prednosti nove generacije modela A-klasa. Podsetimo, nova Mercedes-Benz A-klasa rekla je definitivno zbogom "sendvič konstrukciji" poda i karoseriji koja je koketirala sa MPV segmentom. U Stuttgartu više ne žele da ignorišu otvorenu konkurentsku borbu između Audija A3 i drugih premium modela...

Mazda najavila SKYACTIV-D čisti dizel motor na trci 24 sata Le Mana 2013

Mazda najavila SKYACTIV-D čisti dizel motor na trci 24 sata Le Mana 2013

U kompaniji Mazda Motorsports najavljeno je da će se na najvećem testu izdržljivosti, trci 24 sata Le Mana, pojaviti njeni novi SKYACTIV-D čisti dizel motori u klasi Le Man Prototype 2. Le Manov program sa novim motorima doživeće svoj debi 2013. godine. Mazda je bila prvi, i do danas ostaje prvi azijski proizvođač koji je ikada pobedio na ovoj trci (1991. godine).

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Audi 1-2-3 na 24 časa Le Mana

Jedanaesta pobeda Audi Motorsport odeljenja na Le Manu u poslednjih 13 godina! Jubilarni, 80-ti, Le Man je prošao u znaku nove generacije R18 prototipa – e-tron quattro. Preko 200.000 gledalaca je prisustvovalo veoma dramatičnoj trci, prepunoj preokreta i trkačkih incidenata...

Volvo S60 Polestar: do stotke za 3,9 s, maksimalno preko 300 km/h

Volvo S60 Polestar: do stotke za 3,9 s, maksimalno preko 300 km/h

Na Gothenburg City Race, Volvo je zvanično predstavio sedan S60, koji je modifikovan u saradnji sa Volvo Cars Official Motorsports i kompanije Polestar. Ali, ljubitelji švedske marke nemaju puno razloga za slavlje, jer je proizveden samo jedan primerak ovog atraktivnog automobila, i to za neimenovanog klijenta...

EU planira uvođenje metodike za realnije merenje potrošnje goriva

EU planira uvođenje metodike za realnije merenje potrošnje goriva

Svi veoma dobro znamo koliko je teško postići potrošnju koju navodi proizvođač automobila. Možete pokušavati šta želite, ali u realnim uslovima, brojke koje stoje u zvaničnoj specifikaciji, ponekad su nedostižne. Kao logično, nameće nam se pitanje - zašto se ovi podaci prikazuju, ako su nerealni? I ovo će uskoro biti promenjeno...

Dacia Duster ima motorni čamac kao dodatnu opremu

Dacia Duster ima motorni čamac kao dodatnu opremu

Dacia je u saradnji sa Yamahom, na izabranim tržištima nudi model Duster sa paketom Yamaha Marine. Najveća prednost ovog paketa je motorni čamac japanskog proizvođača, dostupan po specijalnim cenama. U pitanju je čamac na naduvavanje Yamaha Yam 310 S, sa aluminijumskom podlogom, dužine 3,1 metar i širine 1,6 metara...

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

Hennessey napravio monstruma od Camara ZL1

U kompaniji Hennessey je rođena nova zver. Od veoma brzog modela Camaro ZL1, stvoren je ulični monstrum, koji ima preko 1.000 konjskih snaga! S obzirom da Chevrolet Camaro ZL1 ima isti motor (6.2) kao i Cadillac CTS-V, u Hennesseyu nisu imali težak posao...

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

Potvrđeno: BMW i8 će koštati oko 100.000 evra

BMW je potvrdio informaciju, da će novi sportski model, koji pokreću benzinski turbo trocilindarski motor i elektromotor, koštati više od 100.000 evra. O ceni ovog supersportskog "hibrida" je govorio Ian Robertson, šef globalne prodaje u kompaniji BMW, prilikom otvaranja prodajnog objekta u Londonu, koji je primarno usmeren na novu diviziju BMW i...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje