AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

Volkswagen Polo Blue GT debitobao je na martovskom sajmu automobila u Ženevi, a s obzirom da se bliži početak njegove prodaje, nemačka kompanija nas je "počastila" novim informacijama. Glavna novina kod ovog modela je 4-cilindarski motor 1.4 TSI, sa sistemom deaktivacije dva cilindra, koji se prvi put pojavio u modelu Audi A1...

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

Četvorocilindarski turbo motor u Polu Blue GT razvija istu snagu kao u Audiju A1: 103 kW, a maksimalni obrtni moment od 250 Nm, dostupan je u rasponu obrtaja od 1.500 do 3.500 o/min. Podsetimo, novi MOB (modularni benzinski motor) dolazi sa novom platformom MQB. Novina je tehnologija gašenja cilindara (COD/ACT), kojim se do 4.000 o/min i prilikom malog opterećenja, gase dva cilindra "u sredini". Premijera ovog sistema će biti u modelu Audi A1 Sportback 1.4 TFSI (103 kW). Komponente sistema za gašenje cilindara, teške su svega 3 kilograma. Sistem isključivanja cilindara Volkswagen naziva ACT (Audi Cylinder on Demand).

Volkswagen tvrdi, da pri konstantnoj brzini od 50 km/h, sistem može da uštedi litar goriva na 100 pređenih kilometara. U kombinovanom ciklusu vožnje, Polo Blue GT prosečno troši 4,6 l/100 km. U kombinaciji sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom (DSG), Polo Blue GT troši 4,5 l/100 km. Pored sistema ACT, automobil je opremljen i sistemom Start-Stop i sistemom "regeneracije" energije kočenja. Potrošnju goriva smanjuju u aerodinamički detalji. Polo Blue GT iz mesta do 100 km/h stiže za 7,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 210 km/h.

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

U odnosu na "obični" Polo, verzija Blue GT se razlikuje po midifikovanim branicima, izraženim bočnim pragovima, krovnom spojleru i felnama prečnika 17 inča. Visina automobila od tla, smanjena je za 15 mm. Enterijer je oremljen sportskim sedištima. Oprema uključuje tempomat, šest vazdušnih jastuka i multifunkcionalni displej, na kojem je moguće pratiti i funkcionisanje sistema ACT.

VW Polo Blue GT - Četvorocilindarski dvocilindraš

Volkswagen Polo Blue GT u prodaju kreće u poslednjem kvartalu tekuće godine. Na nemačkom tržištu, koštaće 19.650 evra, uključujući i lokalne pordze.

Automagazin.rs

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

Preminuo Sergio Pininfarina, slavni automobilski dizajner

U 85. godini, noćas je preminuo italijanski dizajner Sergio Pininfarina, počasni direktor istoimene slavne automobilske dizajnerske kompanije. Pininfarina se najviše proslavio dizajniranjem automobila za kompanije Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Ford, Cadillac...

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5: Sa faceliftom u 2013. godinu

Citroën C5 druge generacije, proizvodi se od 2008. godine, a poslednja unapređenja je imao u jesen 2010. godine. U novu modelsku godinu, luksuzni sedan ulazi sa minimalnim "kozmetičkim" promenama i unapređenom opremom...

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin V12 Vantage Roadster: Za sto srećnika

Aston Martin ovih dana aktivno radi na promociji nove generacije modela Vanquish, ali na internetu su u senci ovog modela predstavljene prve fotografije novog automobila - V12 Vantage Roadster. O ovom atraktivnom super-automobilu, govori se još od 2009. godine, kada je debitovala njegova kupe verzija V12 Vantage...

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Range Rover Evoque R: Uskoro sa V6 motorom

Trenutno, Range Rover Evoque pod "haubom" ima isključivo motore sa četiri cilindra. Uskoro bi najmanji Range Rover mogao svoju ponudu proširiti sa novim benzinskim motorom 3.0 V6 Supercharged, iz "radionice" Jaguara. Ovaj agregat bi trebao pokretati vrhunski verziju, koja će nositi oznaku Evoque R...

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Evropska Škoda Rapid se razlikuje od indijske

Nova Škoda Rapid u Evropi postaje automobilska tema broj jedan, i to ne samo za automobilske časopise, već i za dnevne medije. Rapid i na srpskim TV stanicama dobija veliki "prostor", ali nisu svi mediji svojim gledaocima uspeli da pokažu pravi automobil...

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula u Francuskoj obavezan alko-tester u vozilu

Od 1. jula 2012. godine, u Francuskoj je na snagu stupilo novo pravilo, prema kojem je vozač dužan da u vozilu kojim upravlja ima alkotester. Ova odluka će se primenjivati kako na vozila registrovana u Francuskoj, tako i na sva vozila koja ulaze na teritoriju Francuske, a registrovana su u nekoj drugoj državi...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje