AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai je i u trećem kvartalu ove godine u kategoriji automobilskih brendova zadržao prvo mesto kada je reč o zadovoljstvu korisnika, razultati su istraživanja ''Kelly Blue Book''. Hyundai  brend je u trećem kvartalu zabeležio stopu lojalnosti od čak 48% što je bilo dovoljno da se ova južnokorejska kompanija nađe na mestu broj 1 drugi kvartal za redom.

Da zadovoljstvo kupaca sa sobom povlači i veću prodaju govore podaci koje je objavio Hyundai Motor Company  a prema kojima je prihod  kompanije u trećem kvartalu porastao za čak 21%. To znači da bi Hyundai do kraja godine mogao prodati više od 4 miliona vozila i ostvariti rekordnu zaradu.    

Sa novim modelima koje je Hyundai nedavno lansirao širom sveta /čak 4 nova modela u Srbiji: Elantra, i40 Wagon, Genesis coupe, Veloster/ i postojećim modelima koji su dokazali svoj kvalitet, bezbednost i ekonomičnost, kompanija Hyundai nastoji da i dalje svojim kupcima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta i na taj način obezbedi dugoročnu lojalnost svojih kupaca.

Da je Hyundai u tome uspeo govori podatak da je u februaru ove godine prema istraživanju konsultansko- istraživačke kompanije ''Brand Keys Costomer Loyalty Engagement Index'' Hyundai drugu godinu za redom  proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god.  i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

I prema istraživanju ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'' koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je, prema ovom istraživanju, ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai automobila od čak 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobislkog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.     

Hyundai Auto Beograd

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

BeoVespa 2012

BeoVespa 2012

Na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije (bivši Muzej 25. maja) okupili su se učesnici II skupa ljubitelja Vespi, održanog pod nazivom BioVespa 2012. Bilo je oko 80 učesnika, iz Italije, Crne Gore, Grčke, Bugarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, zemlje domaćina...

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

U fabričkom kompleksu u Sant Agati, kompanija Lamborghini je izgradila novu zgradu, specijalno dizajniranu za razvoj prototipa i predprodukcijskih automobila. Na ceremoniji svečanog otvaranja modernog objekta, prisustvovala je i gradonačelnik Sant Agate, Daniela Occhiali, i italijanski ministar za zaštitu životne sredine, Corrado Clini...

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Nemačka kompanija, koja se proslavila modifikacijama automobila sa trokrakom zvezdom u znaku - Carlsson, predstavila je sopstveni automobil, koji je razvijen na bazi Mercedesove tehnike. Fotografije novog Carlssona C25 i atraktivne kineskinje, nikoga neće ostaviti ravnodušnim...

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Nemačka: Jedna registarska tablica za dva automobila

Od 1. jula u Nemačkoj je uveden sistem registarskih tablica, koje se mogu koristiti za dva putnička vozila. Tablica ima dva dela, manji deo ostaje na svakom automobilu, a drugi, veći deo koji se montira na prednji i zadnji deo automobila koji se koristi...

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Aston Martin DB9 1M - Čestitka za milion fanova na Facebooku

Socijalne mreže su fenomen današnjeg vremena, i ne mogu ih ignorisati ni automobilske kompanije. Broj fanova na oficijelnoj stranici Aston Martina na Facebooku, odavno je premašio 1 milion. To je uspeh, koji je potrebno posebno obeležiti, i zahvaliti se poklonicima ove marke širom sveta...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje