AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai je i u trećem kvartalu ove godine u kategoriji automobilskih brendova zadržao prvo mesto kada je reč o zadovoljstvu korisnika, razultati su istraživanja ''Kelly Blue Book''. Hyundai  brend je u trećem kvartalu zabeležio stopu lojalnosti od čak 48% što je bilo dovoljno da se ova južnokorejska kompanija nađe na mestu broj 1 drugi kvartal za redom.

Da zadovoljstvo kupaca sa sobom povlači i veću prodaju govore podaci koje je objavio Hyundai Motor Company  a prema kojima je prihod  kompanije u trećem kvartalu porastao za čak 21%. To znači da bi Hyundai do kraja godine mogao prodati više od 4 miliona vozila i ostvariti rekordnu zaradu.    

Sa novim modelima koje je Hyundai nedavno lansirao širom sveta /čak 4 nova modela u Srbiji: Elantra, i40 Wagon, Genesis coupe, Veloster/ i postojećim modelima koji su dokazali svoj kvalitet, bezbednost i ekonomičnost, kompanija Hyundai nastoji da i dalje svojim kupcima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta i na taj način obezbedi dugoročnu lojalnost svojih kupaca.

Da je Hyundai u tome uspeo govori podatak da je u februaru ove godine prema istraživanju konsultansko- istraživačke kompanije ''Brand Keys Costomer Loyalty Engagement Index'' Hyundai drugu godinu za redom  proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god.  i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

I prema istraživanju ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'' koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je, prema ovom istraživanju, ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai automobila od čak 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobislkog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.     

Hyundai Auto Beograd

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Dacia Logan II na novom videu i fotografijama

Novi Logan iza sebe ima parisku premijeru, a pred nama su nove fotografije i video. Promotivni video predstavlja Logan u najskupljoj verziji, opremljenoj informacionim sistemom, displejom osetljivim na dodir, parking senzorima i svim elementima dovoljnim za potrebe porodice. Fotografije otkrivaju osnovnu verziju..

Grand Motors organizovao Premium Day

Grand Motors organizovao Premium Day

U četvrtak, 4. okrobra, kompanija Grand Motors je za predstavnike medija organizovala test vožnje poznatih marki Volvo, Land Rover i Infiniti. U prijatnoj atmosferi poslovnog centra Grand Motors, novinari i klijenti su uživali u koktelu i razmenjivali utiske o ovim ekskluzivnim modelima premium marki...

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Euro Sumar: Najtraženiji Suzuki i dalje po nepromenjenoj ceni

Najpopularniji Suzukijev model u Srbiji, SX4, koji je u poslednja tri meseca imao 40 odsto više kupaca nego u celoj prvoj polovini godine, uprkos povećanju PDV-a, u verziji GLX je zadržao specijalnu, nepromenjenu cenu – 9.990 evra sa svim dažbinama. Ovu varijantu SX4 pokreće benzinski motor od 1,6 litara sa 120 „konja“...

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Nova Buba kabriolet: svetska premijera u Los Anđelesu

Preko 330.000 modela originalne Bube kabriolet je proizvedeno od 1949. do 1980. godine.U stvaranju poslednje verzije Bube kabriolet Volkswagen je reinterpretirao vanvremenski dizajn prošlih dana i silueti dao izrazito sportski i dinamičniji izgled...

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

Actibump: Ležeći policajac koji kažnjava samo brze vozače

U švedskom mestu Linköping, od 2010. godine se testira "ležeći policajac" pod nazivom Actibump. Ovo neobično rešenje za usporavanje samo brzih vozila je razvila kompanija Edeva, a prema prvim reakcijama, biće ih ugrađeno još nekoliko. Iako je funkcija ista, ovaj revolucionarni "ležeći policajac" radi po suprotnom principu od klasičnog...

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Poznati novinar iz oblasti automobilizma, Đorđe Đenić, sinoć je predstavio svoju novu knjigu - "Trkačka pozornica". Promocija je održana u Muzeju automobila, a među zvanicama su bili mnogi šampioni auto i moto sporta, predstavici medija i prijatelji...

Evropsko automobilsko tržište u padu

Evropsko automobilsko tržište u padu

Prodaja automobila u Evropi beleži pad, a Ford priznaje, da se protiv daljeg pada prodaje u Evropi bori i tako što dileri kupuju svoje automobile. Roelant de Waard, potpredsednik Ford of Europe za marketing, prodaju i servis, tvrdi da 30 % novoregistrovanih automobila u Nemačkoj, predstavljaju automobili koje su kupili sami prodavci...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje