AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai je i u trećem kvartalu ove godine u kategoriji automobilskih brendova zadržao prvo mesto kada je reč o zadovoljstvu korisnika, razultati su istraživanja ''Kelly Blue Book''. Hyundai  brend je u trećem kvartalu zabeležio stopu lojalnosti od čak 48% što je bilo dovoljno da se ova južnokorejska kompanija nađe na mestu broj 1 drugi kvartal za redom.

Da zadovoljstvo kupaca sa sobom povlači i veću prodaju govore podaci koje je objavio Hyundai Motor Company  a prema kojima je prihod  kompanije u trećem kvartalu porastao za čak 21%. To znači da bi Hyundai do kraja godine mogao prodati više od 4 miliona vozila i ostvariti rekordnu zaradu.    

Sa novim modelima koje je Hyundai nedavno lansirao širom sveta /čak 4 nova modela u Srbiji: Elantra, i40 Wagon, Genesis coupe, Veloster/ i postojećim modelima koji su dokazali svoj kvalitet, bezbednost i ekonomičnost, kompanija Hyundai nastoji da i dalje svojim kupcima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta i na taj način obezbedi dugoročnu lojalnost svojih kupaca.

Da je Hyundai u tome uspeo govori podatak da je u februaru ove godine prema istraživanju konsultansko- istraživačke kompanije ''Brand Keys Costomer Loyalty Engagement Index'' Hyundai drugu godinu za redom  proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god.  i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

I prema istraživanju ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'' koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je, prema ovom istraživanju, ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai automobila od čak 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobislkog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.     

Hyundai Auto Beograd

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Kada smo obavezni da koristimo zimske pneumatike?

Novi Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima počeo je da se primenjuje od 4. maja 2012. godine. Upravo u ovom dokumentu su definisane odredbe, koje se odnose na upotrebu zimske opreme u predstojećem periodu od 1. novembra do 1. aprila...

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Lexus LF-LC: Plava boja za Sydney Motor Show 2012

Japanska premium marka Lexus zasenila je posetioce ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Sidneju konceptom velikog luksuznog kupea sa oznakom LF-LC. Na manifestaciji Sydney Motor Show, prikazan je atraktivni granturismo u plavoj boji...

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Bela boja - Najpopularnija boja automobila u 2012. godini

Najpopularnija boja novih automobila je bela, koja krasi 22 procenta prodatih novih automobila u svetu. Druga najpopularnija boja je srebrna, za koju se odlučila petina vlansnika, a na trećoj poziciji se nalazi crna, sa udelom od 19 procenata. Ovo je rezultat studije, koju je sproveo američki proizvođač automobilskih boja, PPG Industries...

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

8. Beogradski reli terenskih vozila 2012

Na terenima oko Avale, vožen je 8. Beogradski reli terenskih vozila 2012. Reli je trajao dva dana. Centar događanja bio je planinarski dom Čarapićev brest, gde su bili smešteni takmičari. Organizator ovog takmičenja bio je off road klub "Extrem 4x4"...

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović među najboljima u ekonomičnoj vožnji kamiona Volvo

Goran Petrović, 41-godišnji vozač u kompaniji Knjaz Miloš iz Aranđelovca, osvojio je visoko četvrto mesto na finalnom takmičenju The Drivers’ Fuel Challenge 2012 (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), koje je prošle subote, 13. oktobra, održano u mestu Olomouc, u Republici Češkoj...

Toyota Srbija: Prihvatimo decu i omladinu sa smetnjama u razvoju!

Toyota Srbija: Prihvatimo decu i omladinu sa smetnjama u razvoju!

U četvrtak 18. oktobra održana je konferencija za partnere humanitarne vožnje Toyote GT86, za pomoć Centru za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju – dnevni boravak Čukarica. Ukupno je uplaćeno 52 ulaznice od 1.000,00 dinara za test vožnju novijeg Toyotinog sportskog modela GT86 na jedinstvenoj NAVAK stazi...

Najštedljiviji Opelov dizel do sada sa emisijom CO2  od samo 88 g/km

Najštedljiviji Opelov dizel do sada sa emisijom CO2 od samo 88 g/km

Najštedljivija Opel Corsa sada je posebno ekološka i ekonomična. Trovratna Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX sa 70 kW/95 KS i Start/Stop tehnologijom troši samo 3,3 litre dizela na 100 km. Što odgovara prosečnoj vrednosti emisije ugljen-dioksida od samo 88 g/km (petovratna verzija: 3,4 l/100 km i 89 g/km CO2)...

Nova Mazda3 na prvim fotografijama

Nova Mazda3 na prvim fotografijama

Generacijska smena modela u japanskoj kompaniji Mazda se nalastavlja. Posle nove modelske serije CX-5 i nove generacije modela Mazda6, na redu je predstavnik niže srednje klase, koji nosi oznaku Mazda3. Prve fotografije potpuno nove "trojke" objavio je britanski Auto Express...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje