AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

09.09.2011. godine, na Trgu Nikole Pašića u Beogradu, održana je dečija manifestaciji kojom je obeležen završetak velike akcije ’’Znanje i bojice za bezbedne ulice’’ koja je imala za cilj povećanje bezbednosti dece u saobraćaju, koju je organizovao Hyundai Auto Beograd pod pokroviteljstvom MUP-a Srbije...

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Nakon proglašenja pobednika u ovoj velikoj akciji, od strane  generalnog direktora Hyundai Auto Beograda Slavca Habiča, Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić je dodelio glavnu nagradu pobedničkoj školi -  ključeve Hyundai H1, kombija sa 8 sedišta za prevoz putnika. Glavnu nagradu Hyundai H1, Hyundai Auto Beograd je  pobedničkoj školi dodelio u vlasništvo kako bi na ovaj način dao svoj doprinos bezbednosti prevoza učenika ove škole i nagradio trud i znanje dece i angažovanje škole  koje je prepoznala potrebu povećanja svesti o značaju bezbednosti dece u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

U februaru 2011. godine, Hyundai Auto Beograd je u saradnji sa MUP-om Srbije, započeo relizaciju jedne od najvećih akcija ove vrste na teritoriji Srbije, kao kontinutitet aktivnosti u cilju povećanja bezbednosti dece u saobraćaju koje je Hyundaui Auto Beograd započeo u 2008. godini. U akciji je ove godine učestvovalo 2.000 dece iz 20 škola u 7 gradova Srbije /deca iz Beograda, Novog Sada, Niša, Kraljeva, Jagodine, Zrenjanina i Čačka/. Akcija je realizovana u 4 nivoa: školsko, gradsko, međugradsko i finalno takmičenje. Uzrast dece koja su učestvovala u akciji su deca od I-IV razreda jer je prema istraživanjima ova ciljna grupa najugroženija u saobraćaju.

Hyundai Auto Beograd dodelio Hyundai H1 školi Svetozar Miletić

Deca prvog i drugog razreda su crtala na zadatu temu koja se tiče bezbednosti u saobraćaju a neke od tema su bile:’’Saobraćaj ispred moje škole’’, ’’Savremeno vozilo-koje ne zagađuje životnu okolinu i doprinosti povećajnju bezbednosti dece u saobraćaju’’ i druge. Deca trećeg i četvrtog razreda su popunjavali testove na temu bezbednosti.  Testove kao i sve druge materijale za takmičenje radili su stručnjaci iz Saobraćajne škole iz Zemuna kako bi se takmičenje realizovalo na visoko profesionalnom nivou.

Na završnoj manifestaciji  koja je upriličena 09.09. na Trgu Nikole Pašića prisustvovala su deca iz škola koje su učetvovale u ovoj akciji, rešavala saobraćajne situacije na improvizovanoj raskrsnici i crtala na temu bezbednosti. Program je vodio dečiji glumac Neša Nenadović, prisutnu decu su zabavljali animatori a za muzički deo programa je bio zadužen dečiji hor ’’Čarolija’’.  

Sa aktivnostima posvećenim povećanju bezbednosti dece u saobraćaju Hyundai Auto Beograd će nastaviti i narednih godina jer je bezbednost dece u saobraćaju dugoročno opredeljenje Hyundai Auto Beograda.

Hyundai Auto Beograd

Video: MINI svira britansku himnu

Video: MINI svira britansku himnu

Prestonica Velike Britanije će i tokom ovog leta biti u centru pažnje svetske javnosti, ovaj put kao domaćin tridesetih Letnjih olimpijskih i paraolimpijskih igara. MINI je, kao jedan od sponzora i oficijelno vozilo, udružio svoje snage sa Londonskim filharmonijskim orkestrom, kako  bi snimio veoma zanimljivu verziju britanske himne...

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Vredne nagrade u NIS Petrol nagradnoj igri

Velika letnja nagradna igra NIS Petrola pod nazivom „Vožnja bez granica“ održava se u periodu od od 9. jula do 6. avgusta na svim kompanijskim benzinskim stanicama u Srbiji. U nagradnoj igri mogu učestvovati punoletni građani Republike Srbije koji na NIS Petrolovim benzinskim stanicama kupe gorivo u iznosu od 2.000 dinara i više...

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Mazda MX-5: Facelift za japansku verziju

Aktuelna generacija modela Mazda MX-5, predstavljena je 2005. godine, ali odlazak ovog atraktivnog kabrioleta "u penziju" još uvek nije u planu. Japanska kompanija je objavila prve zvanične informacije i fotografije modernizovane Mazde MX-5 za 2013. godinu. Informacije se odnose na verzije za Japan, gde se MX-5 prodaje pod imenom Roadster...

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Najniže letnje cene najpopularnijih Opelovih modela

Nakon, junskih popusta za vozila sa lagera, u Opelu je pokrenuta još jedna sjajna kampanja. Opelove verne kupce očekuju velika julska sniženja za čak četiri najbolja i najtraženija modela - Insigniju, Corsu, novu Astru i Astru Classic III...

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Volkswagen dovršava preuzimanje Porschea do 1. avgusta

Nemačka kompanija Volkswagen, preuzeće potpunu kontrolu nad proizvođačem sportskih automobila Porsche. Za preostalih 50.1 %, koliko trenutno nije u vlasništvu Volkswagena, nemačka kompanija će platiti 4,46 milijarde evra. Transakcija bi trebala biti završena do 1. avgusta...

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

Fiat 500X - Premijera naslednika modela Sedici

O dolasku nove verzije modela 500, govori se već duže vreme. Ovoga puta, atraktivni model dobio je slovo X u svom imenu, a možemo ga svrstati u segment malih crossovera. Ako ste mislili da se radi samo o modifikovanoj verziji MPV modela 500L, prevarili ste se...

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je imenovan za najbolji nemački ekološki brend

Volkswagen je jedan od najboljih ekoloških brendova na svetu. Ovo je rezultat ocenjivanja "Najbolji globalni ekološki brendovi 2012". Među vodećim brendovima, Volkswagen se popeo sa šestog na četvrto mesto, postajući tako najkompatibilniji ekološki nemački proizvođač automobila, kao i najbolja nemačka ekološka kompanija...

Održano takmičenje Mehaničar godine

Održano takmičenje Mehaničar godine

Kompanija Euro 07 DOO, u saradnji sa korporacijom Federal Mogul, održala je takmičenje za najboljeg mehaničara na području gradova Novi Sad i Beograd. Kompanija 007 se bavi uvozom i distribucijom auto delova od preko 200 svetskih proizvođača i jedna je od najvećih uvoznika auto delova u Srbiji...

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen osvaja 23 Zlatna lava u Kanu

Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade - više nego bilo koji drugi automobilski brend - na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.

Renault Symbioz
Slika nedelje