AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo ostao profitabilan i u prvih devet meseci 2011. godine

Volvo ostao profitabilan i u prvih devet meseci 2011. godine

U trećem kvartalu 2011. godine, Volvo Car korporacija je iskazala operativni gubitak od 763 miliona švedskih kruna (oko 69,73 miliona evra). No, ovaj kvartal je poznat kao izuzetno izazovan za većinu proizvođača. Zbog toga je gubitak, iako razočaravajući, u skladu s očekivanjima. Ipak, prodaja Volvo automobila je i dalje jaka na svim tržištima...

Zbog dobre prodaje na svim tržištima, Volvo beleži dobre tržišne udele.

 

„I kod nas postoji bojazan o poverenju kupaca, s obzirom na turbulentno stanje na tržištu finansija. Istovremeno sam vrlo zadovoljan pozitivnim razvojem prodaje i jačinom našeg brenda, tako da predviđanja za 2011. godinu ostaju pozitivna“, ističe Stefan Jacoby, predsednik Volvoa.

U poređenju s trećim kvartalom prošle godine, kada je zabeležen profit od 748 miliona švedskih kruna, postojeći rezultat je uzrokovan nepovoljnim odnosima među valutama i troškovima novih tehnologija. Ukupan prihod u trećem kvartalu je iznosio 26,9 milijardi švedskih kruna, 1,5 milijardi više nego prethodne godine, zbog boljih tržišnih faktora.

Volvo ostao profitabilan i u prvih devet meseci 2011. godine

Volvo je u prvih devet meseci zabeležio operativnu zaradu od 477 miliona švedskih kruna, te se očekuju pozitivni rezultati za celu godinu.

Prodaja automobila u trećem kvartalu je povećana za 27,7 odsto na 103.119 jedinica, što predstavlja povećanje od 22.396 jedinica. Značajan rast prodaje je ostvaren u svim prodajnim područjima, a najveći je u Kini, gde je iznosio svih 67,8 odsto u odnosu na 2010. godinu. Rast u Severnoj Americi iznosi 19,9 odsto, u nordijskoj oblasti 23,6 odsto, a u celoj Evropi 20 odsto. I tržišni udeo na svim tržištima povećan je u odnosu na onaj iz prošle godine.

U septembru je Volvo ostvario novi istorijski rekord od gotovo 42.000 prodatih automobila, što je od Volvoa učinilo najbrže rastući premium brend.

U prvih devet meseci 2011. godine Volvo je prodao 333.865 vozila, što predstavlja poboljšanje od 22,5 odsto u odnosu na 2010. godinu. Za poboljšanje prodaje može se, u prvom redu, zahvaliti jakoj potražnji za modelima S60, V60 i XC60. Nastavlja se i dobra prodaja ekološki DRIVe modela, o čemu svedoči podatak da 29,4 odsto ukupne prodaje u Evropi u trećem kvratalu čine upravo štedljive DRIVe verzije. Odlično se „drži“ i SUV model XC90, čija je prodaja u odnosu na treći kvartal 2010. godine porasla za 10 odsto. XC familije sada čine 35 odsto ukupne prodaje.

Grand Motors

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

BeoVespa 2012

BeoVespa 2012

Na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije (bivši Muzej 25. maja) okupili su se učesnici II skupa ljubitelja Vespi, održanog pod nazivom BioVespa 2012. Bilo je oko 80 učesnika, iz Italije, Crne Gore, Grčke, Bugarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, zemlje domaćina...

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

Lamborghini otvorio ekološku zgradu za razvoj automobila

U fabričkom kompleksu u Sant Agati, kompanija Lamborghini je izgradila novu zgradu, specijalno dizajniranu za razvoj prototipa i predprodukcijskih automobila. Na ceremoniji svečanog otvaranja modernog objekta, prisustvovala je i gradonačelnik Sant Agate, Daniela Occhiali, i italijanski ministar za zaštitu životne sredine, Corrado Clini...

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Carlsson C25 i atraktivna Kineskinja

Nemačka kompanija, koja se proslavila modifikacijama automobila sa trokrakom zvezdom u znaku - Carlsson, predstavila je sopstveni automobil, koji je razvijen na bazi Mercedesove tehnike. Fotografije novog Carlssona C25 i atraktivne kineskinje, nikoga neće ostaviti ravnodušnim...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje