AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai - najbrže rastući automobilski brend u 2011. godini

Hyundai - najbrže rastući automobilski brend u 2011. godini

Hyundai je već drugu godinu za redom automobilski brend koji najbrže raste, na osnovu istraživanja poznate konsultanske kuće ''Interbrand''. Hyundai Motor Company je na listi 100 svetski najpoznatijih  marki zauzeo 61 mesto i u odnosu na prethodnu godinu svoju poziciju poboljšao za čak 4 mesta...

Vrednost brenda Hyundai je u odnosu na prethodnu godinu porasla za čak 19,3 % što je ujedno i najveća stopa rasta vrednosti brenda u poređenju sa 11 automobilskih brendova koji se nalaze među ''100 Best Global Brands''.

Poslednjih godina vrednost brenda Hyundai vrtoglavo raste. Na Interbrandovu listu 100 svetski najpoznatijih marki Hyundai je ušao 2005. godine kada je zauzimao 84. mesto i kada je vrednost brenda iznosila 3,5 milijardi dolara. U 2011. godini Hyundai zauzima 61. mesto među 100 svetski najpoznatijih marki  a procenjena vrednost Hyundai brenda u ovoj godini je čak 6 milijardi dolara.
 
Prosek rasta 11 automobilskih kompanija koje se nalaze među 100 najpoznatijih svetskih marki je 8,1% dok je prosečna stopa rasta svih brendova koji se nalaze među ''100 Best Global Brands'' svega 2,6%. Međutim, vrednost brenda Hyundai je u odnosu na prethodnu godinu porasla za čak 19,3%. Hyundai je više nego udvostručio stopu rasta vrednosti brenda u odnosu na period od pre 2005. godine.

Na povećanje vrednosti Hyundai brenda uticao je pre svega kvalitet Hyundai vozila ali i novi dizajn, bezbednosne  karakteristike, smanjeno emitovanje štetnih gasova i slično. Značajan doprinos rastu vrednosti brenda dala je i nova filozofija kompanije koja se najbolje ogleda u novom sloganu ''New Thinking. New Possibilities.'', finansijski rezultati ali i marketinške aktivnosti koje kompanija Hyundai sprovodi širom sveta.   

Hyundai Auto Beograd

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

Renault Symbioz
Slika nedelje