AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen Privredna vozila su ostvarili znatan porast prodaje

Volkswagen Privredna vozila su ostvarili znatan porast prodaje

Volkswagen Privredna vozila su ostvarili znatan porast prodaje u periodu između januara i septembra 2011. Evropski tržišni lider je isporučio 390,000 lakih dostavnih vozila širom sveta u prvih devet meseci 2011 – 25.5% u poređenju sa istim periodom prethodne godine (Jan - Sep 2010: 310,700)...

“Naš brend nikada ranije nije prodavao toliki broj vozila“, rekao je Harald Schomburg, član Upravnog odbora Volkswagen privrednih vozila za prodaju i marketing.  “I radujemo se stalnom pozitivnom razvoju poslovanja u preostalom periodu ove godine.“

Najprodavaniji model brenda je bio Caddy. Sa isporučenih 118,400 vozila širom sveta (94,300 u prethodnoj godini), ovaj model je dostigao porast od  25.6 %.

Zatim slede modeli T5, sa svojim varijantama, Transporter, Caravelle, Multivan i California, sa porastom od 9.6 % sa 115,700 isporučenih vozila (105,600 u prošloj godini).
 
Sa 26,700 prodatih vozila širom sveta, Crafter je potvrdio svoju tržišnu poziciju (prethodna godina: 26,400). Amarok je utrostručio prodaju do kraja septembra na 47,400 vozila, a Saveiro laki pickup je dokazao da je podjednako uspešan u prodaji u Južnoj Americi, sa porastom od 18.5% na 62,100 isporučenih vozila (52,400 u prethodnoj godini). U Brazilu, klasičan Transporter T2 ima za nijansu manje prodatih vozila i to 19,500 (prethodna godina: 20,200).

“Permanentni uspeh u prodaji naših najprodavanijih modela u 2011. pokazuje da smo mi i naši dileri na pravom putu u istraživanju svih tržišnih potencijala“, rekao je Schomburg. “Naše poslednje serije Amaroka ispunjavaju sva naša očekivanja. Posebno na rastućem tržištu Južne Amerike, mi ostvarujemo izuzetan porast prodaje. I u Zapadnoj Evropi Amarok je uspeo da ostvari petostruko povećanje prodaje.“

U Zapadnoj Evropi, prodaja svih serija modela je porasla za 17.5 % do kraja septembra i to na 211,900 vozila (prethodna godina: 180,300). Najveće tržište ostaje Nemačka, sa prodatih 91,200 vozila (prošle godine: 84,700 vozila, porast od 7.6 %).

U Istočnoj Evropi, prodaja lakih dostavnih vozila je porasla za 43.5 % na 24,900 vozila (prošle godine: 17,300). Na Bliskom i Srednjem Istoku, pod uticajem prodaje u Turskoj, broj isporučenih vozila je porastao za trećinu na 22,300 vozila (prošle godine: 16,900).

Najvažnija regija posle Evrope je još jednom Južna Amerika, sa 30% porasta na 105,000 prodatih vozila (80,600 u prethodnoj godini).

“Dostignuća u prodaji sa stopom rasta sa udvostručenim ciframa potvrđuje našu prodajnu strategiju težnje ka neprekidnom rastu i na tržištima van Evrope, sa modelima proizvedenim za budućnost i dilerskom mrežom koja se fokusira najviše na kupce“, istakao je Schomburg.

Porsche SCG

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

Bjanka Vasilesku - novi generalni direktor InterMol-a u Srbiji

1. jula 2012. godine gđa Bjanka Vasilesku (Bianca Vasilescu) zauzela je mesto novog generalnog direktora InterMol-a, članice MOL grupe. Kompanija InterMol koja nudi potrošačima u Srbiji visokokvalitetne proizvode i uslugu, sada je bogatija za jednog profesionalca sa značajnim regionalnim iskustvom...

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Gymkhana 5: Ken Block ponovo u akciji + VIDEO

Peti deo serijala Gymkhana, preselio se iz Hollywooda u San Francisco. Tema je ista - vozačka veština, koja se u nekim momentima graniči sa umetnošću, kao i glavni glumac - Ken Block, a supersnažni automobil - Ford Fiesta, i ovoga puta bila je opremljena kamerama sa svih strana...

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Fiat Punto Classic - Dizel po ceni LPG verzije

Tokom jula i avgusta kupci najpopularnijeg Fiata u Srbiji mogu da nabave dizel verziju za 7749 evra (u sistemu staro za novo), koliko košta i Punto Classic s pogonom na tečni naftni gas (LPG). Verzija Emotion ABS s benzinskim motorom dostupna je po ceni od 6999 evra, do isteka zaliha!

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Subaru unapredio sportsku verziju Impreza WRX STi

Fudži teška industrija (FHI), poznati japanski proizvođač automobila Subaru počeo je prodaju unapređene verzije modela iz serije Subaru WRX STI. Takmičarska verzija „spec C“ od ovog meseca se prodaje kroz dilersku mrežu Subarua u Japanu i u 4-vratnom obliku karoserije...

Opel lager – svima dostupan!

Opel lager – svima dostupan!

Kompanija Opel je pokrenula novu i potpuno jedinstvenu web lokaciju zahvaljujući kojoj je svim potencijalnim kupcima omogućeno da do svog novog Opel vozila dođu na najlakši i najbrži način do sada...

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

WRC: Volkswagen testira u Fisnkoj + VIDEO

Volkswagen Motorsport je iz svog programa eliminisao Reli Novi Zeland i uputio se u Finsku, kako bi testirao takmičarski automobil VW Polo R WRC. Na testiranju je, pored prvog vozača Sebastiena Ogiera, bio prisutan i slavni Carlos Sainz...

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

Automobilski Stonehenge kao reklama za Škodu Citigo

I London ima svoj Stonehenge, ili ako hoćete Carhenge. Ili još bolje, Citihange. U blizini Tower Bridge-a, stoji zanimljiv krug od olupina automobila, što je deo atraktivne reklamne kampanje češke kompanije Škoda, za mini automobili Citigo...

Renault Symbioz
Slika nedelje