AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe postavila je Karlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji je odmah krenuo sa obavljanjem funkcije...

Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacione programe, a biće odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi sa javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.
 
Lahoz neposredno podređen Emiliu Hereri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe Karlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zameniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prestonici Seul. Lahozov neposredni nadređeni biće Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe.
 
Kia sa novim hibridnim i električnim modelima želi da osnaži svoj ugled “To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cenovno pristupačnog i elektrifikovanog,” rekao je Emilio Herera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Karlos raditi sa marketinškim odeljenjem kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju sa postojećim i potencijalnim klijentima na najefikasnije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcioniše, zajedno sa uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim  za ovu ulogu.”
 
Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Pre dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gde je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje sa CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje delovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia).
 
44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Saragosi, a nakon toga je na red došao i MBA studije u poslovnoj školi u Madridu. Sledilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (Univerzitet Pensilvanija, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na nemačkom.

PR

Renault Fuego slavi 40. rođendan

Renault Fuego slavi 40. rođendan

U martu 1980., coupéi Renault 15 i Renault 17 su ustupili mesto novom modelu nazvanom Fuego: coupéu serijske proizvodnje koji se bazirao na platformi limuzine Renault 18...

Posledice krize u autoindustriji izazvane pandemijom

Posledice krize u autoindustriji izazvane pandemijom

UN prognozira da će pandemija smanjiti svetsku ekonomiju za 3,2 odsto, a dase ekonomska previranja i zastoj prozvodnje u autoindustriji već negativno odražavaju na automobilska tržišta, rečeno je na online konferenciji „SEE Automotive – Connect & Supply“, koju je nedavno organizovao Automobilski klaster Srbije...

Milos Pavlovic - Lamborghini Super Trofeo
Slika nedelje