Opel predstavlja Lenu, novog ambasadora svog brenda
Pobednica Evrovizije 2010. godine Lena Meyer-Landrut iz Nemačke, priredila je iznenađujući jednosatni koncert na završetku Opelovog dana otvorenih vrata u Riselshajmu...
Istovremeno, Alain Visser, Potpredsednik odeljenja prodaje, marketinga i postprodajnih usluga najavio je da će 19-godišnja pevačica koja je postala senzacija preko noći, a koja je poznata prosto po svom imenu, biti novi ambasador Opel brenda.
Leninim koncertom, Opel započinje novu kampanju sa ciljem dodavanja nove energije brendu. Pored uobičajenih metoda, poput reklamnih kampanja, Opel će se takođe usredsrediti na nove kanale komunikacije poput društvenih medija. Plan aktivnosti donosi pregršt različitih inicijativa, koje će Opel preduzimati korak po korak.
Važan deo aktivnosti biće u oblasti muzike i zabave: najemocionalnijoj formi komunikacije. Veza sa Lenom, pomoći će pozicioniranju Opel brenda u ovom uticajnom polju komunikacija.
“Veoma smo srećni što naš brend ima tako sjajnog predstavnika. Lena je mlada, živa žena, koja u naš brend unosi uzbuđenje. Mi naprosto odlično pašemo. Muzika je najemocionalniji način naše komunikacije. Opelov dizajnerski jezik je najemocionalniji na tržištu. Lenin neobičan karakter se dobro slaže sa nama ”, Visser je poručio uzbuđenoj publici pred Lenin koncert.
Odlučujuće za Lenin izbor za Opelovog ambasadora bio je njen snažan stil, neobičan talenat, kao i strast koju unosi u svoju muziku. Dugoročna saradnja sa Lenom uključuje podršku u pripremama za Pesmu Evrovizije 2011. Lena će podržati Opel kao ambasador brenda, kroz različite inicijative koje se odnose na brend i proizvod.
Opel PR