AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Tata Nano lako zapaljiv

Tata Nano lako zapaljiv

Najjeftiniji automobil na svetu, Tata Nano, opet privlači veliku pažnju javnosti. Ali, ovoga puta u pitanju je negativna reklama, jer indijski model ima problem. Nekoliko automobila, u kratkom vremenskom periodu je nestalo u plamenu...

Prvi automobil Tata Nano izgoreo je u oktobru prošle godine, u glavnom gradu Indije New Delhi. Sledeći primerak najjeftinijeg automobila na svetu izgoreo je u martu mesecu tekuće godine, u Bombay-u. Nedavno je u plamenu nestao još jedan primerak Tata Nano, ponovo u glavnom gradu Indije, a samo nekoliko meseci nakon što je Tata proučavala uzroke požara na prethodnim modelima. Indijski proizvođač automobila istakao je da je sve u redu i da na automobilu ne postoji greška.

Prema pisanju dnevnika India Times, automobil je počeo da gori na parkingu, u trenutku kada je njegov vlasnik, sudija vrhovnog suda, Partick John.

"Sedeo sam u automobilu i čekao, kada su odjednom počele da lete iskre iz motorskog prostora. Srećom, uspeo sam da izađem iz automobila. Ne smem ni da pomislim šta bi se dogodilo da nisam uspeo da izađem, jer ceo automobil je izgoreo za dva minuta." - izjavio je Patrick John.

Kompanija Tata istog dana je objavila saopštenje u kojem kaže da će odmah početi rad na analizi uzroka koji su doveli do požara. Ali, zaposleni u indijskoj kompaniji odmah su pokušali krivicu da prebace na vlasnika. Prema oceni nekih stručnjaka, požar je izazvala instalacija audio sistema ili elektroinstalacija kontrole prozora.

Svi se radujemo da će Tata Nano stići i u evropske salone, pa i kod nas. Ali, poznato je da najjeftiniji automobil nije i najbolji. Indijski stručnjaci moraće da otkriju i eliminišu uzroke koji dovode do požara. Do tada, Tata Nano je za nas "lako zapaljiv proizvod"!

Model Tata Nano je automobil kojeg svaki Indijac može priuštiti za samo 100.000 Rupija, odnosno 1.735 Eura i koji će predstavljati okretnicu motorizacije u Indiji, ali i budućnosti kompanije Tata Group. Automobil nudi pet mesta, a pokreće ga dvocilindrični agregat zapremine 623 cm3, koji razvija 24 kW. Obrtni moment se prenosi preko 4-stepenog manuelnog menjača. Automobil meri 3,1 m dužine, 1,5 širine i 1,6 m visine. Zapremina rezervoara za gorivo iznosi 30 litara, a prosečna potrošnja goriva 4,3 litra na 100 pređenih kilometara.

Izvoz ovog automobila na druga svetska tržišta Tata ne planira sve do 2011. godine, ali ne treba zaboraviti da u Indiji trenutno živi preko 1,1 milijardi ljudi i da ova zemlja trenutno predstavlja veoma bitno tržište za sve robe. Iako su ranija predviđanja govorila da će novi najjeftiniji automobil na svetu biti izrađen od plastike, Tata Nano izrađen je od metala.

VIDEO:



Automagazin.rs

 

Toyota je najbolji globalni ekološki brend u 2013. godini

Toyota je najbolji globalni ekološki brend u 2013. godini

Toyota je i ove godine u godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi“,  izdatom od strane agencije „Interbrand“, potvrdila svoj vodeći položaj, treću godinu zaredom. Glavna metodologija prilikom sastavljanja ovog izveštaja je utvrđivanje razlike između kompanijskih ekoloških performansi i stvarnih mera zaštite životne sredine.

Volvo na Nacionalnom danu Švedske

Volvo na Nacionalnom danu Švedske

U neobičnom, prigodno uređenom ambijentu, na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije, 6. juna je obeležen Nacionalni dan Švedske. Među tradicionalnim učesnicima proslave bila je kompanija Volvo d.o.o. - ove godine u ulozi sponzora...

Starovremenska vozila - Veteran Voždovac 2013

Starovremenska vozila - Veteran Voždovac 2013

Po tradiciji, članovi Auto moto kluba „Veteran-Voždovac“ okupili su se sredinom meseca juna na parkingu ispred opštine Voždovac. Auto moto klub „Veteran-Voždovac“ je najstariji klub starovremenskih vozila u bivšoj Jugoslaviji...

Agencija za bezbednost saobraćaja - Demanti

Agencija za bezbednost saobraćaja - Demanti

Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije je u ponedeljak, 17. juna 2013. godine na konferenciji za novinare promovisala televizijski spot koji je snimljen na inicijativu Agencije i u saradnji sa kabinetom predsednika Republike Srbije, Tomislava Nikolića. Ideja za kampanju se javila nakon istraživanja Agencije o upotrebi sigurnosnih pojaseva u Srbiji...

Vežimo pojas - Poštujmo život! (video)

Vežimo pojas - Poštujmo život! (video)

Agencijа zа bezbednost sаobrаćаjа tokom 2012. godine, sprovelа je istrаživаnje o korišćenju sigurnosnih pojаsevа tokom vožnje u Srbiji. Rezultаti istrаživаnjа pokаzuju dа 61% vozаčа motornih vozilа vezuje pojаs, 58% putnikа nа mestu suvozаčа i svegа 3% putnikа nа zаdnjem sedištu...

Opel Karavan u Novom Sadu

Opel Karavan u Novom Sadu

Opel Karavan sastavljen od starovremenskih vozila i nove game, je u subotu 15. juna isperd Opelovog dilerstava – BelCar, posetio Novi Sad uz prisustvo brojnih novinara, prijatelja i partnera Opela...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje