AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia partner fudbalske UEFA Europa League

Kia partner fudbalske UEFA Europa League

Kia Motors je u Ženevi svečano potpisala partnerstvo s evropsko krovnom fubalskom organizacijom UEFA i biće zvanični partner UEFA Europa League...

Kia partner fudbalske UEFA Europa League

Trogodišnje partnerstvo počinje od sezone 2018/19 i trajaće do finalne utakmice Evropske lige 2021. godine.


Najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu


UEFA Europa League je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje 48 klubova iz 55 evropskih zemalja, dok njegova globalna televizijska publika kumulativno broji čak milijardu pregleda. Kao zvanični partner Kia Motors će isporučivati flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica Evropske lige 2019., 2020. i 2021. godine. Vozila Kia će se koristiti za prevoz službenih osoba i važnih gostiju.


Mladi fudbaleri mogu učestvovati u takmičenju za službenog nosača lopte na utakmicama


Kia će takođe pozvati hiljade obožavalaca na utakmice Evropske lige. 205 mladih fudbalera iz cele Evrope imaće čast predstavljati zvaničnog nosača lopte na utakmicama i tako tokom čitave sezone iskusiti uzbudljivost UEFA Europa League. Kia će na svojim globalnim digitalnim marketinškim kanalima fudbalskim entuzijastima pokušati približiti takmičenje.


"Svečanost povodom potpisivanja partnerstva slavi početak nove i uzbudljive ere za Kiju i UEFA-u. Veoma nas raduje da smo postali zvanični partner UEFA Europa League za sljedeće 3 sezone, čime nastavljamo našu dugogodišnju vezu s najpopularnijim sportom, ne samo u Evropi nego u celom svetu," rekao je Yong-Won Cho, viši potpredsednik i šef marketinga u Kia Motors Corporation. "UEFA Europa League nam predstavlja odličnu platformu pomoću koje ćemo se još bolje povezati s fanovima fudbala širom sveta i tako ojačati Kijinu prepoznatljivost kao uzbudljiv, dinamičan brend za mlade u srcu."


"U partnerstvu s Kijom uskoro ćemo krenuti s prvom sezonom Evropske lige, koja je najveće fudbalsko klupsko takmičenje u Evropi – sa 28 zemalja u grupnoj fazi takmičenja. Takmičenje takođe predstavlja fubalere iz svih krajeva sveta, zato jedva čekamo saradnju s Kijom pri uspostavljanju masovnog angažmana fanova," rekao je Peter Willems, šef marketinških aktivnosti i partnerstava u UEFA Events SA. "Zajedno ćemo iskoristiti snagu iznenađenja stvaranjem prve globalne UEFA Europe League turneje s pobedničkim peharom, koji će biti fantastična prilika za promociju takmičenja i vrednosti brenda Kia. Takmičenje tokom cele sezone dopire do čak milijarde televizijskih gledalaca, od kojih čak 45% živi izvan Evrope, zato smo partneru kao što je Kia Motors omogućili tako velik domet."


UEFA ambasador i fudbalska legenda Hernan Crespo dodao je, "Ja sam veliki fan Evropske lige. Na nastupanje u tom takmičenju me vežu fantastične uspomene i čak podizanje ikoničnog pehara 1999. godine. Takmičenje je sve jače, a sada će se uz podršku Kije, dodatno unaprediti. Kiji i UEFA-i želim uspešan početak ovog fantastičnog partnerstva."


Grupna faza UEFA Europa League u sezoni 2018/19 počinje 20. septembra 2018., dok faza na ispadanje kreće 14. februara 2019. godine. Finalna utakmica je 29. maja 2019. na olimpijskom stadionu u Baku-u, u Azerbejdžanu, gde će Kia provoditi različite aktivnosti s kojima će povećati uzbuđenje i nezaboravno iskustvo ljubitelja fudbala.


PR

Najviša ocena za bezbednost novog Lexusa NX

Najviša ocena za bezbednost novog Lexusa NX

Značajan paket naprednih sistema za bezbednost i pomoć vozaču, koji je primenjen na potpuno novom modelu Lexus NX, omogućio je ovom luksuznom SUV modelu srednje veličine da dobije maksimalnih pet zvezdica koje dodeljuje Euro NCAP, nezavisna evropska grupa za testiranje bezbednosti vozila...

Dacis u saradnji sa UTMB World Series

Dacis u saradnji sa UTMB World Series

U automobiliskom svetu je Dacia na glasu kao marka koja utire nove puteve: bukvalno i u prenesenom smislu. Pragmatičan pristup kao i moderan, jednostavan i robustan dizajn, Daciji su omogućili da se fokusira na ono što je kupcima zaista bitno: pristupačne cene i uživanje u životu...

Euro Sumar - Suzuki Vitara odmah po uplati

Euro Sumar - Suzuki Vitara odmah po uplati

Jedan od retkih automobila na domaćem tržištu koji se može preuzeti odmah po okončanju finansijskih formalnosti. Informacija koja se, poslednjih meseci, zaista retko čuje na ovim prostorima - „plati i vozi automobil“, stiže iz Euro Sumara, ovlašćenog uvoznika i servisera Suzuki automobila i motocikala...

Posebno izdanje Nissan JUKE unosi prefinjenost u segment malih crossovera

Posebno izdanje Nissan JUKE unosi prefinjenost u segment malih crossovera

Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovisao posebne performanse Juke-a. Za tu priliku je pripremljena i posebna lokalna verzija sa paketom spoljašnje  personalizacije Hiiro kao i posebna Juke kampanja koja najavljuje bioskopsku premijeru novog Betmena, najiščekivanijeg filma ove godine...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje