AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Hyundai Motor je 35. najveći brend u svetu, prema najnovijoj rang listi koju je objavila specijalizovana kompanija ,,Interbrand’’. Na tu poziciju je dospela prestizanjem četiri renomirana brenda u proteklih godinu dana...

Uprkos još jednoj godini punoj izazova za automobilsku industriju, globalna vrednost brenda kompanije Hyundai Motor je porasla za 11,1% i dostigla vrednost od 12,55 milijardi dolara, čime je kompanija obezbedila svoje mesto među najvećim brendovima na planeti. Korejska kompanija je takođe napredovala za jedno mesto i to na šestu poziciju u svetskoj automobilskoj industriji. Našla se među prvih 10 brendova, ispred komapanija Audi, Volksvagen, Nissan i Porsche, kao i na četvrtoj poziciji najvrednijih brendova iz oblasti automobilskih brendova.

Hyundai Motor konstantno održava prodaju od pet miliona jedinica, što je u mnogome potpomognuto uspešnim lansiranjima modela Creta , Sonata i Tucson. Istovremeno, Hyundai Motor jača svoju poziciju modernog premijum brenda kroz razdvajanje i različitost Hyundai i Genesis brend identiteta. Očekuje se da kompanija Hyundai Motor postigne još bolje rezultate svojim hibridnim-električnim modelom vozila IONIQ, kao i novim modelima visokih performansi, sa oznakom ,,N’’.

Gospodin Wonhong Cho, izvršni potpredsednik kompanije Hyundai Motor je izjavio: „Jedan potpuno nov model automobila u samo par godina može biti zastareo, zbog toga se jednostavno ne možemo isključivo ograničiti na ekološka vozila. Da bi se održala stopa rasta, kao globalni brend moramo razmisliti o tradicionalnom načinu poslovanja i poslovnog modela. Mi sebe ne vidimo samo kao automobilsku kompaniju, već i kao kompaniju koja pruža svojim klijentima i uslugu. Sa IONIQ projektom ćemo postaviti novu paradigmu i dalje učvrstiti poziciju kompanije Hyundai Motor kao jednu od najvrednijih svetskih brendova.“

Potvrđujući dostignuće kompanije, gospodin Mike Rocha, globalni direktor za procenu vrednosti brenda iz Interbranda je rekao: „Tokom protekle godine, Hyundai je još jednom redefinisao svoje granice uvođenjem IONIQ modela. Uvođenjem linije Genesis i pružanjem inovativnih iskustava kao što su Hyundai Motorstudio Digital postignuta je bolja prepoznatljivost identiteta brenda. Radujemo se narednoj godini rasta za Hyundai kao preteče buduće mobilnosti. "
Šireći dalje domet brenda, Hyundai Motor je u septembru 2015-te lansirao svoj podbrend, sa oznakom 'N', koja je namenjena modelima automobila visokih performansi. Cilj je da intuitivna vozila visokih performansi, koja su zabavna za vožnju, budu dostupna i širem krugu kupaca. Modeli RM16, Hyundai N 2025 Vision, Gran Turismo i RN30 koncepti predstavljeni u 2016. godini koji su inspirisani strašću brenda ka visokim performansama prerašće u prvi model, Hyundai N model.

Hyundai Motor - rangiranje brenda u zadnjih deset godina ( Interbrand)


Godina Ukupno Vrednost brenda ($bn)


2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1

Automobilska industrija top 10 za 2016.


Rang Kompanija Vrednost brenda ($bn)


1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5
4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

Rangiranje ,,Interbrand-a’’ se izračunava uzimajući u obzir finansijske bilanse stanja kompanija u kombinaciji sa marketinškim aktivnostima, takođe uzimajući u obzir i potencijalni profit svakog brenda.

 

PR

 

Rekordna godina Kije u Srbiji

Rekordna godina Kije u Srbiji

Prema zvaničnim podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije o broju novoregistrovanih putničkih vozila u 2021. godini u Srbiji, Kia vozila zauzela su peto mesto među ukupno 46 marki automobila koje su registrovane u našoj zemlji...

2 miliona Dacia Dustera - iza kulisa priče o uspehu

2 miliona Dacia Dustera - iza kulisa priče o uspehu

Dacia je priča u kojoj jedan uspeh vodi ka drugom. Nakon rođenja Logana 2004., druga buduća zvezda je došla na automobilski svet 2010.: Duster. Legendarni proizvod koji je SUV vozila učinio popularnim i pristupačnim, osvojio je mnoge puteve, od hladalig Sibira do Marokanske pustinje...

Putevi Srbije: 15.529 vozila prošlo kroz naplatnu stanicu Pakovraće

Putevi Srbije: 15.529 vozila prošlo kroz naplatnu stanicu Pakovraće

U prvih 48 sati od puštanja u saobraćaj nove deonice autoputa E-763, od Preljine do Pakovraća, kroz novu naplatnu stanicu „Pakovraće“  prošlo je 15.529  vozila dok je kroz naplatnu stanicu „Preljina“  prošlo 10.529 vozila, što je za 40,8% manje u poređenju sa istim periodom prošle godine...

osmrtnicama ljubuški umrli ljubuški livno umrli osmrtnice grude smrtovnice sarajevo osmrtnice smrtovnice osmrtnicama smrtovnice sarajevo smrtovnice visoko smrtovnice tuzla lektire lektira jastuci madraci cvijeće horoscope umrli vicevi sanovnik horoskop knjige recepti kalkulator

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje