AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Prateći potrebe savremenih porodica i mladih koji svoje putovanje organizuju preko interneta, kao i svih onih koji žele da dobiju veću vrednost za svoj novac, nova divizija AS Direct, AS neživotnog osiguranja, od danas je omogućila kupovinu putnog osiguranja preko interneta...

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

"Adriatic Slovenica je društvo za osiguranje sa tradicijom, ali takođe smo i društvo koje želi svojim klijentima da pruži moderne sadržaje koje zahteva današnji tempo života. U Sloveniji sklapamo osiguranja preko interneta još od 2004. godine, a osiguranje putem mobilnog telefona od 2012. godine. Za nas je Srbija vrlo važno tržište, zato smo se odlučili da tako moderan pristup osiguranju ponudimo i klijentima u Srbiji," istakao je Gabrijel Škof, predsednik uprave Adriatic Slovenica.

AS Direct putno zdravstveno osiguranje donosi korisnicima svojih usluga prednosti kroz niz pogodnosti. Umesto cene osiguranja za jedno desetodnevno letovanje AS Direct polisa po istoj ceni važi za 30 dana boravka u inostranstvu u toku godine osiguranja. Osiguravajuće pokriće važi bez izuzetka i po istoj ceni za sve zemlje sveta, a suma osiguranja je do 35.000 €, i uključuje besplatno pokriće i osiguranje za decu do 18 godina. Ova usluga osiguranja dostupna je samo preko internet stranice www.as-direct.rs, koja ima moderan sistem zaštite podataka preko HTTPS/SSL enkripcije, što je omogućilo sigurnost svih unetih podataka, ali i plaćanje karticama - VISA, Master i Maestro. Dodatna pogodnost je plaćanje putem mobilnog bankarstva, odnosno SMS porukom, za sve korisnike Telekom Srbije mreže.

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

AS Direct putno zdravstveno osiguranje predstavlja komfornu uslugu za sve one koji cene svoje vreme i novac: ceo postupak naručivanja i kupovine polise obavlja se u 4 koraka, a vremenski dobijanje polise je za manje od 2 minuta i potpuno je jednostavno. Korisnik kreira polisu prema svojim potrebama i u krajnjem procesu dobija važeće putno zdravstveno osiguranje na svoju mejl adresu, a da nije ni otišao u turističku agenciju ili na šalter osiguravajućeg društva.


Jacob Westerlaken, član uprave Adriatic Slovenice, istakao je da je glavni cilj napraviti osiguranje jednostavno i da je potrebno prilagoditi se prodajnim kanalima za različite vrste osiguranja. "U Sloveniji smo prvo osiguravajuće društvo koje je ponudilo apsolutno novi, sveži i inovativi pristup prodaji," dodao je Westerlaken.

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Kao osiguranje koje donosi inovacije na tržištu, AS Direct divizija je uvođenjem on line kupovine, prateći zahteve i potrebe korisnika putnog zdravstvenog osiguranja i tržišta, izašla u susret ljubiteljima internet prodaje i tako omogućila još jedan način za jednostavnu i brzu kupovinu kvalitetnog proizvoda osiguranja. Pored tog proizvoda na identičan način moguće je obezbediti i uslugu auto asistencije na putu, izjavio je Darko Pravik, direktor sektora za prodaju osiguranja u AS osiguranju.

Osvrćući se na konkurentnost AS Direct on line putnog zdravstvenog osiguranja Bojan Vujčić, vođa projekta AS Direct istakao je: „Osnovna prednost je definitivno trajanje putnog zdravstvenog osiguranja u periodu od jedne godine sa obimom pokrića od 30 dana, za cenu koju su osiguranici do sada plaćali za 10 dana ili za jedno letovanje. Smatramo da smo ovim ponudili nešto što je zaista potrebno potencijalnim klijentima. Ugovaranjem porodične polise premiju plaćaju samo odrasle osobe, za decu do 18 godina osiguranje je potpuno besplatno. Autoasistencija AS Direct je usluga namenjena vozačima u slučaju kvara, nezgode, krađe vozila, potrebe zamenskog vozila, dostave goriva, besplatnog šlepanja do 250 kilometara u Srbiji. Za vozače koji su najviše na putu u gradovima pripremili smo autoasistenciju Moj Grad. A za one, koji se često kreću po relacijama u celoj Srbiji, paket Moja Srbija je najbolje rešenje.“

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Da je tržište dobilo kvalitetnog partnera na polju osiguranja pokazuje i saradnja sa Olimpijskim komitetom Srbije, jer je AS Neživotno osiguranje postalo zvanično osiguranje olimpijskog tima i srebrni sponzor “MI SMO TIM RIO 2016“.

AS DIRECT on line osiguranje

AS Direct predstavlja potpuno inovativan pristup u on line prodaji osiguranja. Prilagođen je potrebama savremenog čoveka i odlikuju ga jednostavna upotreba, brzina i komfor u ugovaranju osiguranja.

Razvijen je kao posebna divizija za prodaju osiguranja u AS Neživotnom osiguranju a.d.o. Beograd (www.as-osiguranje.rs) u cilju da usluge osiguranja podigne na viši nivo kvaliteta.

AS Neživotno osiguranje a.d.o. Beograd je osnovano od strane renomirane slovenačke osiguravajuće kompanije Adriatic Slovenica d.d. (www.adriatic-slovenica.si).

Kombinacija koja se sastoji od dugogodišnjeg iskustva iz oblasti osiguranja u nekoliko zemalja i velikog znanja u on line osiguranju, čini AS Direct lojalnim i pouzdanim partnerom u Srbiji.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Noćni  vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Noćni vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Protekli vikend u Beogradu je bio u stilu Lancia Ypsilon Elefantino. Boja noći nikada nije bila samo pitanje estetike za Ypsilon. Inače boja je ključni deo filozofije proizvoda zasnovane na eleganciji, glamuru, ličnosti, igri, kreativnosti, stilu i širokom spektru mogućnosti za prilagođavanje...

Šokantno: Ukradeni BMW X6 pronađen u prtljažniku kombija

Šokantno: Ukradeni BMW X6 pronađen u prtljažniku kombija

Kradljivci automobila su vremenom postali veoma domišljati i kreativni. Najnoviji primer je rumunski vozač, čija je ideja transportovanja modela BMW X6 zaprepastila carinike u Mađarskoj. On je rastavio X6 na najsitnije delove i smestio ga u Volkswagen LT sa zatamljenim staklima...

Sve zbog alkohola: udes Ferrarija 458 Italia i Hyundaija Accent

Sve zbog alkohola: udes Ferrarija 458 Italia i Hyundaija Accent

U Sjedinjenim Američkim Državama, proteklog vikenda se dogodila neobična saobraćajna nesreća, u kojoj su glavnu ulogu igrali alkohol, Ferrari 458 Italia i Hyundai Accent. Prema tvrdnjama očevidaca, vozač Hyundaija bio je pod uticajem alkohla i na jednoj raskrsnici nije dao prednost belom Ferrariju...

BMW 2 Convertible prvi put bez maske

BMW 2 Convertible prvi put bez maske

Pre dva dana, u Nemačkoj je snimljen budući model minhenskog proizvođača - BMW serije 2 Convertible, koji će dobiti sklopivi platneni krov. Automobil je bio minimalno zamaskiran, što znači da je realno da očekujemo njegovu premijeru na autosalonu u Parizu 2014 (14.-19. oktobar)...

Volvo prodao više od 500.000 primeraka modela XC60

Volvo prodao više od 500.000 primeraka modela XC60

Volvo XC60, najprodavaniji Volvo automobil od 2009. godine, u aprilu je premašio brojku od 500.000 prodatih primeraka. Sjajan rezultat, s obzirom na to da je XC60 premium SUV model. Odlični prodajni rezultati modela XC60 još jedan su pokazatelj snažnog rasta Volvoa u proteklom razdoblju, kao i najava blistave budućnosti...

ABT Audi S8 - Luksuzna raketa sa 640 KS

ABT Audi S8 - Luksuzna raketa sa 640 KS

Serijski Audi S8 ima veliku snagu, ali u isto vreme velike dimenzije i masu. Zato su stručnjaci u kompaniji ABT Sportsline odlučili da ulože dodatno znanje i energiju kako bi superluksuzna limuzinu pretvorili u raketu na točkovima...

Rikardo Kaka preuzeo Hyundai Santa Fe

Rikardo Kaka preuzeo Hyundai Santa Fe

Hyundai Motor, zvanični FIFA partner, isporučio je automobil Santa Fe Ricardu Kaki, svom brend Ambasadoru za FIFA šampionat 2014. godine u Brazilu. Kaka, koji je izabran za svetskog igrača broj jedan, i dobitnik nagrade ,,Ballon d' Or" za 2007. godinu, će igrati ključnu ulogu u izgradnji odnosa između Hyundai Motor kompanije i fudbalskih navijača širom sveta.

Renault Symbioz
Slika nedelje