AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Prateći potrebe savremenih porodica i mladih koji svoje putovanje organizuju preko interneta, kao i svih onih koji žele da dobiju veću vrednost za svoj novac, nova divizija AS Direct, AS neživotnog osiguranja, od danas je omogućila kupovinu putnog osiguranja preko interneta...

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

"Adriatic Slovenica je društvo za osiguranje sa tradicijom, ali takođe smo i društvo koje želi svojim klijentima da pruži moderne sadržaje koje zahteva današnji tempo života. U Sloveniji sklapamo osiguranja preko interneta još od 2004. godine, a osiguranje putem mobilnog telefona od 2012. godine. Za nas je Srbija vrlo važno tržište, zato smo se odlučili da tako moderan pristup osiguranju ponudimo i klijentima u Srbiji," istakao je Gabrijel Škof, predsednik uprave Adriatic Slovenica.

AS Direct putno zdravstveno osiguranje donosi korisnicima svojih usluga prednosti kroz niz pogodnosti. Umesto cene osiguranja za jedno desetodnevno letovanje AS Direct polisa po istoj ceni važi za 30 dana boravka u inostranstvu u toku godine osiguranja. Osiguravajuće pokriće važi bez izuzetka i po istoj ceni za sve zemlje sveta, a suma osiguranja je do 35.000 €, i uključuje besplatno pokriće i osiguranje za decu do 18 godina. Ova usluga osiguranja dostupna je samo preko internet stranice www.as-direct.rs, koja ima moderan sistem zaštite podataka preko HTTPS/SSL enkripcije, što je omogućilo sigurnost svih unetih podataka, ali i plaćanje karticama - VISA, Master i Maestro. Dodatna pogodnost je plaćanje putem mobilnog bankarstva, odnosno SMS porukom, za sve korisnike Telekom Srbije mreže.

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

AS Direct putno zdravstveno osiguranje predstavlja komfornu uslugu za sve one koji cene svoje vreme i novac: ceo postupak naručivanja i kupovine polise obavlja se u 4 koraka, a vremenski dobijanje polise je za manje od 2 minuta i potpuno je jednostavno. Korisnik kreira polisu prema svojim potrebama i u krajnjem procesu dobija važeće putno zdravstveno osiguranje na svoju mejl adresu, a da nije ni otišao u turističku agenciju ili na šalter osiguravajućeg društva.


Jacob Westerlaken, član uprave Adriatic Slovenice, istakao je da je glavni cilj napraviti osiguranje jednostavno i da je potrebno prilagoditi se prodajnim kanalima za različite vrste osiguranja. "U Sloveniji smo prvo osiguravajuće društvo koje je ponudilo apsolutno novi, sveži i inovativi pristup prodaji," dodao je Westerlaken.

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Kao osiguranje koje donosi inovacije na tržištu, AS Direct divizija je uvođenjem on line kupovine, prateći zahteve i potrebe korisnika putnog zdravstvenog osiguranja i tržišta, izašla u susret ljubiteljima internet prodaje i tako omogućila još jedan način za jednostavnu i brzu kupovinu kvalitetnog proizvoda osiguranja. Pored tog proizvoda na identičan način moguće je obezbediti i uslugu auto asistencije na putu, izjavio je Darko Pravik, direktor sektora za prodaju osiguranja u AS osiguranju.

Osvrćući se na konkurentnost AS Direct on line putnog zdravstvenog osiguranja Bojan Vujčić, vođa projekta AS Direct istakao je: „Osnovna prednost je definitivno trajanje putnog zdravstvenog osiguranja u periodu od jedne godine sa obimom pokrića od 30 dana, za cenu koju su osiguranici do sada plaćali za 10 dana ili za jedno letovanje. Smatramo da smo ovim ponudili nešto što je zaista potrebno potencijalnim klijentima. Ugovaranjem porodične polise premiju plaćaju samo odrasle osobe, za decu do 18 godina osiguranje je potpuno besplatno. Autoasistencija AS Direct je usluga namenjena vozačima u slučaju kvara, nezgode, krađe vozila, potrebe zamenskog vozila, dostave goriva, besplatnog šlepanja do 250 kilometara u Srbiji. Za vozače koji su najviše na putu u gradovima pripremili smo autoasistenciju Moj Grad. A za one, koji se često kreću po relacijama u celoj Srbiji, paket Moja Srbija je najbolje rešenje.“

AS Direct: Inovativno on-line putno zdravstveno osiguranje

Da je tržište dobilo kvalitetnog partnera na polju osiguranja pokazuje i saradnja sa Olimpijskim komitetom Srbije, jer je AS Neživotno osiguranje postalo zvanično osiguranje olimpijskog tima i srebrni sponzor “MI SMO TIM RIO 2016“.

AS DIRECT on line osiguranje

AS Direct predstavlja potpuno inovativan pristup u on line prodaji osiguranja. Prilagođen je potrebama savremenog čoveka i odlikuju ga jednostavna upotreba, brzina i komfor u ugovaranju osiguranja.

Razvijen je kao posebna divizija za prodaju osiguranja u AS Neživotnom osiguranju a.d.o. Beograd (www.as-osiguranje.rs) u cilju da usluge osiguranja podigne na viši nivo kvaliteta.

AS Neživotno osiguranje a.d.o. Beograd je osnovano od strane renomirane slovenačke osiguravajuće kompanije Adriatic Slovenica d.d. (www.adriatic-slovenica.si).

Kombinacija koja se sastoji od dugogodišnjeg iskustva iz oblasti osiguranja u nekoliko zemalja i velikog znanja u on line osiguranju, čini AS Direct lojalnim i pouzdanim partnerom u Srbiji.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Limitirana edicija modela Renault Megane, koja ima za cilj da povrati titulu najbržeg automobila sa pogonom na prednje točkove na stazi Nürburgring Nordschleife, zvanično je predstavljena. Ima deset konjskih snaga više od standardnog modela i seriju tehničkih promena...

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia Motors America (KMA), koja ove godine slavi 20. godišnjicu poslovanja u SAD, i u aprilu je nastavila odlično prodavši 53.676 vozila, što je povećanje od 13 odsto u odnosu na april 2013, a u prvom ovogodišnjem kvartalu su prodali 7% više nego u istom razdoblju prošle godine (I-IV 2014.: 186.682 vozila, I-IV 2013.: 174.488 vozila).

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta je u prvom kvartalu 2014. bila najprodavaniji mali automobil u Evropi, sa 85.639 prodatih vozila. Ford Fiesta postaje sve jača: posle dve uzastopne godine kao najprodavaniji evropski mali automobil, prodaja ovog modela u prva tri meseca 2014...

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Kompanija Opel predstavila je novog ambasadora svog brenda za 2014. i 2015. godinu, Vlatka Stefanovskog, koji je jedan od najpopularnijih i najvoljenijih muzičara naših prostora.  Vlatko Stefanovski će biti zaštitno lice Opelovih kampanja u Srbiji i Makedonij i zaštitni glas Opelovih kampanja u rodnoj Makedoniji.

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje