AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara je sada već tradicionalno Upravi saobraćajne policije donirala alkometre najsavremenije generacije, kako bi podržala efikasniju kontrolu saobraćaja...

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare uručila je deset najsavremenijih alkometara sa integrisanim GPS modulom, Bobanu Milinkoviću, zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije. Već tokom prve večeri Beer fest-a pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na Novom Beogradu. Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone što je ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

„Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se sprovode sa ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli su da se procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje, iz godine u godinu. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9% u 2015. godini, pao na 10,3% u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4%. Kampanja „Kad pijem ne vozim“ je tokom prethodnih 13 godina dala je značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata.“ izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.

Poziv na odgovorno konzumiranje - Kad pijem ne vozim!

„Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivacijama na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima,“ rekla je Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare.

Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje „ Kad pijem ne vozim“ poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.


Ove godine kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.


PR

Putevi Srbije - pojačan intenzitet sabraćaja

Putevi Srbije - pojačan intenzitet sabraćaja

JP „Putevi Srbije" obaveštava javnost da se zbog povratka  građana sa godišnjih odmora, tokom predstojećeg vikenda koji je jedan od frekventnijih u godini, očekuje povećan intenzitet saobraćaja na svim putnim pravcima u Republici Srbiji...

LG i SoundHound zajedno za još bolje glasovne tehnologije

LG i SoundHound zajedno za još bolje glasovne tehnologije

Kompanija LG Electronics (LG) potpisala je sporazum sa kompanijom SoundHound, poznatoj po razvoju glasovne veštačke inteligencije. Glavni cilj je zajednički razvoj napredne glasovne AI tehnologije, za sledeću generaciju sistema za informisanje i zabavu u vozilima...

Renault Symbioz
Slika nedelje