AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rekordna prodaja Lexusa u Evropi

Rekordna prodaja Lexusa u Evropi

Petu godinu zaredom, Lexus beleži veliki rast prodaje na evropskom tržištu. Prethodna godina završena je sa 76.188 prodatih vozila, što je najbolji rezultat u Evropi svih vremena!

Čak 95 procenata plasmana u zapadnoj i centralnoj Evropi čine vozila s hibridnim pogonom. Prethodna 2018. bila je najbolja godina za Lexus u Evropi. Prodato je 76.188 vozila (dva odsto više nego u 2017. godini), što je novi rekord ovog Luksuznog brenda i ujedno peta godina s uzastopnim rastom prodaje. Za poslednjih pet godina prodaja je porasla za čak 76 procenata.


Lexusove perjanice, modeli LS i LC, zabeležili su izuzetan rezultat u prethodnoj godini. Prodaja nove generacije LS-a, lansiranog decembra 2017, porasla je za čak 552 odsto u 2018. i dostigla nivo od 1075 primeraka, dok je luksuzni kupe LC imao plasman od 689 jedinica i na taj način zabeležio rast od 17 procenata.

Rekordna prodaja Lexusa u Evropi

Lexus NX, SUV srednje veličine, ponovo je bio bestseler brenda u Evropi sa 29.508 primeraka, što je rast u odnosu na 2017. od 6%. Veći RX drugi je na listi uspešnosti sa 18.847 jedinica, nastavljajući na taj način uspešnu priču tog modela lansiranog 2015. i proširenu novom RX L varijantom sa sedam sedišta u 2018. Podržan osveženjem krajem 2017, kompaktni „hečbek“ CT takođe je demonstrirao snažne „performanse“ i dostigao obim od 9131 primerak (+3% u odnosu na 2017).


S rekordnih 45.675 prodatih „hibrida“ u Evropi, Lexus nastavlja trend „elektrifikacije“ u premijum delu tržišta. Modeli s hibridnim pogonom činili su čak 95 odsto prodaje u zapadnoj i centralnoj Evropi tokom 2018.


„Predstavljanjem dva nova važna modela, Lexus ES poslovnog sedana i UX kompaktnog krosovera, 2019. obećava dalji rast Lexusa u Evropi, na našem putu do planiranih 100.000 prodatih vozila u 2020.“ - istakao je Pascal Ruch, čelnik Lexusa Evropa.


PR

Toyota Corolla 2023

Toyota Corolla 2023

Malo je automobila koji mogu da imaju bolje preduslove za uspeh od Toyote Corolle, modela čija se oznaka našla na više vozila širom sveta od bilo koje druge...

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Kijina prodaja u maju u Evropi porasla za 9,8%

Najnoviji podaci Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) pokazuju da prodaja Kia vozila u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) i dalje raste na mesečnom i godišnjem nivou, uprkos padu evropskog tržišta...

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Hankook otvara Technoring, najveći poligon u Aziji

Proizvođač premijum pneumatika Hankook 25. maja 2022. otvorio je Hankook Technoring. Novi poligon u Taeanu, u Južnoj Koreji, je najveći u Aziji, sa površinom od 1,26 miliona kvadratnih metara i služiće kao najsavremenije postrojenje za istraživanje i razvoj pionirskih proizvoda kompanije Hankook...

Dacia otkrila novi vizuelni identitet

Dacia otkrila novi vizuelni identitet

Obeležja novog vizuelnog identiteta marke Dacia smo do sada mogli da vidimo u zaglavljima štampanih medija i izjava (od sredine 2021.) kao i u Dacijinim prodajnim salonima (od početka 2022.), a sada je vreme da zažive i na samim vozilima!

Priča o virtuelnom dizajnu Dacije Jogger

Priča o virtuelnom dizajnu Dacije Jogger

Dizajn vozila je napredovao tokom poslednjih deset godina. Dizajneri su zamenili svoje olovke 3D modelovanjem, a inženjeri buduće modele testiraju mnogo ranije nego što prvi fizički prototipi ugledaju svetlo dana. Pitate se kako?

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje