AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Pariz 2014 - Novi detalji o Hondi Civic Type R

Pariz 2014 - Novi detalji o Hondi Civic Type R

Na autosalonu u Parizu, Honda je objavila nove uzbudljive detalje o svom dugo očekivanom Civic Type R. Potpuno novi  proizvod - stiže u evropske salone tokom sledeće godine – biće najekstremniji Type R do sada, signalizirajući početak nove ere performansi za brend...

Pariz 2014 - Novi detalji o Hondi Civic Type R

Snaga potiče od 2.0-litarskog i-VTEC motora iz Hondine serije Earth Dreams Technology. Razvija preko 280 KS uz nenadmašne performanse u odnosu na bilo koji prethodni automobil Type R. Obuhvata sve generacije Civic-a, plus legendarnu verziju performansi Integre, Accorda, pa čak NSX-a.

Uz poštovanje strogih propisa o emisiji izduvnih gasova Euro 6, ovo je agregat  Honde Type R kao nijedan drugi. Dok su njegovi prethodnici imali prirodno usisavanje, novi agregat koristi turbokompresor i jačanje krajnje smanjene snage. U kombinaciji sa visokim krajnjim performansama koje su sinonim za Hondinu VTEC tehnologiju - i entuzijasti vlasnici voljenog Type R -  imaće senzacionalno iskustvo vožnje.

Pariz 2014 - Novi detalji o Hondi Civic Type R

Suehiro Hasshi, značajni vođa projekta za Civic Type R u Hondi R&D, je prokomentarisao : “Honda je imala četiri modela Type R - Civic, Integra, Accord i NSX. Agregat u novom Honda Civic Type R je bez premca u odnosu na svih njih u smislu sirove snage, obrtnog momenta i odziva motora.”

Hasshi-San je naglasio da će privlačnost automobila biti daleko veća od novog motora visokih performansi ispod haube. Broj inženjerskih inovacija i unapređenja će učiniti nov Civic Type R pravim autom za vozače, dostojnog čuvene crvene oznake  “H”.

Na primer, Civic Type R će obeležiti debi novog Hondinog  “+ R “ dugmeta. Nalazi sa strane volana, i kad se pritisne aktivira “+ R “ režim za najuzbudljivije iskustvo u vožnji. Odziv motora je pojačan, obrtni moment postaje agresivniji, a performanse su fokusirane na okruženje. Volan bolje reaguje i, zajedno sa novim sistemom adaptivnog prigušivača u četiri tačke, pruža vrhunsko iskustvo rukovanja.

Hasshi je objasnio: “U podrazumevanom standardnom režimu, Civic Type R je izuzetno agilan, svakodnevni sportski automobil sa prijatnim i tečnim ubrzanjem. “ + R “ dugme čini automobil dinamičnijim, sa više sportskih osobina, za vozača, podešavanjem impulsa trke. Razlika u karakteru je ogromna. “+ R” mod je ekstreman, automobil je idealan za vožnju na stazi i  veoma će ga ceniti pravi entuzijasti sportske vožnje.”

Još jedan primer Hondinog inovativnog pristupa je "Mini osa" automobila. U cilju realizacije snage turbo 2.0-litarskog  i-VTEC motora, sistem prednje suspenzije novog Civic Type R obuhvata ovaj dodatni mehanički sistem koji uključuje dve pomoćne osovine. Minimiziraju obrtni moment upravljanja i omogućavaju vozaču da u potpunosti iskoristi izuzetne vozne karakteristike automobila.

Osim toga, novi sistem adaptivnog prigušivača u četiri tačke je specijalno dizajniran za Civic Type R. Automatski podešava prednju i zadnju suspenziju tvrdoće amortizacije u deliću sekunde, na osnovu uslova vožnje. Ovo omogućava novom Civic Type R da obezbediti udobnu vožnju tokom dugih putovanja, ali postaje čvrst i agilan kada je potrebno rukovanje visokih performansi.

Novi Civic Type R će slediti svoje prethodnike sa šestostepenim manuelnim menjačem. Razvojni tim je izabrao ovu opciju kako bi maksimalno povećao užitak u vožnji.

Hasshi je objasnio: “Manuelni menjač omogućava vozačima da izaberu stepen prenosa  koji žele, na primer, pad sa petog na treći kada se približavaju uglu. Koncept novog Civic Type R je takav da auto kompletno bude prilagođen vozaču, tako da je ovo najbolja opcija.”
 
Potpuno novi Civic Type R je dizajniran i projektovan za evropske ukuse vožnje. Proizvodiće se u najboljim fabrikama Honde u Svindonu, UK i naći će se na tržištu tokom 2015. godine.

Pariz 2014 - Novi detalji o Hondi Civic Type R

Istorijat Type R

1992. prva generacija NSX Type R (dostupan jedino u Japanu)
Ovaj automobil je označio početak priče tipa R. Cilj je bio da se razvije automobil koji pruža značajno zadovoljstvo tokom vožnje i poseduje brzinu trkačkog automobila. Jezika dizajna NSX Type R podseća na imidž F1. To je takođe bio prvi put da je predstavljen crveni amblem Honde i takmičarska, bela boja šasije.

Motor: 3.0L šesto-cilindrični DOHC VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 280KS / 7,300 o/min
Maksimalni obrtni moment: 30.0kg • m / 5,400 o/min

1995. prva generacija Integra Type R (dostupan jedino u Japanu)
Motor: 1.8L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 200KS / 8,000 o/min
Maksimalni obrtni moment: 18.5kg • m / 7,500 o/min

1997. prva generacija Civic Type R (dostupan jedino u Japanu)
Motor: 1.6L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 185KS / 8,200 o/min
Maksimalni obrtni moment: 16.3kg • m / 7,500 o/min


1998. Integra Type R (dostupan u Evropi i SAD. Bio je to prvi Type R model predstavljen u Evropi)
Motor: 1.8L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 190KS / 8,000 o/min
Maksimalni obrtni moment: 178 N • m / 7,300 o/min

1999. Accord Type R (dostupan jedino u Evropi)
Motor: 2.2L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 212KS / 7,200 o/min
Maksimalni obrtni moment: 215N • m / 6,700 o/min

2001. druga generacija Integra Type R (dostupan jedino u Japanu)
Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 220KS / 8,000 o/min
Maksimalni obrtni moment: 206N • m / 7,000 o/min

2001. druga generacija Civic Type R (prvi  Civic Type R dostupan u Evropi)
Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 220KS / 8,000 o/min
Maksimalni obrtni moment: 206N • m  / 7,000 o/min

Evropska verzija:
Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 200KS / 7,400 o/min
Maksimalni obrtni moment: 196N • m / 5,900 o/min

2002. druga generacija NSX Type R (dostupan jedino u Japanu)
Motor: 3.2L šesto-cilindrični DOHC VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 280KS / 7,300 o/min
Maksimalni obrtni moment: 304N • m  / 5,300 o/min

2007. treća generacija Civic Type R
Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 165kW 225KS / 8,000 o/min
Maksimalni obrtni moment: 215N • m / 6,100 o/min

2007 treća generacija Civic Type R (Evropska verzija)
Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
Maksimalna izlazna snaga: 201KS / 7,800 o/min
Maksimalni obrtni moment: 193N • m /5,600 o/min

PR

Nastup Auto Kuće MikoM na sajmu u Novom Sadu

Nastup Auto Kuće MikoM na sajmu u Novom Sadu

Auto Kuća MikoM, ovlašćeni partner za Mercedes-Benz vozila nastupa pod sloganom „Vreme je za zvezde“ na 47. međunarodnom sajmu lova, ribolova, sporta i automobilizma u Novom Sadu. Svi posetioci su u prilici da od 1. do 5. oktobra na jednom mestu vide Mercedes-Benz putnički i komercijalni program...

Aston Martin Lagonda - prve fotografije enterijera

Aston Martin Lagonda - prve fotografije enterijera

Britanski Aston Martin već duže vreme drži pažnju javnosti sa modelom Lagonda, mega-luksuznim sedanom. Pred nama su prve fotografije enterijera ovog neobičnog automobila, u kojem će se sigurno voziti samo oni najbogatiji...

Mazda3 - Zlatni auto 2014 u izboru Auto Bilda + FOTO

Mazda3 - Zlatni auto 2014 u izboru Auto Bilda + FOTO

Prvi izbor za automobil godine u Srbiji pod nazivom "Zlatni auto", u organizaciji magazina "Auto Bild SCG", završen je svečanom dodelom priznanja na gala svečanosti u hotelu "Izvor" u Aranđelovcu. Prestižno priznanje "Zlatni auto" osvojila je Mazda3, koja je trijumfovala ispred modela Nissan Qashqai i Honda Civic Tourer...

Pariz 2014 - Toyota CH-R trenira za gradsku džunglu

Pariz 2014 - Toyota CH-R trenira za gradsku džunglu

Novi koncept Toyota CH-R zasijao je punim sjajem na štandu japanskog prouzvođača na autosalonu u Parizu 2014. Kombinuje odvažan dizajn sa agilnošću i vozaču će pružiti vrhunski užitak u vožnji. Iz Toyote kažu da je ovo pravi prototip serijskog automobila...

Fiat 500X predstavljen u Parizu!

Fiat 500X predstavljen u Parizu!

Fiat 500X debituje na Sajmu autmobila u Parizu, novi komapktan krosover linije 500, koji obeležava evoluciju brenda i tehnologije kroz razvoj sopstvenog DNK. Lepota sa karakterom, novi automobil istražuje potpuno novu dimenziju modela 500, sa zrelom, elegantnom, potpuno italijanskom “odećom”...

Fiat 500X stiže! Pratite uživo premijeru

Fiat 500X stiže! Pratite uživo premijeru

Ostalo je još malo vremena! Odbrojavanje je počelo! Za nekoliko sati moći ćete da vidite novi Fiat-ov krosover! To će biti nezaboravno predstavljanje, na štandu koji će ostati zapamćen, posebno dizajniranim od strane Rona Arada!

Dodatni popust na Peugeot Kisbee

Dodatni popust na Peugeot Kisbee

Peugeot Kisbee je jedan od najatraktivnijih skutera na našem tržištu, što i nije neko iznenađenje s obzirom da je njegov tvorac kompanija koja prednjači u modernom dizajnu, Peugeot. Pored modernog dizajna, ovaj skuter karakteriše i agregat zapremine 50ccm, sa maksimalnom snagom 3.7 ks...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje